XXL Nutrition

Macro’s

Bezoekers in dit topic

Big911

Cool Novice
Lid geworden
2 sep 2021
Berichten
40
Waardering
7
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Hallo, ben 20 jaar 94kg 16% bodyfat (lean bulk)
Ik eet 4500 calorie elke dag en houd het bij
Gemiddelde macro’s koolhydraat is 550G vet 160G en eiwit 250G maar volgensmij neem ik te weinig vet klopt dit zo ja hoeveel vet moet ik
 
Hallo, ben 20 jaar 94kg 16% bodyfat (lean bulk)
Ik eet 4500 calorie elke dag en houd het bij
Gemiddelde macro’s koolhydraat is 550G vet 160G en eiwit 250G maar volgensmij neem ik te weinig vet klopt dit zo ja hoeveel vet moet ik
Is meer als voldoende vet
 
Eiwit 2/3x bw (normaal 2, maar indien gear 3)
Vet 1x bw
Koolhydraten de rest

Dus in jou geval 100 vet pd is al voldoende, maar indien de bulk zwaar word vervang je koolhydraten voor vetten aangezien vetten meer calorieen bevatten en je dus makkelijker je aantal calorieën haalt.
 
Eiwit 2/3x bw (normaal 2, maar indien gear 3)
Vet 1x bw
Koolhydraten de rest

Dus in jou geval 100 vet pd is al voldoende, maar indien de bulk zwaar word vervang je koolhydraten voor vetten aangezien vetten meer calorieen bevatten en je dus makkelijker je aantal calorieën haalt.
Vgm als je zelfs aan gear zit boeit vet inname niet eens, daar kan ik het mis hebben maar dacht een keer zoiets te lezen
 
Vgm als je zelfs aan gear zit boeit vet inname niet eens, daar kan ik het mis hebben maar dacht een keer zoiets te lezen
Heb dat ook voorbij zien komen, maar ga het zelf niet experimenteren. Voornamelijk bij tren maakt het schijnbaar geen flikker uit wat je eet, je boekt zieke resultaten met dagelijks te cheaten schijnbaar.
 
Heb dat ook voorbij zien komen, maar ga het zelf niet experimenteren. Voornamelijk bij tren maakt het schijnbaar geen flikker uit wat je eet, je boekt zieke resultaten met dagelijks te cheaten schijnbaar.
Klinkt trouwens wel de moeite waard om tren te proberen als je dit zo leest 🤔
 
Vgm als je zelfs aan gear zit boeit vet inname niet eens, daar kan ik het mis hebben maar dacht een keer zoiets te lezen
Ben een natty maar thanks dus ik neem genoeg vet in ik dacht echt dat ik 200 gram vet moest ofs
 
Heb dat ook voorbij zien komen, maar ga het zelf niet experimenteren. Voornamelijk bij tren maakt het schijnbaar geen flikker uit wat je eet, je boekt zieke resultaten met dagelijks te cheaten schijnbaar.
Ja maar of het optimaal voor je gezondheid is is wat anders :p
Zie idd wel vaak op discord voorbij komen dat gasten als varkens eten en lijpe gains boeken
Maakt me toch wel nieuwsgierig, maar de andere verhalen die ik hoor maken me dan ook weer minder nieuwsgierig
 
  • Love
Waarderingen: ak
Heb dat ook voorbij zien komen, maar ga het zelf niet experimenteren. Voornamelijk bij tren maakt het schijnbaar geen flikker uit wat je eet, je boekt zieke resultaten met dagelijks te cheaten schijnbaar.
Dit klopt helemaal goeie vriend van me zit aan test tren deze klootzak traint droog met macdonalds en KFC ….
 
Dit klopt helemaal goeie vriend van me zit aan test tren deze klootzak traint droog met macdonalds en KFC ….
Klinkt bekend, binnen 10 jaar doet hij niets meer aan sport.
 
Dit klopt helemaal goeie vriend van me zit aan test tren deze klootzak traint droog met macdonalds en KFC ….
Vind het wel zonde als je kuurt om je voeding dan niet maximaal in orde te hebben terwijl dit veruit prioriteit 1 is. Calorieeen zijn calorieeen, maar je algemene gezondheid van elke dag vette hap icm met aas zal je bloeddruk bijv niet goed doen, nog niet gepraat over de rest.
 
Vind het wel zonde als je kuurt om je voeding dan niet maximaal in orde te hebben terwijl dit veruit prioriteit 1 is. Calorieeen zijn calorieeen, maar je algemene gezondheid van elke dag vette hap icm met aas zal je bloeddruk bijv niet goed doen, nog niet gepraat over de rest.
100% mee eens mij voeding is altijd keurig in orde mensen denken ook snel dat ik spuit maar ze begrijpen niet hoe belangerijk het is om consistent te zijn met je voeding
 
Eiwit 2/3x bw (normaal 2, maar indien gear 3)
Vet 1x bw
Koolhydraten de rest

Dus in jou geval 100 vet pd is al voldoende, maar indien de bulk zwaar word vervang je koolhydraten voor vetten aangezien vetten meer calorieen bevatten en je dus makkelijker je aantal calorieën haalt.
Ik besef nu pas hoe weinig vet je naar binnen mag hoe de fuck singer mogelijk om maar 100 gram vet per dag binnen te krijgen ik zit zeker minimaal op 140 elke dag
 
Heb dat ook voorbij zien komen, maar ga het zelf niet experimenteren. Voornamelijk bij tren maakt het schijnbaar geen flikker uit wat je eet, je boekt zieke resultaten met dagelijks te cheaten schijnbaar.

Tren is geen wondermiddel.
Indien je teveel en slecht eet word je gewoon moddervet en bloated op tren.
 
Ik besef nu pas hoe weinig vet je naar binnen mag hoe de fuck singer mogelijk om maar 100 gram vet per dag binnen te krijgen ik zit zeker minimaal op 140 elke dag

Je kan gerust meer vetten eten dan de vuistregel van 1 gram/kg. Die gram is overigens een aangeraden minimum.
 
Back
Naar boven