XXL Nutrition

Mag je vriend(in) "contact" hebben met een ander?

Diabolic

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
Met contact bedoel ik telefoneren, afspreken, emailen, chatten,... En met een ander bedoel ik iemand van het andere geslacht, dus als jij een man bent, kan je er dan tegen dat je vriendin contact heeft met een man? En voor een vrouw vice versa.

Ik kan er niet tegen, maakt niet veel uit omwat voor reden tenzij ik er volledig van op de hoogte ben en dan nog. En waarom? Omdat ik een egoïstische, wantrouwige, jarloerse mens ben. Ik sta ook wantrouwig tegenover "professioneel contact" want blijkt dat er nogal wat afgedoet wordt op de werkvloer.

Ligt natuurlijk aan wat voor vriendin je hebt. Hoe zij met die personen omgaat.

Ik vind vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet gaan. In de zin van altijd wel iemand die gevoelens krijgt, als mannen eenmaal verliefd zijn geweest blijft er altijd wel een zwak hangen, ik pas daar allemaal voor.

Dus dan weet evt. nieuwe lady meteen hoe ik erover denk :) Is voor mij afknapper nummero uno als lady veel contact heeft met een goede vriend of ex of weet ik het.. byebye .. voor de rest ben ik best open minded :p

tenzij je het aanrecht als 'een ander' rekent, mag ze van mij geen contact hebben met anderen

ik ben niet zo moeijlijk en soms ook n beetje goed van vertrouwen:o

Conatct met dr beste vrienden? sja..ze kent ze al laaaaaaaaaang voordak ik haar kende, dus wie ben ik om het dr dan te verbieden? Lastiger is het als het een ex van dr is met wie ze goed omgaat en zelfs dr beste vriend is:(..dan ga je wel s dingen denken..kheb t vaak genoeg meegemaakt dat je ondanks hoe goed je ook je best doet..je dan toch wel weer gedumpt wordt voor die ene goede vriend-ex voor wie ze nog zoooooveel voelt blablabla...STERF!!!:shoot: :whip: :tomato: :mad:

Ik weet niet met wat voor vrouwen jij omgaat, maar die ik ken die hebben ook nog wel eens contact met andere mannen, daar ontkom je niet aan.

Als ze echt een goede boezemvriend heeft hangt het er een beetje vanaf wat voor kerel het is. Als hij haar al jaren kent of zo'n gay type is die haar wel leuk vindt maar als broertje gezien wordt vind ik het niet erg, maar als hij een beetje een player is trek ik het ook niet zo best.

Ik vind het geen probleem... Als ik een partner zou hebben zou ik niet graag erachter komen dat hij via internet andere meiden opgeild dat gaat me wel te ver.

Zolang het bij normaal contact blijf vind ik het allemaal prima.

Capoeirist zei:
Ik vind vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet gaan. In de zin van altijd wel iemand die gevoelens krijgt, als mannen eenmaal verliefd zijn geweest blijft er altijd wel een zwak hangen, ik pas daar allemaal voor.

Dus dan weet evt. nieuwe lady meteen hoe ik erover denk :) Is voor mij afknapper nummero uno als lady veel contact heeft met een goede vriend of ex of weet ik het.. byebye .. voor de rest ben ik best open minded :p

ik ben het helemaal met jou eens!

benchMarc zei:
Ligt natuurlijk aan wat voor vriendin je hebt. Hoe zij met die personen omgaat.
inderdaad. volledig akkoord.

zelf heb ik bvb redelijk wat vriendinnen (van wie ik weet dat er wederzijds nooit meer zal komen) dus ik vind het maar normaal dat zoiets moet kunnen; ook van mijn vriendin (die ik nu wel nie heb lol)

Alleen als hij homo is :D

nee, dat zou ik niet fijn vinden..ligt er natuurlijk aan HOE het contact is en hoe die kerel is... maar ik zou t niet relaxed vinden als ze samen met een andere kerel bij haar thuis film zou gaan kijken of samen met z'n 2-en iets gingen doen.. ookal is het alleen als vrienden bedoelt.. als t een echte kerel is probeert ie toch wel iets te flikken...

