Fitness Seller

Mag je vriend(in) "contact" hebben met een ander?

The rebel zei:
Dat bedoel ik nou juist, een man denkt bijna altijd "hoe zou dat wijf nken?" Om dat te weten hoef je de Fancy niet te lezen, daarvoor moet je enkel van het mannelijk geslacht zijn en hetero.
Twee dingen die nogal lijnrecht tegenover elkaar staan:P. Maar goed, wel prima dat het die meisjes eens aan het verstand gebracht wordt... Maar ach, die aandacht etc... Bovendien blijven het stuk voor stuk manipulatieve bedrieglijke sl*tten en is het altijd uitkijken geblazen, onthou mijn woorden.

• Topic Starter Topic Starter
DutchVince zei:
Het gaat erom of je je vriendin vertrouwt. Dus gewoon met andere mannen om laten gaan.

Mijn vrouw Els is heel goed uit elkaar gegaan met haar vorige vriend. Ze zijn hele goede vrienden gebleven. Ze ging 2x per jaar uit eten met hem en wilde dat ook doen toen het aan raakte met mij. Ik vond en vind het prima: ik vertrouw haar blindelings en het is tenslotte niet voor niets uitgegaan met haar ex. Bovendien vind ik hem een gave gozer.

Inmiddels zijn Els en ik getrouwd en guess what: haar ex vriend was getuige!

Ofwel ben jij een verdraagzaam persoon en gaat er het allemaal aan toe zoals jij denkt ofwel ben jij een idioot en liggen ze achter je rug te nken. Ik zou zoiets niet kunnen verdragen.

Ik blijf mijn ex gewoon zien en zij wil dit ook. Hij heeft het maar goed te vinden. Moet kunnen vind ik, ook al was het andersom. Puur een kwestie van vertrouwen.

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Twee dingen die nogal lijnrecht tegenover elkaar staan:P.

Ik ken het blad niet, dus bij deze heb je je ware aard onthuld :p

D. zei:
Maar goed, wel prima dat het die meisjes eens aan het verstand gebracht wordt... Maar ach, die aandacht etc... Bovendien blijven het stuk voor stuk manipulatieve bedrieglijke sl*tten en is het altijd uitkijken geblazen, onthou mijn woorden.

Bedankt voor de goede raad maar zo dacht ik er reeds lang over. Ik moet nog maar het gevoel hebben dat ik bedrogen word en ik voel de moordzucht al knagen.

het is inderdaad een kwestie van vertrouwen alleen mag je best wat grip op de zaak houden.

Voordat ik met mijn huidige vriendin wat kreeg was ik player pur sang en weet ik dat vrouwen best gewillig zijn als je ze maar op een bepaalde manier benaderd. Vrouwen zijn vatbaar voor complimenten en aandacht! Krijgen ze het thuis niet dan gaan ze verder zoeken, zonder dat de man thuis het weet.

Ik vind dat je je vriendin moet kunnen vertrouwen. Ik weet aan de andere kant ook dondersgoed hoe mannen zijn en als er eenmaal gevoelens gekweekt worden zullen die altijd blijven hangen. Ik heb het geluk dat de jongens waarmee mijn vriendin omgaat bijna alleen maar homo zijn (en dat druipt er ook zeker vanaf) dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. En die paar hetero jongens waar ze mee omgaat kennen mij en weten dat ik niet de vriendelijkste jongen ben als ik boos gemaakt wordt. Dus die proberen niet zo gauw iets, en mijn vriendin zou wel ingrijpen als ze wel wat zouden proberen. En als ik er dan achter kom laat ik weinig van hem heel aangezien hij wist dat ze mijn vriendin is. Je kan je vriendin niet verbieden om om te gaan met andere jongens, je moet haar vetrouwen net als zij mij moet vertrouwen aangezien ik nogal wat vriendinnetjes heb die ik geregeld zie. Als het gaat om contact houden met haar ex. Dat gaat er bij mij natuurlijk niet in. Als ze met hem praat sta ik dreigend naast om in te grijpen als ie ook maar verkeerd naar haar kijkt!

Hmmm... Als het van Phreak niet zou mogen, dan hebben we een probleem.

Vrijwel iedereen met wie ik om ga is man: mannelijke collega's, mannelijke studiegenoten (met wie ik ook weleens samen opdrachten moest maken), mannelijke docenten (van wie ik les heb), mannelijke leerlingen (die ik les geef), mannelijke mailcontacten en mannelijke vrienden. En het merendeel is NIET homo.
Hier ontkom ik nu eenmaal niet aan. Wil ook absoluut niet zeggen dat ik met iedereen in bed duik. Ik heb voor Phreak gekozen en mijn keuze staat vast.
Ondanks dat iedereen weet dat ik bezet ben, wil een enkele studiegenoot of leerling wel eens wat proberen; die hebben dus pech.

Phreak heeft ook heel wat vrouwelijke collega's, vrouwelijke uitzendkrachten die hij in moet werken en vrouwelijke vriendinnen. So what? Ik vertrouw hem en ik heb alle reden daartoe.

Ik verbaas me dus wel over de reacties hier: een groot deel wil dat zijn vriendin alleen met vrouwen omgaat. Alsof vrouw-vrouw relaties niet voorkomen! Ha ha ha!

