MuscleMeat

maagklachten eiwitshake - fitnessers ??

Ik heb ook last van veel soorten eiwitten. ISO 100 is een hydrolisaat. goed spul maar erg duur inderdaad.
Je zou ook de hydrolisaat van XXL een keer kunnen proberen. Heb er zelf goede ervaringen mee ivm lactose intolerantie.
Eventueel egg protein. is ook wel duur maar melk vrij en valt heel licht.
Dank je voor de tip. Ik zie hem niet bij B&F staan. Gelukkig hoef ik niet echt op een euro te letten ondanks dat ik het aan de prijs vind. Ik vind het de prijs wel waard en de ISO 100 smaakt echt fantastisch en is idd licht verteerbaar. Het is beter dan die langzame eiwit shake.

hydro van xxl staat ook niet bij die body en fit brol.
xxl nutrition is een andere leverancier. met schonere producten, en de labels hiervan kloppen wel.
doe eens wat rondlezen, gaat een wereld voor je open.
een isolaat of een hydroisolaat van xxl zal veel in klachten schelen.

Ik had hetzelfde probleem, na overstappen op Xxl hydroisolaat was het voor mij opgelost.

iso-100, egg protein, isopure doen voor mij het beste. Die zijn ook lekker van smaak. Veel mensen raden die van XXL aan, maar die hydrolisaat is vrij bitter. Met iso-100 heb je dat probleem helemaal niet :)

iso-100, egg protein, isopure doen voor mij het beste. Die zijn ook lekker van smaak. Veel mensen raden die van XXL aan, maar die hydrolisaat is vrij bitter. Met iso-100 heb je dat probleem helemaal niet :)
Ik vind de hydro van XXL vij zoet.. :o misschien toch smaken verschillen. ;)

Is de hydro van xxl zoveel anders dan de whey delicious? Heb er ook last van namelijk :(

Is de hydro van xxl zoveel anders dan de whey delicious? Heb er ook last van namelijk :(
Whey delicious kan ik ook niet goed tegen. Teveel lactose.. :(
Hydro is naar mijn mening wat zoeter (vanille en choco) maar iets minder intens. Ik meng de vanille variant hydro (of egg protein) met soyayoghurt, quinoa of boekweitvlokken, kaneel, rauwe cacao, zonnebloempitten, pompoenpitten en chiazaad. Stevig goedje om de dag te starten. :o Dat vind ik al aardig zoet...

Whey delicious kan ik ook niet goed tegen. Teveel lactose.. :(
Hydro is naar mijn mening wat zoeter (vanille en choco) maar iets minder intens. Ik meng de vanille variant hydro (of egg protein) met soyayoghurt, quinoa of boekweitvlokken, kaneel, rauwe cacao, zonnebloempitten, pompoenpitten en chiazaad. Stevig goedje om de dag te starten. :o Dat vind ik al aardig zoet...

Crap, dus net een nieuwe pot gekocht van delicious....

Als ie nog dicht is kan je hem mogelijk nog omuilen??

Nope helaas, daardoor weet ik dus ook dat ik er last van heb.. Heb van ander merk dit probleem niet gehad dus gewoon op de gok eigenlijk een pot besteld voor de eerste keer bij XXL. Ben een keer getest op lactose, maar dat heb ik dus niet, dus waar komt het probleem dan vandaan?

Inmiddels 4.8 kilo vet verloren door intensief sporten in de fitness met krachttrainen en cardio. 2.5 kilo spieren erbij gekregen. Ik hoopte wat resultaat te boeken zo binnen 2 maanden tot aan de kerst, maar dit is boven mijn verwachting uit gestegen. :-D Ik gebruik nu zo'n 3 weken ISO 100 hydrolisaat. Daarnaast de amino direct van de B&F en een vitamine suplement van Dymatize. Daarnaast magnesium in de avond. Ik voel me echt heel gelukkig met dit resultaat. Geen maagdarm klachten meer en de vezels die ik naast het brood en de rest van de voeding inneem vul ik aan met 1 tot anderhalve eetlepel Husk vezels van body en fit. Ik wil iedereen fijne feestdagen wensen en vast een voorspoedig en sportief 2016.

