AndroidHealthClinic

LYY tren-a zwarte stopper ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

woodenshoe

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2009
Berichten
590
Waardering
49
Heb een vial tren-a gekocht zogezegd van LYY, maar ik heb mijn twijfels. Zou de batch zijn van 28/04/2012, maar...:

- ik vind het etiket net een reproductie van andere etiketten van LYY (heb ter vergelijking een test-p ernaast gezet);
- deze vial heeft een ZWARTE stopper. Dit ik heb ik nog nooit gehad met aas van LYY, ook niet van andere batches van dezelfde datum; echter ik heb nog nooit tren-a gehad.
- de kleur van het goedje is wel knalgeel.

Iemand?

15s34gn.jpg


j8pquu.jpg
 
Tren a van lyy is veel lichter van kleur, heeft gewoon de zelfde kleur als de test e.
Tegenwoordig krijg je de vials ook in een ingeseald zakje met holagram aan de zeikant.
Deze tren zou ik links laten liggen...
 
Mijn vorige test prop was van lyy , nieuwste batch , en idd zwarte stopper , heb het voor jouw speciaal nagekeken ;) goed spul , leuke gains. real deal dus.
 
Er zijn genoeg betrouwbare webshops en heel gemakkelijk te vinden.
En, in mijn gym zitten dealers ja. Maar waar denk je dat die hun spul halen? Waar denk je dat uw dealer zijn spul haalt? En waarschijnlijk betaal je veel te veel voor je vial, die ook via het internet gekocht is. :D


hier in belgie, koopt iedereen die ik kan via via, van hand tot hand.
verkoop via internet is een minderheid denk ik
 
Denk dat dit toch beetje onderschat word...

Maakt op zich niet veel uit, het voordeel is zeker dat je aanspreekpunt hebt moesten er problemen zijn, wat toch pluspunt is!
 
Back
Naar boven