XXL Nutrition

M-1-T kuur

Wimmel

Novice
Waardering
0
Ik heb kuurtje van 2 weken gedaan met M1T 10 MG per dag.

Kreeg er alleen maar puisten van ben er niet sterker van geworden en weeg nu 1 kilo lichter dan eerst woog.

Toch maar liever naar de AS terug.

Deze PH valt erg tegen in vergelijking met al die verhalen op dit bord dat ik er 5 kilo meer zou winnen ongeveer.

Groeten Willem

zat je aan een voedingsschema?

wat zijn je stats? wat hoeveel at je? hoe trainde je?

Oh dat is leuk om te horen dat het niet werkt.
Ik heb net 4 potjes m1T gehaald.

ik hoor van andere mensen dat het wel werkt... ik ben benieuwd naar zn stats, training en voeding

moeilijk te geloven dat 't absoluut niets doet, is sterker dan een hele hoop AS, volgens mij ligt 't toch in de hoek van training/voeding of ziekte.

enrico zei:
moeilijk te geloven dat 't absoluut niets doet, is sterker dan een hele hoop AS, volgens mij ligt 't toch in de hoek van training/voeding of ziekte.

Lijkt mij ook, heb de afgelopen tijd veel ervaringen gelezen over diverzen producten en nog nooit is het effect zelfs negatief geweest (van wat ik gelezen heb, en dat is behoorlijk wat)

Van welke fabrikant was het? Ik heb namelijk alleen maar goede verhalen gelezen. Net als wat de anderen zeggen.

1fast400.com kijk daar eens :)

f*cking ecto zei:

De mensen van 1fast400 hebben er ook een eerlijke beschrijving bij staan (dat het product niet te ligt genomen moet worden etc.)

Zoek maar is wat logs is mijn advies voor de mensen die het verhaal van de TS geloven.

• Topic Starter Topic Starter
Stats enzo

Ben bijna 21

train al vanaf mijn 16de verjaardag de laaste 2 jaar 4 dagen in de week daarvoor 2 dagen in de week maar 3 dagen teakwon-do erbij maar daar ben ik dus mee gestopt.

Eet 6 keer per dag en slaap ook goed dus daar ligt het niet aan.
Gewicht 80KG
Vet% weet ik niet,kan niks vast pakken dus zit wel goed denk ik.
1.75m

Ik komt laatste tijd wel echt niks aan in gewicht hoeveel ik ook eet daarom dacht ik met PH even trapje hoger te komen.

Vriendelijk groeten Willem(wilt echt groter worden)

nog een x mijn vraag: zat je aan een voedingschema|?

en hoeveel at je?

Juriaan zei:
:rolleyes: Ik wil echt niet weer ruzie met je maken Jur, als je het niet met me eens bent, so be it, maar als mensen er 5-6kg mee pakken en behouden in 3-4 weken is het wel sterker dan een hele hoop andere orale AS, niet?

enrico zei:
:rolleyes: Ik wil echt niet weer ruzie met je maken Jur, als je het niet met me eens bent, so be it, maar als mensen er 5-6kg mee pakken en behouden in 3-4 weken is het wel sterker dan een hele hoop andere orale AS, niet?

5-6 kg wat? Ga eens aan de andriol dan pak je 6-10 kg. Je moet kijken naar de kwaliteit van de massa. En geloof mij dat M1-T een slechte hechting aan de receptoren heeft in vergelijking met een heleboel roids.

Juriaan zei:
5-6 kg wat? Ga eens aan de andriol dan pak je 6-10 kg. Je moet kijken naar de kwaliteit van de massa. En geloof mij dat M1-T een slechte hechting aan de receptoren heeft in vergelijking met een heleboel roids.
indd, maar 't is ook beter dan heleboel andere :D
Je neemt Andriol als voorbeeld, is geloof ik vrij duur en ik geloof niet dat je daarmee 8-10kg mee pakt in 4 weken, een maat vanwaar ik train heeft een kuur gedaan met M-1T van Underground en M5aa, hij heeft 6kg gepakt, 0.5 weer verloren en zen vet% is zelfde gebleven, ook geen bloat (ok, daar heeft de m5aa wel een en ander mee te maken maar m5aa zorgt niet voor massa), dus 5.5kg overhouden, niet slecht he? en 't was echt geen kleine jongen ofzo die gelijk begon te kuren terwijl ie een maandje trainde ;)
oja, en hij had al een kuurverleden, dus mijn conclusie: als m-1t niet werkt doe je wat verkeerd.

Laatst bewerkt:
Andriol is niet duur en bovendien meer een opstarten. BOS hier van het board heeft M1-T gedaan en concusie hij sliep er beter van. Een maat van mij heeft het 2 weken gekuurd op 15 mg en 2 kg gegained en nu nog 1,5 gehouden (kijken ofd dat over 6 maanden ook nog zo is). Over M1-T heb ik ook reviews van gebruikers doe zeiden dat de sides van d-boll zelf minder zouden zijn en de gaines zeker beter.

Aangezien ik zelf 2 potjes M1-T heb staan zal ik het binnenkort eens proberen en mijn ervaring erover geven.

Ik denk dat het voor naturals beter zal werken als voor gebruikers.

Tja, ik heb 't nog niet geprobeert, en tegen de tijd dat ik er klaar voor ben, is 't illegaal :D
maar eigenlijk komen alle ervaringen op dit neer: iedereen reageert anders. ;)

Ik heb er 6 kg meegepakt waarvan 3 zeker van water, voor mij conclusie : massa maar te veel side's zoals de ergste voor mij vermoeidheid en sneller op de teentjes getrapt zijn. Persoonlijk ga ik het niet meer gebruiken of aanraden.

Terug
Naar boven