Fitness Seller

Maddie McCann, wie van jullie zag reeds de documentaire van Gonçalo Amaral en wat is jullie mening?

Peiling Peiling Zijn de ouders van Maddie McCann schuldig of onschuldig, of iets er tussenin?

• Totaal stemmers
    45
  • Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
190836.jpg

.

Laatst bewerkt:
wist niet dat je bruggen kon bouwen met een master ict

Dude, ik heb niks tegen schrijffouten, het is een forum, geen dictee. Maar als iemand me op een schrijffout wijst, en die dan zelf eentje maakt, dan is het wel heel absurd, niet?!

als jij iemand "een persoon met mentale achterstand noemt", is het wel heel absurd dat jij als handtekening "too bad you had too leave so early" had, niet?
Ben je nu echt zo dom dat je die nuance niet eerder had gezien?:eyes:

Hoe kan je dat zeggen als je de argumenten nog niet eens gehoord hebt?!
En als jij het officiële 9/11 rapport van de Bush administratie voor waar aanneemt dan ben je nog naïever dan ik dacht.

Ah nu komen we ergens, je bent dus ook nog eens zo'n 9/11'skeptic'. Nog een mening over de holocaust toevallig?

Dude, ik heb niks tegen schrijffouten, het is een forum, geen dictee. Maar als iemand me op een schrijffout wijst, en die dan zelf eentje maakt, dan is het wel heel absurd, niet?!

'Dude'? Je maakt in deze quote hierboven ook al genoeg fouten, dus begin alsjeblieft niet over die van een ander.

Ah nu komen we ergens, je bent dus ook nog eens zo'n 9/11'skeptic'. Nog een mening over de holocaust toevallig?

eric, kan je even mijn stem in de enquete verwijderen zodat ik kan stemmen op een andere optie?

dank bij voorbaat!

als jij iemand "een persoon met mentale achterstand noemt", is het wel heel absurd dat jij als handtekening "too bad you had too leave so early" had, niet?
Ben je nu echt zo dom dat je die nuance niet eerder had gezien?:eyes:

Ga een brug bouwen ofzo.

Lady Ga Gaan approves

.

Laatst bewerkt:
BigT, mag ik je vragen mijn topic op te poetsen door regel 8 van de forumregels toe te passen. En de onaanvaardbare wijzigingen die EricR doorvoerde (topic verplaatst en poll aangepast) te annuleren. Dat geeft volwassen mensen dan morgen de mogelijkheid wel ernstig te reageren; Alvast bedankt.

verbaast me niet dat je de post die je met je anus tegen de muur aandrukt negeert. Verwacht natuurlijk zwak gedrag van een zwakzinnig persoon :o

BigT, mag ik je vragen mijn topic op te poetsen door regel 8 van de forumregels toe te passen. En de onaanvaardbare wijzigingen die EricR doorvoerde (topic verplaatst en poll aangepast) te annuleren. Dat geeft volwassen mensen dan morgen de mogelijkheid wel ernstig te reageren; Alvast bedankt.

Wonderbaarlijk dat je het gevoel hebt dat je nog door mensen serieus genomen word.
Hell93 buiten beschouwing, die tikt ook niet helemaal.

Dit vind ik weer een brug te ver gaan

Inderdaad, de meeste 9/11 complottheorieën zijn belachelijk, wat niet wegneemt dat het officiele 9/11 rapport vol gaten zit.

En je bent nogal geobsedeerd door de holocaust niet? Wil je mijn mening. Onthoud ze dan wel zodat je me niet opnieuw van iets vies beschuldigd: de holocaust is een waargebeurde tragedie die hoogstwaarschijnlijk één van de grootste misdaden ooit is geweest.
Wil je nog wat verder van het topic afwijken? Doe je werk correct amateur.

Brug

verbaast me niet dat je de post die je met je anus tegen de muur aandrukt negeert. Verwacht natuurlijk zwak gedrag van een zwakzinnig persoon :o

Het topic had potentieel maar werd verziekt door eikels als jij. Al van in het begin vroeg ik on topic te blijven. En ericr deed zijn werk niet. Het is maar normaal dat ik dit vraag.

Ik ga gaan ook maar eens slapen en dromen over Maddie en het ontwikkelen van nieuwe medicijnen

Het topic had potentieel maar werd verziekt door eikels als jij. Al van in het begin vroeg ik on topic te blijven. En ericr deed zijn werk niet. Het is maar normaal dat ik dit vraag.

potentieel om oude huisvrouwen te entertainen misschien, probeer eens op het viva forum ofzo:o
en wederom ontwijk je het:eyes:

Terug
Naar boven