Diabolic
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 7
Met contact bedoel ik telefoneren, afspreken, emailen, chatten,... En met een ander bedoel ik iemand van het andere geslacht, dus als jij een man bent, kan je er dan tegen dat je vriendin contact heeft met een man? En voor een vrouw vice versa.
Ik kan er niet tegen, maakt niet veel uit omwat voor reden tenzij ik er volledig van op de hoogte ben en dan nog. En waarom? Omdat ik een egoïstische, wantrouwige, jarloerse mens ben. Ik sta ook wantrouwig tegenover "professioneel contact" want blijkt dat er nogal wat afgedoet wordt op de werkvloer.
Ik kan er niet tegen, maakt niet veel uit omwat voor reden tenzij ik er volledig van op de hoogte ben en dan nog. En waarom? Omdat ik een egoïstische, wantrouwige, jarloerse mens ben. Ik sta ook wantrouwig tegenover "professioneel contact" want blijkt dat er nogal wat afgedoet wordt op de werkvloer.

Is voor mij afknapper nummero uno als lady veel contact heeft met een goede vriend of ex of weet ik het.. byebye .. voor de rest ben ik best open minded 

..dan ga je wel s dingen denken..kheb t vaak genoeg meegemaakt dat je ondanks hoe goed je ook je best doet..je dan toch wel weer gedumpt wordt voor die ene goede vriend-ex voor wie ze nog zoooooveel voelt blablabla...STERF!!!:shoot:

Fancy?