Fitness Seller

Mag je vriend(in) "contact" hebben met een ander?

lindaislief zei:
Jullie hebben allemaal wel weinig vertrouwen in jullie partner zeg pfff

Heb je er wel moeite mee, zegt dat meer over je relatie dan over het contact.

Honger krijgen doet iedereen, als je maar netjes thuis komt eten.

Ik heb alle vertrouwen in mijn vriendin.. maar niet in de evt. mannen met wie ze om zou gaan in een dergelijke situatie.

• Topic Starter Topic Starter
lindaislief zei:
Jullie hebben allemaal wel weinig vertrouwen in jullie partner zeg pfff
Ik heb alleen maar mannelijke vrienden, simpel omdat ik beter op niveau lig met mannen als met vrouwen. Altijd al zo geweest.
Heb genoeg vrienden, en jep er is inderdaad wel eens spanning geweest. He we blijven mensen met behoeften toch. Een beetje gezonde spanning is helemaal niet erg.
Maar ik zou me mannetje nooit op die manier belazeren.
Uiteindelijk draait het allemaal om vertrouwen.
Als je een goeie relatie heb maakt het geen moer uit of je hij/zij contacten heeft met iemand van het zelfde geslacht.
Heb je er wel moeite mee, zegt dat meer over je relatie dan over het contact.

Honger krijgen doet iedereen, als je maar netjes thuis komt eten.

Tralala blablabla, als ik de reacties lees van vrouwen die beweren dat het allemaal perfect mogelijk is dat je alleen maar voor de vriendschap met elkaar omgaat dan wordt mijn wantrouwen nog groter. Ik geloof ergens wel dat het mogelijk is in bepaalde omstandigheden maar vrouwen die dat beweren zijn imo de eersten die hun vent bedriegen. Met een lelijke del kan je een vriendschappelijke relatie hebben zonder dat je aan coïtus denkt en sommige mooie vrouwen kunnen weerstaan aan de aandacht van mannen die niet hun vaste partner zijn.

Ik ga hier niet hypocriet zitten doen, één van de redenen dat ik weinig vertrouwen heb in vrouwen is omdat ik zelf alles zou nken wat neukbaar lijkt in mijn ogen.

The rebel zei:
Tralala blablabla, als ik de reacties lees van vrouwen die beweren dat het allemaal perfect mogelijk is dat je alleen maar voor de vriendschap met elkaar omgaat dan wordt mijn wantrouwen nog groter. Ik geloof ergens wel dat het mogelijk is in bepaalde omstandigheden maar vrouwen die dat beweren zijn imo de eersten die hun vent bedriegen. Met een lelijke del kan je een vriendschappelijke relatie hebben zonder dat je aan coïtus denkt en sommige mooie vrouwen kunnen weerstaan aan de aandacht van mannen die niet hun vaste partner zijn.

Ik ga hier niet hypocriet zitten doen, één van de redenen dat ik weinig vertrouwen heb in vrouwen is omdat ik zelf alles zou nken wat neukbaar lijkt in mijn ogen.

Frustratie??

Volgens mij ben je meerdere malen flink genaaid door onze vrouwelijke medemens...:rolleyes:

Dani zei:
The rebel zei:
Dat bedoel ik nou juist, een man denkt bijna altijd "hoe zou dat wijf nken?" Om dat te weten hoef je de Fancy niet te lezen, daarvoor moet je enkel van het mannelijk geslacht zijn en hetero.

En een vrouw vraagt zich dat niet af denk je.

NEEE!!!!
Vrouwen denken niet aan coïtus met andere mannen.

En vrouwen poepen ook niet. Einde discussie.

Toch.....? :o

Ontopic: Het hangt er helemaal van af hoe je vriendin is en hoe haar "vrienden" zijn. Wanneer je haar iets beter kent moet je maar hopen dat je signalen van haar naar andere mannen goed kunt interpreteren.

Capoeirist zei:
Ik vind vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet gaan. In de zin van altijd wel iemand die gevoelens krijgt, als mannen eenmaal verliefd zijn geweest blijft er altijd wel een zwak hangen, ik pas daar allemaal voor.

Dus dan weet evt. nieuwe lady meteen hoe ik erover denk :) Is voor mij afknapper nummero uno als lady veel contact heeft met een goede vriend of ex of weet ik het.. byebye .. voor de rest ben ik best open minded :p
ga ik in mee, maar geldt ook andersom uiteraard. krijg je alleen maar moeilijkheden mee:finger:

Origineel gepost door Capoeirist
Ik vind vriendschappen tussen mannen en vrouwen niet gaan. In de zin van altijd wel iemand die gevoelens krijgt, als mannen eenmaal verliefd zijn geweest blijft er altijd wel een zwak hangen, ik pas daar allemaal voor.

