XXL Nutrition

Machines Of Losse Gewichten

didio

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
110kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal!

ik heb even een stukje geschreven over het onderwerp: machines of losse gewichten..

je kan het artikel hier lezen: (laat ook een berichtje achter als je het leuk vindt)

[Link niet meer beschikbaar]

Thanks!

Ron

Reclame, reclame, reclame...

deadlift machine ftw

Vaag artikel.

Ik sta best open voor de stelling van het artikel, maar na het lezen ben ik niet bepaald overtuigd. Ik mis wat argumentatie/diepgang.

t*ring...ik klink als een leraar:eek:

Ook ik ben het eens met het idee en het is een leuk geschreven artikel maar zoals eerder gezegd mist het inderdaad wat. Wat mij vooral opvalt is dat je zegt dat je mensen de theorie achter spieropbouw wil laten snappen en er vervolgens niks meer over zegt. Ook het voorbeeld van de trapbar deadlift vind ik vreemd omdat dat totaal niet dezelfde vergelijking is als een met een machine waarbij je zelf gefixeerd bent en maar een beweging op hoeft te bewegen (waarmee je vervolgens vrijwel alleen maar de antagonisten aanspreekt).

Leuk stukje om te lezen. Ik mis echter wel de diepgang van machines vs los, vooral waarom machines nou ook goed hun werk kunnen doen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties tot dus ver, dit helpt mij bij mijn toekomstige artikelen!
@ Pieno, zou je wat specifieker kunnen zijn?
@jerul, het heeft inderdaad niet echt een relatie(trapbar deadlift) aan elkaar maar dat was ook niet de bedoeling. De bedoeling is om mensen te laten inzien dat je niet 1 manier de beste manier is.

@ Mechanix. Ben het met je eens, ik zou inderdaad wat dieper in kunnen gaan op de werking van de machines... Zodra ik hier een mooi stukje voor klaar heb staan pas ik dit toe:)

Thnx!

Fijn dat je het zo goed op pakt=)
Lekker blijven schrijven en zet vaker wat op DBB is leuk!

Nietszeggend stukje met een aantal stijlfouten.Jammer, de titel deed meer beloven.

Nietszeggend stukje met een aantal stijlfouten.Jammer, de titel deed meer beloven.

+1,

Ik vind het wat kinderlijk geschreven waardoor het niet lekker doorleest. Daarnaast geef je 0 argumten over de losse gewichten vs de machines

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

daarnaast moet je het ook even nakijken op spelfouten en kromme zinnen etc.

Je moet echt je schrijfstijl verbeteren: 'deze oefening is best ongewoon en je ziet het niet alledaags' en zo zijn er nog een aantal dingetjes. Inhoudelijk kan ik er niet veel over zeggen, omdat mijn kennis te beperkt is.
Als ik jou was zou ik je artikelen laten proof-readen door iemand met meer schrijfervaring of gevoel voor taal, voor je ze publiceert. Een slordige schrijfstijl (en grammaticale fouten) leidt af van de inhoud en dat wil je niet.

Terug
Naar boven