AndroidHealthClinic

lunges

Vind ze erg goed, alleen heb moeite met mijn evenwicht te behouden.. Daarom maar met smith-machine

Huh? Hoe doe je lunges in een smith? Dat is toch gewoon onmogelijk? Bij lunges zet je een stap vooruit (of achteruit) met een barbell in je nek of dumbbells in het handen. Een smith machine beweegt toch niet mee naar voor? Of bedoel je dat je de smith lockt en het hele apparaat meeheft? Respect dan!

Huh? Hoe doe je lunges in een smith? Dat is toch gewoon onmogelijk? Bij lunges zet je een stap vooruit (of achteruit) met een barbell in je nek of dumbbells in het handen. Een smith machine beweegt toch niet mee naar voor? Of bedoel je dat je de smith lockt en het hele apparaat meeheft? Respect dan!
Lunges kan je ook zonder uitstap doen. 1 been voor, de ander achter, stilstaan en zakken maar.

Lunges kan je ook zonder uitstap doen. 1 been voor, de ander achter, stilstaan en zakken maar.

wel om even te mierenken, dan is het een split squat en geen lunge :p
Maar waarom doe ja dat nu in godsnaam in de smith :rolleyes: Dat evenwicht komt wel na paar trainingen en je hebt er vrij veel baat bij in het dagelijks leven.

zijn er hier mensen die deze oefening gebruiken in hun benenschema??Is het wel een goede oefening?gaat je kont niet te dik worden ervan??
Ik zoek namelijk een 5de oefening om mijn benen te trainen tesamen met
-squat
-front-squat
-leg raises
-leg curl

Ik dacht dus aan deze.....
ps.legpresses kan ik niet doen helaas,daar heb ik de benodigde apparatuur niet voor :sad:

Walking lunges! D

ik haat lunges :mad: moeilijk balance te houde;)

Terug
Naar boven