XXL Nutrition

maaltijd bij Jungle Warfare

max77

Cool Novice
Waardering
0
Ha dbb-ers,

Ik vroeg me af welke maaltijd geschikt is om Jungle Warfare bij in te nemen?
Dr Q had op bodybuilding.com aangegeven dat je het bij goede vetten in moet nemen en niet bij een proteineshake. Wie weet raad?

Dr Q zal wel gelijk hebben, de opname van dergelijke supplementen zal beter gebeuren met vetten dan met proteïnes.

• Topic Starter Topic Starter
Dr Q zal wel gelijk hebben, de opname van dergelijke supplementen zal beter gebeuren met vetten dan met proteïnes.

Oké, dat is duidelijk. Maar welke produkten/shakes moet ik dan nemen om 3 maal per dag jungle warfare met vetten te nemen? Ik kan niet elke keer zalm nemen :cool:

Slokje lijnzaadolie?

neem gewoon een lepel pindakaas doe de pillen erin en doorslikken!

en waar koop ik lijnzaadolie? Bij de kruidvat ofzo?

Waarom gewoon niet de pillen in de ochtend, middag en avond innemen tussen de maaltijden door? Het liefst op een nuchtere maag, staat er op de verpakking.

Waarom gewoon niet de pillen in de ochtend, middag en avond innemen tussen de maaltijden door? Het liefst op een nuchtere maag, staat er op de verpakking.

nee hoor, er staat dat je 3 capsules per dag moet nemen bij een maaltijd!

Gewoon eten man!

Tjah wat eten ze in de Jungle? Insecten en rauw vlees! Suc6

Oké, dat is duidelijk. Maar welke produkten/shakes moet ik dan nemen om 3 maal per dag jungle warfare met vetten te nemen? Ik kan niet elke keer zalm nemen :cool:

Ik heb een keer gelezen dat (goede) vetten de opname van supplementen of voedingstoffen vertraagt.
Daarom nooit na de training deze vetten innemen bijvoorbeeld, omdat dan een snelle opname is vereist.
Zoiets moet die knakker bedoelen denk ik

Ik heb een keer gelezen dat (goede) vetten de opname van supplementen of voedingstoffen vertraagt.
Daarom nooit na de training deze vetten innemen bijvoorbeeld, omdat dan een snelle opname is vereist.
Zoiets moet die knakker bedoelen denk ik

wie gaat er nu vetten innemen na de training? lijkt me logisch.

pindakaas daar word je groot van beste is calvé

Gouden tip: zorg voor 50-100 gram complexe koolhydraten rondom je dosering anders krijg met vervelende aanhoudende hoofdpijnen te maken.. zie het zo: JW zorgt voor een supersnelle verwerking en omzetting van de koolhydraten in je lichaam wat een voor deel is.. als je voldoende koolhydraten(complexe) tot je neemt..Ook zul je je proteine inname omhoog moeten schroeven bij het gebruik van JF. Ook zeer belangrijk is je water inname, deze mag niet minder dan 3 liter per dag voor de beste resultaten.

Trust me on this:-) succes ermee.;)

Gouden tip: zorg voor 50-100 gram complexe koolhydraten rondom je dosering anders krijg met vervelende aanhoudende hoofdpijnen te maken.. zie het zo: JW zorgt voor een supersnelle verwerking en omzetting van de koolhydraten in je lichaam wat een voor deel is.. als je voldoende koolhydraten(complexe) tot je neemt..Ook zul je je proteine inname omhoog moeten schroeven bij het gebruik van JF. Ook zeer belangrijk is je water inname, deze mag niet minder dan 3 liter per dag voor de beste resultaten.

Trust me on this:-) succes ermee.;)

Ja maar hoezo raad die Dr Q aan om goede vetten bij JW in te nemen?
Is mij nog steeds niet helemaal duidelijk?

Ja maar hoezo raad die Dr Q aan om goede vetten bij JW in te nemen?
Is mij nog steeds niet helemaal duidelijk?

Eerlijk gezegd weet ik niet waarom bij dit supplement dit wordt geadviseerd, een hapje pindakaas kan geen kwaad maar ik zie de noodzaak er niet van in voor de ingredienten in JW. De koolhydraten zijn iig geval nodig en daar hangen je resultaten vanaf,ervan uitgaande dat je verder je training/micro's/macro's en rust in check hebt.

De actieve stof zorgt voor een versnelde partitie van de koolhydraten voor de opslag van glycogeen in de spiercellen.:D

Succes en voor eventueel meer vragen ben je welkom om een PB te versturen,

dus in principe voldoet bijv 4-6 bruine (volkoren) sneetjes brood ook als complexe koolhydraat, begrijp ik dat goed of..? (om bij die JW te nemen dan)
heb al die termen nog niet helemaal onder de knie, maar komt goed.. ;)
wil binnekort ook gaan beginnen aan JW.. ben benieuwd!

Terug
Naar boven