XXL Nutrition

Mag je vriend(in) "contact" hebben met een ander?

sssssssssssstt;)
D. weet wel hoe ik ben hoor...
hoef jij hem niks over te vertellen..:D

Nee, alleen als hij homo is of een hele goede vriend is die ze al meer dan 10 jaar kent en waar ze nog nooit een relatie mee heeft gehad.

Rob G zei:
Mijn vriendin gaat natuurlijk wel met andere gasten om en daar heb ik geen problemen mee. Maar natuurlijk niet met z'n 2en naar de bios en zo.

Kijk vrouwen denken nog wel eens dat er zoiets bestaat als een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw zonder bijkomstigheden. Wij mannen weten natuurlijk dat dit dikke onzin is. Als een gast zo'n relatie aan gaat wil hij gewoon palen, klaar. Misschien zou hij dit ontkennen, misschien zelfs wel tegen zich eigen, maar uiteindelijk is het toch zo. Ik bedoel, als je graag met iemand wil chillen en ouwehoeren dan doe je dat wel met een goede maat.
Idd, mannen onder elkaar kunnen toch veel beter ouwehoeren. Dus waarom zou een man met een vrouw samen gaan ouwehoeren? Tenzij hij homo is...

En trouwens... laten we eerlijk zijn. Wij mannen zijn ook vaak maar eikels als het om vrouwen gaat. We knopen hele gesprekken aan, die ons voor geen meter boeien, alleen maar om uiteindelijk met die vrouw in bed te belanden. Tenminste, dat is mijn plan. Meestal komt er toch maar oppervlakkige onzin uit de meeste vrouwen, dus je gaat er niet voor je lol mee praten.

jara83 zei:
oja lieve schat van me... zijn wij allemaal manipulatieve bedriegelijke sl*tten???:(
is hetzelfde als alle mannen gaan vreemd..... is dat zo dan??????;)
er zijn geen 2 personen hetzelfde toch???
jij bent hier toch onze wijze man van het forum???:p
valt me wel van je tegen deze opmerking.......:(
Manipulatief en bedrieglijk, JA. Legio andere nare termen, JA, ook.

Of zich dat altijd uit in vreemdgaan, NEE.

poepiewoepie, klein jaraatje van me.

:sad: :sad: :sob: :sob: :bawling:
je breekt mijn hart D.......

benchMarc zei:
En trouwens... laten we eerlijk zijn. Wij mannen zijn ook vaak maar eikels als het om vrouwen gaat. We knopen hele gesprekken aan, die ons voor geen meter boeien, alleen maar om uiteindelijk met die vrouw in bed te belanden. Tenminste, dat is mijn plan. Meestal komt er toch maar oppervlakkige onzin uit de meeste vrouwen, dus je gaat er niet voor je lol mee praten.

je geeft aan dat je al geen goed karakter hebt
dus is dat bij jou al ooit gelukt met dat ecto lichaam van je ? :P

Ik kan me echt niet voorstellen dat je in een volwassen relatie je vriendin zou verbieden mannelijke vrienden te hebben. In een minder volwassen relatie ligt dat natuurlijk anders :D . Maar kom, we gaan toch niet wereldvreemd beginnen doen ? Als je relatie daar al niet tegen kan ... Zelf heb ik ook sinds kort terug contact met een goeie vriendin van vroeger via e-mail, en haar vriend wil ook niet dat we afspreken voor whatever. Sorry, maar volgens mij klopt het plaatje dan gewoon niet.

koetje zei:
je geeft aan dat je al geen goed karakter hebt
dus is dat bij jou al ooit gelukt met dat ecto lichaam van je ? :P

wel tis ik met m'n endo-lijf wel gelukt om de jouwe m'n naam te schreeuwen (na 5 keer toch gelukt :rolleyes: ) ;)

:kiss: koetje ;)

en ontopic: als je geen vertrouwen hebt, heb je ook geen relatie :cool:

tenzij gebaseerd op pure dierlijke lust zoals ik en koetje's kalfje ;)

benchMarc zei:

godver! word ik dus al jaren genept door m'n vrienden!
dan houden ze 't wel lang vol zeg :D

Afspreken heb ik niet graag, zelf zou ik het ook niet doen. Bellen, mailen vind ik oke.

En zoals eerder aangegeven, ligt het er ook aan wat voor vriendin je hebt.

Ik zelf ben bijv kieskeurig en let nogal op veel dingen. Ik laat dan ook niet iemand zomaar toe in mijn leven als mijn partner.

kan er niet zo hard mee zitten. Ben eerder blij dat ik een vriendin heb met een druk sociaal leven, dat buiten dat van mij ligt.

Als je elkaar op zo'n manier wantrouwt, heb je imo wel een probleem.

Terug
Naar boven