MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 push = bench
2 pull = chin
3 squat = squat
4 row = rows natuurlijk
5 lunge = lunges natuurlijk
6 rotate of twist = russian decline twist
7 walk of run = lopen waarschijnlijk
dit zijn de zeven bewegingspatronen die je lichaam kent want je lichaam denkt niet in spieren maar in bewegingen
bovenstaande bewegingen moeten dus zeker en vast in je schema voorkomen is mijn mening
en er is al vaker bewezen en verteld door ervaren builders dat oefeningen zoals bench, chin, squat, row, lunge goeie en zware massabouwers zijn
zoals iedereen kan zien zit lunge bij die zeven patronen
Weet niet uit welk boek je je info haalt, maar fl**ker er benzine over en steek het in de fik.

Lunges leggen de nadruk toch op de quadriceps en niet op de hamstrings?Ja gij nu![]()
OT: Lunges zijn wel goede oefening, vooral om hamstrings en glutes te trainen en je onderrug daarbij te ontlasten in tegenstelling tot squats en deads.
Wel hatelijk om te doen![]()
Ik doe ook Lunges. Het is naar mijn idee een heerlijke oefening. Ik doe ze ook met dumbbells, kun je ze anders doen dan?
Lunges leggen de nadruk toch op de quadriceps en niet op de hamstrings?
Lunges leggen de nadruk toch op de quadriceps en niet op de hamstrings?
@TS: Wat dacht je van sissy squats of roman chair squats?

Ik doe liever lunges dan bulgarian squats wat heb ik een hekel aan die laatste oefening zeg.
Met barbell heb je kans dat je voorover dondert onder de bar en met dumbbells schuren ze hele tijd langs je benen.
Vind ze erg goed, alleen heb moeite met mijn evenwicht te behouden.. Daarom maar met smith-machine