AndroidHealthClinic

Low test high tren

Vandaar dat ik het niet snap om te kicken met ace, een kicker word ingezet ivm snel merkbare krachttoename. Dit had ik dus totaal niet op ace.

Mijn bedoeling van kicken met ace was om meteen de voordelen van de tren te merken /voelen. Er zijn meerdere mensen die aangeven de tren e pas na 4-5 weken te merken. Mijn max gewicht per oefening ging niet direct drastisch omhoog mAr wel het aantal setjes en reps dat ik kon pakken. Daarbij ging de weegschaal ook snel omhoog. Naar mijn idee dus prima uitkomst van de kick met tren ace. Ik ben er zelf tevreden over.

• Topic Starter Topic Starter
Na een en ander gelezen te hebben, toch maar besloten om t3 toe te voegen. Moet ik deze elke dag nemen op 25mcg?
Hoef ik dan geen AI meer achter de hand te houden?

Een ai is heel wat anders dan t3 he.
Ik zou nolva achter de hand houden als je bang bent voor gyno.

Waarom niet de gear in 1x in je bil spuiten? Hoef je niet 2x te spuiten, scheelt weer.

• Topic Starter Topic Starter
Een ai is heel wat anders dan t3 he.
Ik zou nolva achter de hand houden als je bang bent voor gyno.

Ja klopt, nolva heb ik sowieso al dus die hou ik dan gewoon achter de hand. En de t3 gewoon 1 tab per dag vanaf het begin?

In de bil spuiten vond ik vrij lastig vorige keer met allerlei krassen van de naald tot gevolg... Daarnaast niet beter om te splitsen over 2x per week ivm waardes?

Als ik maar 3ml zou hoeven zetten zou ik het 1x p week doen.

Waarom wil je t3 gebruiken?

Terug
Naar boven