XXL Nutrition

Lubach over de proteïne-hype.

Dit is echt onzin geloof me , ik drink het al lange tijd dit willen ze je beweren maar echter is het een superfood.
Ik heb het vermoeden dat letterlijk niemand op dit forum op jou wil lijken en gezien het feit dat jij niet weet of jij nou een VMBO of HAVO diploma hebt behaald is de redenatie 'geloof me' ook niet echt een krachtige onderbouwing.

Daarom moet jij nu onmiddelijk 1 gram+ zetten incl minimaal 200mg tren
ik moet niks pikkie

Ik heb het vermoeden dat letterlijk niemand op dit forum op jou wil lijken en gezien het feit dat jij niet weet of jij nou een VMBO of HAVO diploma hebt behaald is de redenatie 'geloof me' ook niet echt een krachtige onderbouwing.
Niemand hoeft op mij te lijken ik ben ook uniek 😊

@Laxeermiddel rekenen had ik een 1 gehaald op niveau 2F maar daarin tegen scoorde ik met Engels/Nederland erg hoog, ondanks mijn dyslexie. Taal knobbel .

Rauwe kip moet je eens proberen, dat is pas een wonder.

@Laxeermiddel rekenen had ik een 1 gehaald op niveau 2F maar daarin tegen scoorde ik met Engels/Nederland erg hoog, ondanks mijn dyslexie. Taal knobbel .
Waarom doe jij dit? Dit is een serieuze vraag. Jij hebt 5611 reacties geplaatst op dit forum op het moment dat ik dit typ en werkelijk niet één ervan is foutloos op het gebied van spelling en grammatica, om over de inhoud maar niet te spreken. Ik zal bekennen dat ik niet weet wat niveau 2F betekent maar ondanks dat gebrek aan kennis geloof ik niet dat jij erg hoog scoorde voor Nederlands.

Even een toevoeging; dat iemand ergens niet, of minder, goed in is is helemaal niet erg. Net als personen met een MBO diploma niet per se dom zijn.

Laatst bewerkt:
Waarom doe jij dit? Dit is een serieuze vraag. Jij hebt 5611 reacties geplaatst op dit forum op het moment dat ik dit typ en werkelijk niet één ervan is foutloos op het gebied van spelling en grammatica, om over de inhoud maar niet te spreken. Ik zal bekennen dat ik niet weet wat niveau 2F betekent maar ondanks dat gebrek aan kennis geloof ik niet dat jij erg hoog scoorde voor Nederlands.
PRImA

Dat is een tijd geleden aangepast.

Wel raar dat alleen water de score A heeft en dat zero-frisdrank net als vruchtensap een C-score hebben.
Volgens mij ging dat met dat vleugje zuivel meer specifiek om het vermijden van de suikertax en niet zo zeer om de nutri score.

Max 20 gram eiwit per eetmoment, dat is toch niet meer actueel?
Bovenstaande en meer debunkerij met Dr. Diederik van Android Health Clinic.

Met als bonus uit de comments dat de macro's van Chocomel Protein best goed zouden zijn, iig stukken beter dan reguliere chocomel.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Met als bonus uit de comments dat de macro's van Chocomel Protein best goed zouden zijn, iig stukken beter dan reguliere chocomel.
Ik kreeg vandaag na de finish van de 10K precies zo'n herstelchocomel aangereikt! :thumbs: 💪
De koolhydraten die daarin zitten, schieten dan ook rechtstreeks naar de leeggetrokken beenspieren. ;)

Laatst bewerkt:
Ik kreeg vandaag na de finish van de 10K precies zo'n herstelchocomel aangereikt! :thumbs: 💪
De koolhydraten die daarin zitten schieten dan ook rechtstreeks naar de leeggetrokken beenspieren. ;)
Volgens mij is dat dé chocomel met de minste hoeveelheid koolhydraten.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij is dat dé chocomel met de minste hoeveelheid koolhydraten.
Zou best kunnen. Per 100 ml 8,4 gram eiwitten en slechts 4,8 gram koolhydraten lees ik nu op het flesje. Die koolhydraten kunnen ook geen kwaad na een trainingssessie. En al helemaal niet na een duurinspanning/cardio. Voor dat laatste hoor ik vaak dat een eiwit:koolhydraat verhouding van ongeveer 1:4 ideaal is voor herstel.

Terug
Naar boven