Alle enzymen zitten nog in rauw melk. Supermarkt 0 is shit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle enzymen zitten nog in rauw melk. Supermarkt 0 is shit
Ik denk dat de gemiddelde consument geen problemen gaat zoeken waar jij er wel gaat zoekenTen eerste vraag ik me af of de gemiddelde consument er zo overdenkt en ten tweede vind ik het nogal vreemd dat verse melk in dezelfde categorie valt als cola en niet als yoghurt.

Ja, net zoals potentieel de bacterieën E. Coli en Salmonella, daarom mag het niet verkocht worden door supermarkten.Alle enzymen zitten nog in rauw melk. Supermarkt 0 is shit
Nee, en ironisch dat dit een uitspraak van jou is
net als alle bacterieen, schadelijke bacterieen includedAlle enzymen zitten nog in rauw melk. Supermarkt 0 is shit
die kans is mega klein rauw kefir is magischIk denk dat de gemiddelde consument geen problemen gaat zoeken waar jij er wel gaat zoeken
Iemand die voor het melkschap staat voor melk en de nutri-score wilt gebruiken gaat gewoon melk met elkaar vergelijken, ongeacht in welke groep dit nou precies hoort. Melk met melk vergelijken gaat prima. Net zo met yoghurt, als je yoghurt wilt uitzoeken die volgens de nutri-score de beste keuze is ga je niet opeens een pak melk kopen omdat deze een A heeft en je pot yoghurt een B.
Ja, net zoals potentieel de bacterieën E. Coli en Salmonella, daarom mag het niet verkocht worden door supermarkten.
Neem tren pleasedie kans is mega klein rauw kefir is magisch
Fucking idioten
Die bacteriën zijn juist goedNee, en ironisch dat dit een uitspraak van jou is
net als alle bacterieen, schadelijke bacterieen included
Nee alleen test nu
Salmonella is goed jongens knoop het in je oren!!!
Weet je wat pas idioot over komt? Iemand die wild om zich heen begint te slaan en begint te schelden om een punt proberen te maken, omdat ie geen argumenten heeft. Iets dat jij nogal regelmatig doet.die kans is mega klein rauw kefir is magisch
Fucking idioten
Nee, en ironisch dat dit een uitspraak van jou is
net als alle bacterieen, schadelijke bacterieen included
🤣🤣🤣🤣🤣
Ik drink kefir meestal 1/2 dagen over datum is prima 👌Rauwe melk is ook niet lang houdbaar dus zou al op de dag zelf in de supermarkt moeten liggen verpakt en wel wat niet te doen is.
Bewerkt is niet altijd iets negatiefs...
Klopt maar dan zou het handig zijn als duidelijk is wat er alle binnen dezelfde groep valt, of het moet op zijn minst duidelijk zijn, dat de categorisering zo nu dan nogal vaag kan zijn.Iemand die voor het melkschap staat voor melk en de nutri-score wilt gebruiken gaat gewoon melk met elkaar vergelijken, ongeacht in welke groep dit hoort en welke andere dranken ook in deze groep zitten. Melk met melk vergelijken gaat prima. Net zo met yoghurt, als je yoghurt wilt uitzoeken die volgens de nutri-score de beste keuze is ga je niet opeens een pak melk kopen omdat deze een A heeft en je pot yoghurt een B.
De beweringen over rauwe melk en rauwe kefir worden vaak gepresenteerd als wondermiddelen voor de gezondheid. Hoewel er enige wetenschappelijke basis is voor de voordelen van gefermenteerde zuivelproducten, is het belangrijk om deze claims kritisch te bekijken, vooral als het gaat om rauwe melk en rauwe kefir. Hieronder ontkracht ik de genoemde punten zo goed mogelijk, gebaseerd op actuele wetenschappelijke inzichten.1. Rijk aan probiotica
Rauwe kefir bevat levende bacteriën en gisten, die gunstig kunnen zijn voor de darmflora. Dit kan helpen bij:
- Verbetering van de spijsvertering
- Versterking van het immuunsysteem
- Vermindering van klachten zoals een opgeblazen gevoel of obstipatie
2. Betere opname van voedingsstoffen
De fermentatie breekt lactose af, waardoor kefir vaak beter verteerbaar is voor mensen met lactose-intolerantie. Ook worden vitamines en mineralen zoals calcium, B-vitamines en magnesium beter beschikbaar.
3. Mogelijke anti-inflammatoire werking
Probiotica kunnen ontstekingsremmend werken, vooral in de darm. Dit kan indirect helpen bij aandoeningen zoals prikkelbare darm syndroom (PDS) of andere chronische ontstekingsziekten.
4. Ondersteuning van het immuunsysteem
De micro-organismen in kefir produceren stoffen zoals kefiran (een polysacharide) die het immuunsysteem kunnen stimuleren.
5. Minder bewerkt dan commerciële kefir
Rauwe kefir wordt vaak thuis bereid, zonder toegevoegde suikers, smaakstoffen of pasteurisatie. Hierdoor blijven meer enzymen en voedingsstoffen behouden.
Dit is echt onzin geloof me , ik drink het al lange tijd dit willen ze je beweren maar echter is het een superfood.risico’s van besmetting en infectie vaak zwaarder dan de voordelen.
'Source: Trust me bro' letterlijkDit is echt onzin geloof me , ik drink het al lange tijd dit willen ze je beweren maar echter is het een superfood.

"dit willen ze je beweren" sterk argument... nooit bedacht dat het misschien andersom is, en dat die mysterieuze 'ze' het juist wel leuk vinden als mensen 3x zoveel betalen voor een superfood?Dit is echt onzin geloof me , ik drink het al lange tijd dit willen ze je beweren maar echter is het een superfood.
Daarom moet jij nu onmiddelijk 1 gram+ zetten incl minimaal 200mg trenSoms zijn jullie ook iets te bang voor risico’s maar soms moet je eenmaal een risico nemen in het leven.