jara83
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
delguy zei:Nee, alleen als hij homo is of een hele goede vriend is die ze al meer dan 10 jaar kent en waar ze nog nooit een relatie mee heeft gehad.
Man-Mountain zei:ken gasten die gebruiken de 'homo' truc om wijven te versieren...
Idd, mannen onder elkaar kunnen toch veel beter ouwehoeren. Dus waarom zou een man met een vrouw samen gaan ouwehoeren? Tenzij hij homo is...Rob G zei:Mijn vriendin gaat natuurlijk wel met andere gasten om en daar heb ik geen problemen mee. Maar natuurlijk niet met z'n 2en naar de bios en zo.
Kijk vrouwen denken nog wel eens dat er zoiets bestaat als een vriendschappelijke relatie tussen man en vrouw zonder bijkomstigheden. Wij mannen weten natuurlijk dat dit dikke onzin is. Als een gast zo'n relatie aan gaat wil hij gewoon palen, klaar. Misschien zou hij dit ontkennen, misschien zelfs wel tegen zich eigen, maar uiteindelijk is het toch zo. Ik bedoel, als je graag met iemand wil chillen en ouwehoeren dan doe je dat wel met een goede maat.
Manipulatief en bedrieglijk, JA. Legio andere nare termen, JA, ook.jara83 zei:oja lieve schat van me... zijn wij allemaal manipulatieve bedriegelijke sl*tten![]()
is hetzelfde als alle mannen gaan vreemd..... is dat zo dan![]()
er zijn geen 2 personen hetzelfde toch
jij bent hier toch onze wijze man van het forum![]()
valt me wel van je tegen deze opmerking.......![]()
benchMarc zei:En trouwens... laten we eerlijk zijn. Wij mannen zijn ook vaak maar eikels als het om vrouwen gaat. We knopen hele gesprekken aan, die ons voor geen meter boeien, alleen maar om uiteindelijk met die vrouw in bed te belanden. Tenminste, dat is mijn plan. Meestal komt er toch maar oppervlakkige onzin uit de meeste vrouwen, dus je gaat er niet voor je lol mee praten.

Oprotten ouwe dikz*kkoetje zei:je geeft aan dat je al geen goed karakter hebt
dus is dat bij jou al ooit gelukt met dat ecto lichaam van je ?![]()

. Maar kom, we gaan toch niet wereldvreemd beginnen doen ? Als je relatie daar al niet tegen kan ... Zelf heb ik ook sinds kort terug contact met een goeie vriendin van vroeger via e-mail, en haar vriend wil ook niet dat we afspreken voor whatever. Sorry, maar volgens mij klopt het plaatje dan gewoon niet.koetje zei:je geeft aan dat je al geen goed karakter hebt
dus is dat bij jou al ooit gelukt met dat ecto lichaam van je ?![]()
) 
koetje 
benchMarc zei:En trouwens... laten we eerlijk zijn. Wij mannen zijn ook vaak maar eikels als het om vrouwen gaat. We knopen hele gesprekken aan, die ons voor geen meter boeien, alleen maar om uiteindelijk met die vrouw in bed te belanden. Tenminste, dat is mijn plan. Meestal komt er toch maar oppervlakkige onzin uit de meeste vrouwen, dus je gaat er niet voor je lol mee praten.

Er moeten altijd weer uitzonderingen zijn heCynthia zei:godver! word ik dus al jaren genept door m'n vrienden!
dan houden ze 't wel lang vol zeg![]()