- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude, ik heb niks tegen schrijffouten, het is een forum, geen dictee. Maar als iemand me op een schrijffout wijst, en die dan zelf eentje maakt, dan is het wel heel absurd, niet?!

Hoe kan je dat zeggen als je de argumenten nog niet eens gehoord hebt?!
En als jij het officiële 9/11 rapport van de Bush administratie voor waar aanneemt dan ben je nog naïever dan ik dacht.
Dude, ik heb niks tegen schrijffouten, het is een forum, geen dictee. Maar als iemand me op een schrijffout wijst, en die dan zelf eentje maakt, dan is het wel heel absurd, niet?!
Ah nu komen we ergens, je bent dus ook nog eens zo'n 9/11'skeptic'. Nog een mening over de holocaust toevallig?
als jij iemand "een persoon met mentale achterstand noemt", is het wel heel absurd dat jij als handtekening "too bad you had too leave so early" had, niet?
Ben je nu echt zo dom dat je die nuance niet eerder had gezien?![]()
BigT, mag ik je vragen mijn topic op te poetsen door regel 8 van de forumregels toe te passen. En de onaanvaardbare wijzigingen die EricR doorvoerde (topic verplaatst en poll aangepast) te annuleren. Dat geeft volwassen mensen dan morgen de mogelijkheid wel ernstig te reageren; Alvast bedankt.

BigT, mag ik je vragen mijn topic op te poetsen door regel 8 van de forumregels toe te passen. En de onaanvaardbare wijzigingen die EricR doorvoerde (topic verplaatst en poll aangepast) te annuleren. Dat geeft volwassen mensen dan morgen de mogelijkheid wel ernstig te reageren; Alvast bedankt.
Ah nu komen we ergens, je bent dus ook nog eens zo'n 9/11'skeptic'. Nog een mening over de holocaust toevallig?
verbaast me niet dat je de post die je met je anus tegen de muur aandrukt negeert. Verwacht natuurlijk zwak gedrag van een zwakzinnig persoon![]()
Het topic had potentieel maar werd verziekt door eikels als jij. Al van in het begin vroeg ik on topic te blijven. En ericr deed zijn werk niet. Het is maar normaal dat ik dit vraag.