Laatst bewerkt:
Welke smaak van ISO 100 raden jullie aan? Wil immers ook eens kopen en wil wat meningen (qua smaak) sprokkelen; ook al weet ik dat smaken verschillen ;)

Toch benieuwd naar jullie ervaringen; ik hoor het graag

Zelf heb ik vanille en choco gehad. Vond de vanille beter smaken. Choco was een lichtere smaak. Je hebt er meer smaken van maar over het algemeen hou ik zel fniet van de chemische smaak van aardbei en banaan. terwijl anderen erbij zweren.
Ik vind zelf Hydro van XXL en egg protein wat lekkerder omdat het minder zoet is dan iso-100.
Maar ook dat is smaken verschillen.

Zelf heb ik vanille en choco gehad. Vond de vanille beter smaken. Choco was een lichtere smaak. Je hebt er meer smaken van maar over het algemeen hou ik zel fniet van de chemische smaak van aardbei en banaan. terwijl anderen erbij zweren.
Ik vind zelf Hydro van XXL en egg protein wat lekkerder omdat het minder zoet is dan iso-100.
Maar ook dat is smaken verschillen.

Bedankt marina, hier kan ik wat mee!
Ik hou zelf ook niet van chemische zoetigheid, dus banaan, aardbei en consoorten vallen bij mij ook sowieso meteen af. Het gaat dus per definitie nog tussen de 'klassieke' smaken zoals vanille, choco ed. Ik denk dat ik dan best voor vanille ga...
Thx again!

Bedankt marina, hier kan ik wat mee!
Ik hou zelf ook niet van chemische zoetigheid, dus banaan, aardbei en consoorten vallen bij mij ook sowieso meteen af. Het gaat dus per definitie nog tussen de 'klassieke' smaken zoals vanille, choco ed. Ik denk dat ik dan best voor vanille ga...
Thx again!
Zo zie je maar... soms zijn smaken van mensen toch wel enigzins te vergelijken :D
You're welcome. :)

Welke smaak van ISO 100 raden jullie aan? Wil immers ook eens kopen en wil wat meningen (qua smaak) sprokkelen; ook al weet ik dat smaken verschillen ;)

Toch benieuwd naar jullie ervaringen; ik hoor het graag
Hoi. Ik heb zelf de orange dreamsicle van de ISO 100 van Dymatize. 3 lb kost 44.90 bij de body & fit. Het is een Whey hydrolisaat en hij is echt geweldig! Deze smaakt wat naar sinaasappel en die vind ik echt heel erg lekker. Hij is vetvrij, suikervrij en lactosevrij. Het is de prijs meer dan waard.

Hoi. Ik heb zelf de orange dreamsicle van de ISO 100 van Dymatize. 3 lb kost 44.90 bij de body & fit. Het is een Whey hydrolisaat en hij is echt geweldig! Deze smaakt wat naar sinaasappel en die vind ik echt heel erg lekker. Hij is vetvrij, suikervrij en lactosevrij. Het is de prijs meer dan waard.

Hey sporter 1965, bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaringen! Die orange achtige smaak klinkt goed! Maar gaat die niet snel vervelen? Als in: niet te zoet?

Hey sporter 1965, bedankt voor het delen van je persoonlijke ervaringen! Die orange achtige smaak klinkt goed! Maar gaat die niet snel vervelen? Als in: niet te zoet?
Hoi. Nee mij verveelt de smaak niet. Ik heb gisteren een lb aangebroken met een vanillesmaak. Ik heb vandaag toch een andere nieuwe ook aangebroken met weer die orange smaak. Mijn voorkeur gaat elke keer weer uit naar deze. Ik heb nu 2 weken deze smaak uitgeprobeerd, want ik gebruik de ISO 100 nog maar een paar weken en ik ben er echt verzot op. Het is elke keer weer een traktatie.

Hoi. Nee mij verveelt de smaak niet. Ik heb gisteren een lb aangebroken met een vanillesmaak. Ik heb vandaag toch een andere nieuwe ook aangebroken met weer die orange smaak. Mijn voorkeur gaat elke keer weer uit naar deze. Ik heb nu 2 weken deze smaak uitgeprobeerd, want ik gebruik de ISO 100 nog maar een paar weken en ik ben er echt verzot op. Het is elke keer weer een traktatie.
Okee, dat is duidelijk advies, thanks again!

Terug
Naar boven