AndroidHealthClinic

Maar eens beginnen met (gepaste) voeding

Waltherdb

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ga ongeveer 3 jaar naar de sportschool. Eerste anderhalf jaar hoofdzakelijk cardio totdat ik de lol van kracht training begon in te zien.
Het laatste jaar ben ik echt serieus gaan trainen (2 a 3 keer per week)
Ik heb echter tot op de dag van vandaag nog echt gelet op mijn voeding.
Ik ben sinds 3 maanden wel meer gaan eten omdat veel mensen zeiden dat ik moest aankomen.

Ik ben nu 68 Kilo en 20 jaar (zie foto)

Wat eet ik gemiddeld per dag?:

8:00 2 sneedjes bruinbrood, 1 glas karnemelk
10:00 4 sneedjes bruinbrood, appel, banaan
12:00 2 croissants 1 energiedrankje met ontiegelijk veel cafiene
15:00 1 Noodles en een glas karne melk
17:00 Avond eten (meestal aardappelen en groente)
18:00 t/m 23:00 chips, ijsthee, water en soms een stukje chocolade

Nou was mijn vraag eet ik goed of niet, misschien sup,s??

Hier is de link naar mijn foto:

[Link niet meer beschikbaar]

(ja ik weet het scheren :) )

Ben jij serieus of is dit om te lachen? ???

veel te weinig man!

Voedingsschema kun je dat niet echt noemen he....

Lijkt al wat weinig in kcal en in eiwitten plus dat enkele dingen daarin totaal

niet thuis horen.

2 tot 3 maal trainen per week is ook wel wat weinig om goed voortuigang te boeken.

Maar alles hangt natuulijk ook af van je verwachtingen?

• Topic Starter Topic Starter
Noem ik het een voedingsschema WackoXL?

Welke dingen horen er niet in thuis?

Mijn verwachtingen?
Ik wil verder groeien, een feitelijk doel heb ik niet echt, Ik wil geen monster worden.

voeg kip ofzo toe voor de eiwitten
en eet meer brood/rijst

Niemand probeert hier monster te worden ;) ....

Wat hoort er niet in thuis

* croissants
* energiedrank met massa's veel caffeïne in geval het ook massa suiker bevat
* Noodles: indien het van die royco/aiki noodle potten zijn die je opwarmt in
de microgolfoven ( veel plantaardig vet, Natrium soduim en toevoegingen en
bewaarmiddelen)
*Chips, ijsthee en chocola!!??

Groenten en aardapplen klinken wel goed maar ook hier niks van eiwit?

Meer bruin brood eten ga ik doen. De energiedrank is (volgens het blikje) suikervrij. De laatste etenswaren dienen als genotsmiddelen, kan dat nog??
Dus ik begrijp meer eiwitten.

Meer bruin brood eten ga ik doen. De energiedrank is (volgens het blikje) suikervrij. De laatste etenswaren dienen als genotsmiddelen, kan dat nog??
Dus ik begrijp meer eiwitten.

Als je droger wilt worden zou ik dat toch beperken.

Chips zijn echt wel nefast voor de definitie.

gewoon wat zoeken en dan zie je vanzelf wat je het beste kan eten voor wat meer massa!!

zoek een in de voedings sectie en stel dan een voedings schema samen;)

ik heb er ook een tijdje over gedaan voordat ik mijn schema in orde had.
ik eet ook soms gewoon chips nog hoor en ben elke zaterdag zat dat is opsich ook niet zo verkeerd denk ik.. 't is maar net welk doel jij hebt..

ik wil wel gewoon nog leven en met vrienden opstap gaan en zuipen..

succes met de topics doorlezen :)

Oke bedankt, ik zal eens goed rondkijken. Mogelijk dat ik nog dingen tegenkom die ik kan eten waar ik nog nooit aan gedacht heb. Ik ben in het weekend ook vaak zat van de drank en op een feestje wil ik nog wel eens een pilletje slikken. Wat voor invloed heeft dat op je trainen?

Ik ben in het weekend ook vaak zat van de drank en op een feestje wil ik nog wel eens een pilletje slikken. Wat voor invloed heeft dat op je trainen?
Elk weekend vangodlos heeft zeker negatieve invloed op je resultaat. Dat je het doet betekent echter niet dat je geen lekkere vooruitgang kunt boeken. Ik ben ook vaak op zaterdag kachel en ben tevreden met de vooruitgang die ik boek. Als dat voor jou niet geldt zal je er mee moeten kappen!

Overigens is je voedingsschemalachwekkend beroerd...kijk eens goed rond op dit forum!

Oke bedankt, ik zal eens goed rondkijken. Mogelijk dat ik nog dingen tegenkom die ik kan eten waar ik nog nooit aan gedacht heb. Ik ben in het weekend ook vaak zat van de drank en op een feestje wil ik nog wel eens een pilletje slikken. Wat voor invloed heeft dat op je trainen?

alcohol breekt spieren af ;) heb ik altijd geleerd zo.. en het is slecht voor je lever en het ontrekt vocht uit je lichaam waardoor je een "kater" krijgt.
daarom drink ik voordat ik ga slapen altijd even 6/7 glazen water en eet ik niks zodat mn maag al het verwerken kan richten op de alcohol :)
daarom probeer ik door de weeks de alcohol zo weinig mogelijk te houden.

Alcohol vertraagt het herstel, vandaar dat ik enkel in rustdagen zuip. Meestal eens in de week, soms 2 keer. Ik pas mijn voedingsschema er niet meer op aan. Ik eet 7 dagen in de week 4000+ aan kcal, en zaterdags meestal ook nog de nodige drank. Soms op zondag ook nog, maar dat is niet elke week. Toch begin ik aardig wat vooruitgang te boeken, merk ik zelf.
Ach er is ook nog iets van een sociaal leven, dus lekker zuipen op z'n tijd met je vrienden.
Voor mij is alcohol toch wel het toetje van de week. Ik volg mijn voedingsschema en dat betekent geen junkfood (zo eens in de paar maanden een keer). Dan vind ik dat die paar biertjes meer in het weekend ook wel mogen.

Terug
Naar boven