Gelukkig wel Slettie Bettie!! :D

Wij denken allemaal te hypothetisch... stel je nou eens voor.... en als...

Komt misschien ook uit een stuk onzekerheid!!!

Peoples, dan vraag ik mij af om welke reden mensen hier (deze topic) relaties zijn aangegaan ???

Als er geen basis van vertrouwen is (naast liefde natuurlijk), is een relatie gedoemd te mislukken. Als je zelf zo onzeker bent over het gedrag van je partner, ben je zelf waarschijnlijk niet zo zeker of je partner de juiste is. Waarschijnlijk zoek je (onbewust) toch verder naar een betere partner.

Je kan jezelf heel wat paranoia en onzekerheid aanpraten/aandenken met "wat als" en "stel dat" hypothesen.
Ik kan je verzekeren: vrouwen vragen zich ook bij elke man af of hij niet een betere partner zou zijn. Blijkbaar niet, anders was kwam ze niet bij je terug!

Mannen kunnen niet een vrouw als "gewone" vriendin hebben! Dat is gewoon zo en daar blijf ik bij!!! Er zit altijd wel iets achter of er heeft iets achter gezeten!!!

ik heb altijd een stuk of 3 goede vriendinnen gehad, nooit echt het initiatief genomen om er wat serieus mee te doen. We konden gewoon leuk met elkaar praten en met andere vrouwen eerlijk lullen over coïtus is ook erg leuk kan ik je vertellen en vooral erg leerzaam.

wat blijkt nou, ik heb sinds 2 jaar een vaste vriendin waarmee ik ook samen woon. Alle meisjes waar ik eerst "normaal" mee om ging hebben nu bekent dat ze me toch wel erg leuk vonden of dat ze die ene keer dat we met z'n tweeén een film gingen kijken best coïtus wilden.

WTF!!! heb ik ff wat heftige coïtus partijen mis gelopen! En dat die wijven dan gewoon als we met een groepje uitgaan waar mijn meisje ook bij is, in mijn oor fluisterend vragen of ik hun net zo leuk vondt vroeger als ik hun...

Dus conclusie:

- een vriendschap tussen mannen en vrouwen bestaat niet.
- ik ben een ongelovelijke naieve stomme lul geweest die echt wat heeft mis gelopen :)

stel, een goede vriend tuurlijk
msn.. ach.. niet moeilijk doen

t ligt net aan de situatie.. stel dat je je vrindin kent, en zij kon hun al voordat ze jou heeft ontmoet..

k let er wel op hoever het gaat..

Nee absoluut niet. Ik wordt al jaloers als ze naar een andere man kijkt in de stad ofzo. En al zeker niet als het om een ex gaat.

Mijn vriendin gaat natuurlijk wel met andere gasten om en daar heb ik geen problemen mee. Maar natuurlijk niet met z'n 2en naar de bios en zo.

Kijk vrouwen denken nog wel eens dat er zoiets bestaat als een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw zonder bijkomstigheden. Wij mannen weten natuurlijk dat dit dikke onzin is. Als een gast zo'n relatie aan gaat wil hij gewoon palen, klaar. Misschien zou hij dit ontkennen, misschien zelfs wel tegen zich eigen, maar uiteindelijk is het toch zo. Ik bedoel, als je graag met iemand wil chillen en ouwehoeren dan doe je dat wel met een goede maat.

Ja inderdaad Rob G. Ik ben dan ook een goede vriend van jouw vriendin....gelukkig hoef ik je verder niet uit te leggen wat er verder speelt want je snapt het al :). Je bent echt een top gozer, voor wat het waard is we praten nooit over jouw tijdens de coïtus :thumbs:.

eduardjanssen zei:
Ja inderdaad Rob G. Ik ben dan ook een goede vriend van jouw vriendin....gelukkig hoef ik je verder niet uit te leggen wat er verder speelt want je snapt het al :). Je bent echt een top gozer, voor wat het waard is we praten nooit over jouw tijdens de coïtus :thumbs:.
:roflol:

..het ligt aan de aard van het contact, publiekelijk contact, of met zn tweetjes, daar zit nogal een verschil in!Mijn vriendin gaat ook wel eens wat drinken met een paar vrienden, ik heb daar totaal geen problemen mee, ik weet dat ze voor mij gaat, en zolang dat aan ieders zijde duidelijk is, is er geen probleem!!

Jullie hebben allemaal wel weinig vertrouwen in jullie partner zeg pfff
Ik heb alleen maar mannelijke vrienden, simpel omdat ik beter op niveau lig met mannen als met vrouwen. Altijd al zo geweest.
Heb genoeg vrienden, en jep er is inderdaad wel eens spanning geweest. He we blijven mensen met behoeften toch. Een beetje gezonde spanning is helemaal niet erg.
Maar ik zou me mannetje nooit op die manier belazeren.
Uiteindelijk draait het allemaal om vertrouwen.
Als je een goeie relatie heb maakt het geen moer uit of je hij/zij contacten heeft met iemand van het zelfde geslacht.
Heb je er wel moeite mee, zegt dat meer over je relatie dan over het contact.

Honger krijgen doet iedereen, als je maar netjes thuis komt eten.

Terug
Naar boven