Dus dan weet evt. nieuwe lady meteen hoe ik erover denk :) Is voor mij afknapper nummero uno als lady veel contact heeft met een goede vriend of ex of weet ik het.. byebye .. voor de rest ben ik best open minded :P

Hier ga ik in mee. Ik vertel ook nooit aan mijn vriendin wie mijn ex-en zijn. Zeg gewoon dat zij de eerste is :D.

Eerlijk gezegd ligt het er een beetje aan wat voor jongen het is.

Maar mijn vriendin kent een bepaalde jongen nu al zo'n jaar of 5, ik ken hem ook behoorlijk goed. Ik weet 100% zeker dat hij niets bij haar zal doen, en 1000% zeker dat mijn vriendin hem niet aantrekkelijk vind. Dus ik zie het probleem niet. Als ik zulke dingen niet zou toestaan zie ik het nut niet van deze relatie, en ik vrees mijn vriendin ook niet.

benchMarc zei:
Ligt natuurlijk aan wat voor vriendin je hebt. Hoe zij met die personen omgaat.

Precies en ook: Zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten ;)

Laat elkaar een beetje in elkaars waarde, wie elkaar verbiedt om met mensen van het andere geslacht om te gaan creeert JUIST onwenselijk gedrag.

younggod zei:
ik heb altijd een stuk of 3 goede vriendinnen gehad, nooit echt het initiatief genomen om er wat serieus mee te doen. We konden gewoon leuk met elkaar praten en met andere vrouwen eerlijk lullen over coïtus is ook erg leuk kan ik je vertellen en vooral erg leerzaam.

wat blijkt nou, ik heb sinds 2 jaar een vaste vriendin waarmee ik ook samen woon. Alle meisjes waar ik eerst "normaal" mee om ging hebben nu bekent dat ze me toch wel erg leuk vonden of dat ze die ene keer dat we met z'n tweeén een film gingen kijken best coïtus wilden.

WTF!!! heb ik ff wat heftige coïtus partijen mis gelopen! En dat die wijven dan gewoon als we met een groepje uitgaan waar mijn meisje ook bij is, in mijn oor fluisterend vragen of ik hun net zo leuk vondt vroeger als ik hun...

Dus conclusie:

- een vriendschap tussen mannen en vrouwen bestaat niet.
- ik ben een ongelovelijke naieve stomme lul geweest die echt wat heeft mis gelopen :)

Ook heerlijk! :thumbs: :roflol:

ontopic :

tuurlijk mag ze dat maar ik houd het stiekem in de gaten zodat ik mijn conclusies kan trekken . tot nu toe laat ik haar der vrij in en controleer ik ook wat ze doet . en ze heeft er nog nooit over gelogen .

Capoeirist zei:
Ik heb alle vertrouwen in mijn vriendin.. maar niet in de evt. mannen met wie ze om zou gaan in een dergelijke situatie.
Zolang zij maar Nee zegt bij die mannen is er niks aan de hand.

Opzich is het bij mij ook wel een probleem. Ben echt vaak erg snel jaloers, het is gewoon mijn meiske, punt!Zoals mn laatste ex, viel zeeeker bij veel mannen in smaak, en te merken, vaak wouden ze toch iets'seksueels' , je merkte het gewoon,

Daarintegen ga ik vaker met meisjes dan met jongens om, en praat ik vaak met paar van mn vriendinnen over coïtus etc. Alles komt wel aan bod..

Achjoh...ik blijf voorlopig single:D

DutchVince zei:
Zolang zij maar Nee zegt bij die mannen is er niks aan de hand.

Is ook wel zo, en ze zal ook wel nee zeggen maar mijn vertrouwen in mannen is niet echt groot (alles heeft een reden)

Tuurlijk, chatten mag, maar echt afspreken zou ik 't toch wel heel moeilijk mee hebben.

als je dingen gaat verbieden..dan gaan ze het JUIST doen:P

Weetje wat het ook is, als ik met een meid op vrijdag zoen, zou ik er nooit 100% zeker van zijn dat ze de volgende dag niet met een ander op de bank ligt te krikken;)

Zoals ik eerder zei in een topic, vrouwen zijn bedriegelijke wezens

voorkomen is beter dan genezen
controleren is beter dan vertrouwen

D. zei:
Twee dingen die nogal lijnrecht tegenover elkaar staan:P. Maar goed, wel prima dat het die meisjes eens aan het verstand gebracht wordt... Maar ach, die aandacht etc... Bovendien blijven het stuk voor stuk manipulatieve bedrieglijke sl*tten en is het altijd uitkijken geblazen, onthou mijn woorden.

oja lieve schat van me... zijn wij allemaal manipulatieve bedriegelijke sl*tten???:(
is hetzelfde als alle mannen gaan vreemd..... is dat zo dan??????;)
er zijn geen 2 personen hetzelfde toch???
jij bent hier toch onze wijze man van het forum???:p
valt me wel van je tegen deze opmerking.......:(

kijkuit D. ze probeert je te manipuleren met haar zieligdoen

Terug
Naar boven