en andersom is hetzelfde.. zodra een meisje contact met mij heeft (msn, irl enz) moet ze alles weten van haar.. dusja :)

Ik geloof dat ik een beetje met twee maten meet. Krijg veel meer vrijheid van mijn vriend dan ik zelf bereid zou zijn te geven. Gelukkig heeft hij minder behoefte aan die vrijheid dan ik :)

Ja bij gasten is het toch nooit helemaal vriendschappelijk. Een man heeft er altijd gedachtes enzo bij, dit heb ik zelfs een keer in de Fancy gelezen.

Als het écht zo'n nicht is die helemaal geen gevoelens heeft en mn vriendin zou het ook een loser vinden, zou ik niet eens willen dat ze met dat soort knuppels omgaat want dit zou óók nog wel eens slecht voor míjn reputatie kunnen zijn.

Ze zou best met anderen mogen mailen en chatten , kheb zelf ook een beste vriendin zit vaak bij haar savonds gewoon om te ouwehoeren of filmpje te kijken maar ik ben niet verliefd ofzo of iets dergelijks ze is gewoon mijn beste vriendin.. en als mijn toekomstige vriendin dit niet goed zou vinden naja dan praten we erover en anders heeft ze pech

Het ligt hem er aan met wie (en hoe).

D. zei:
Ja bij gasten is het toch nooit helemaal vriendschappelijk. Een man heeft er altijd gedachtes enzo bij, dit heb ik zelfs een keer in de Fancy gelezen.

Als het écht zo'n nicht is die helemaal geen gevoelens heeft en mn vriendin zou het ook een loser vinden, zou ik niet eens willen dat ze met dat soort knuppels omgaat want dit zou óók nog wel eens slecht voor míjn reputatie kunnen zijn.

WAT??? Fancy? :eek:

Ik ben zelf een best wel jaloers type, Ik laat wel blijken dat ik een bepaald contact niet wil. Degene met wie ze omgaat kennen mij ook en weten dat als er iets zich voordoet dat ik gelijk de DBB Knokploeg haal!!;)

Ik probeer er wel altijd grip op te houden, ik vind wel dat je elkaar vrij moet laten anders wordt het een isolement en daar schiet je niks mee op.

Moet wel zeggen dat ik weinig contact meer heb met vrouwen, wel wat gezamelijke vriendinnen maar dat is anders. Mijn vriendin is een beetje een halve vent, ze sleuteld en weet heel veel van auto´s, ook computers zijn geen geheim voor haar en daarnaast valt ze ook nog op mannen en vrouwen...(wat soms heel prettig is;) )

Maar ik denk dat het in iedergeval man eigen is om de vrouw te bescheremen tegen de boze buitenwereld (lees: andere mannen).

Het gaat erom of je je vriendin vertrouwt. Dus gewoon met andere mannen om laten gaan.

Mijn vrouw Els is heel goed uit elkaar gegaan met haar vorige vriend. Ze zijn hele goede vrienden gebleven. Ze ging 2x per jaar uit eten met hem en wilde dat ook doen toen het aan raakte met mij. Ik vond en vind het prima: ik vertrouw haar blindelings en het is tenslotte niet voor niets uitgegaan met haar ex. Bovendien vind ik hem een gave gozer.

Inmiddels zijn Els en ik getrouwd en guess what: haar ex vriend was getuige!

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:

Dat bedoel ik nou juist, een man denkt bijna altijd "hoe zou dat wijf nken?" Om dat te weten hoef je de Fancy niet te lezen, daarvoor moet je enkel van het mannelijk geslacht zijn en hetero.

The rebel zei:
Dat bedoel ik nou juist, een man denkt bijna altijd "hoe zou dat wijf nken?" Om dat te weten hoef je de Fancy niet te lezen, daarvoor moet je enkel van het mannelijk geslacht zijn en hetero.
En een vrouw vraagt zich dat niet af denk je.

Terug
Naar boven