XXL Nutrition

magere boon

venomdude

Novice
Waardering
0
hoi,
blijkbaar ben ik fout begonnen... mijn excuses hiervoor.
dus zal ik maar eens opnieuw beginnen (en hopelijk deze keer in de juiste plek op de juiste manier :D )
ik ben een jongen vanuit oost vlaanderen.
ik ben 16 jaar en weeg zo'n 64 kg (te weinig dus)
ik heb nog nooit getraind maar zou er dolgraag mee willen beginnen want mijn lichaam is triestig...
ik heb niks van materiaal ofzo maar ik ben wel van plan om een setje halters te kopen.
mijn doel is om eruit te zien zoals peter parker in de 1ste film van spiderman.
ik ben nu ook zo mager zoals hij in de 1ste film.
als er iemand tips heeft , laat het mij maar weten...
ik wil niet echt creatine ofzo van die dingen gebruiken, maar als het echt niet anders kan...
gelieve mij zo volledig mogelijk mij te informeren want hierop ben ik een echte noob.

squaten, deadliften, benchen en rowen. En vreten. En rusten. Succes.

Vreten en veel lezen

:meal: :burger: :coffeepc: :loopband: :wl: :lifter: :zzz: :zzz: :lifter: :lifter:
ff kort samen gevat

• Topic Starter Topic Starter
alvast bedankt voor de reacties, maar ik zou toch iets meer info willen (als dit kan, ben een echte noob :p )
maar misschien kan ik vragen stellen waar jullie kunnen op antwoorden:
1. wat moet ik eten ?
2. welke oefeningen kan ik al zonder materiaal?
3. hoeveel dagen en uren moet ik trainen en hoeveel pauzes neem ik?
4. zie ik al verschil op 2 maanden tijd? is dit groot of is dit eerder klein?

ik weet niet direct nog meer vragen maar je mag nog altijd meer info geven...
nogmaals bedankt voor de reeds geplaatste reacties.

Hallo,

Voor wat betreft de oefeningen, dagen, uren en pauzes> ga verder kijken op dit forum, er staat informatie zat over de vragen 1, en 3 die jij stelt ;)

Voor wat betreft vraag 2: Oefeningen zonder materiaal: push ups, chins aan traprand of luik, kuitoefeningen op trap, situps enz...

Vraag 4: na twee maanden fanatiek trainen zul je merken dat je in ieder geval in kracht wat vooruit gaat, misschien als je goed eet zie je de getrainde spieren wat strakker worden. Het verschil zal helaas eerder klein als groot zijn, of je moet goede aanleg hebben.

Over twee maanden heb je ook heel veel huiswerk gedaan op dit forum en weet je dat je steeds je oefeningen moet verzwaren en veranderen wil je resultaat blijven boeken.

Dat betekent dat je uiteindelijk een goede sportschool moet zoeken, of thuis een basisset gewichten e.d. moet neerzetten.

In ieder geval succes dan maar!!!

Neem gewoon even de moeite om de stickies door te lezen, dat is echt leerzaam. En het scheelt ons weer wat tikwerk.

tobey_490.jpg

Haal je imo in 1 jaar (edit :roflol:)tijd...

Laatst bewerkt:
in 1 tijd? wat voor tijd :P

Ik deed daar toch wel 2 tijden over.

mijn buurjongen is bijna 3 tijd jonger dan ik maar weegt 8 gewicht meer dan ik. Maar hij is dan ook 16 lengte langer.

J/K ;)

wat zijn tijden ???
jaren/maanden? :P

grr jullie belgen drijven de spot met mij domme nederlander dat ik ben :mad:

:p

Lees de sticky's over voeding. Leer je lichaam kennen. Zoek een sportschool, met haltertjes thuis kun je niet optimaal trainen. En ga ervoor!

niet spotten met mij :roflol: een jaar tijd dus :D

alvast bedankt voor de reacties, maar ik zou toch iets meer info willen (als dit kan, ben een echte noob :p )
maar misschien kan ik vragen stellen waar jullie kunnen op antwoorden:
1. wat moet ik eten ? Hoef je niet op te letten, zolang je jezelf geen buikje aanvreet.
2. welke oefeningen kan ik al zonder materiaal? Zoek zelf wat curl en press oefeningen op. Denk aan concentration curls, dumbbell curl, shoulder rase, shoulder presses, chinnen, crunches, hyperextenton maybe. Squats met een rugzak. 1 leg calf raise met rugzak en ga zo maar door.3. hoeveel dagen en uren moet ik trainen en hoeveel pauzes neem ik? Gewoon 3-4 keer a week 1 uur.
4. zie ik al verschil op 2 maanden tijd? is dit groot of is dit eerder klein? Je zit op 2 maanden eerder een klein verschil, dus de vakantie haal je niet.
ik weet niet direct nog meer vragen maar je mag nog altijd meer info geven...
nogmaals bedankt voor de reeds geplaatste reacties.

!!!!

welkom

word lid van de sport school
vreet je helemaal dood aan pasta brinta tonijn kwark vruinbrood

neem een extra schep bij je avond eten
eerste tijds is het klote maar probeer 6 keer perdag te eten.

ga veel deadliften en squaden en bankdrukken
ga geen p*ssy oefeningen doen. gewoon hardcore bassic
en ga elke training tot failure ( uiterste)

train gemiddeld 60 tot 90 minuten per dag 1 spier groep in de week
vind ik overgens het fijnste

vergeet nie da spiderman bijna volledig met de computer is gemaakt eh...dus een beetje fotosoep aan z'n lichaam kan ook wel :)
en die sterren die hebben ook meer hulp ;)

Terug
Naar boven