AndroidHealthClinic

magere kwark konings

Het probleem is dat suiker een zeer verslavend product is. Mensen zijn er onbewust keihard verslaafd aan en hier wordt slim op ingespeeld. Al vanaf jonge leeftijd wordt het er bij kinderen naar binnen gewerkt. Al vanaf jonge leeftijd kunnen de meesten onbewust al niet zonder suiker meer. Het zit dan ook overal in. In al je voeding. Je krijgt het hoe dan ook binnen. Tenzij je alles zelf vers maakt. Onder vele schuilnamen staat het in de ingrediënt lijsten. Sacharose, sucrose, lactose, glucose en weet ik veel wat nog meer.

Heel schadelijk voor de gezondheid. Geraffineerde rotzooi, beroofd van alle vitamines en mineralen. Veroorzaakt kanker, diabetes, stemmingswisselingen, hoofdpijn... De duvel en z'n ouwe moer. Klinkt overdreven, ik weet het.

Lees dit boek maar eens.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sugar_Blues

Overdrijven is ook een vak

OP please man up.
Wat een fagboys altijd zeg. En als je het echt zo verschrikkelijk vindt zijn er miljoen alternatieve voedingsproducten.

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 09:09 ----------

Ik hoor dit heel veel over jongeren. Komt dat omdat ze tegenwoordig opgevoed worden met suiker ? Ik zie moeders baby's softijs voeren... en een energiedrankje lijkt populairder te zijn dan water. Moet alles altijd mierzoet zijn ?

Daar verbaas ik me dus ook altijd over.
Je moet eens die 'nieuwere' frisdranken proberen als Fernandez ofzo. ****ing vloeibare kauwgombal.

Ik doe magere kwark van de appie plus jumbo of waar ik op dat moment mijn boodschapjes heb gedaan.

pak 250 gram ( halve bak)
pak 125 ml Melk of water

een scheutje zoetstof (ik gebruik zelf saccrulose je kunt ook stevia gebruiken)

in je shake beker...shaken.. en drinken maar... binnen 30 seconden weg.

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 10:14 ----------

OP please man up.
Wat een fagboys altijd zeg. En als je het echt zo verschrikkelijk vindt zijn er miljoen alternatieve voedingsproducten.

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 09:09 ----------

Daar verbaas ik me dus ook altijd over.
Je moet eens die 'nieuwere' frisdranken proberen als Fernandez ofzo. ****ing vloeibare kauwgombal.

^fernandez is echt de bom vooral die groene dan voel ik mijn tandglazuur al kapot springen gewoon

Ik zeg niet dat ik dit in mijn dagelijks leven doe. Ik ben kok en eet waarschijnlijk meer suiker dan de gemiddelde persoon aangezien de patisserie afdeling erg interessant is.
Ik zeg alleen hoe het is. Het zijn feiten. Ook jij kan geen maand zonder suiker leven zonder de drang te voelen om suiker te vreten. Dat bedoel ik dus met onbewust verslaafd zijn. Dit was het enige wat ik duidelijk maakte.
Wat je er mee doet zal mij aan m'n reet roesten.

ik had er ook moeite mee na 2 weken wen je aan de zure smaak
dus bv was aardbei erin en een halve banaan en wat rozijnen is echt zo zwaar lekker ik doe
het tijdens het gamen om geen koek ofzo te eten

Gewoon tv aanzetten, rug rechten en naar binnen scheppen.

Ik zeg niet dat ik dit in mijn dagelijks leven doe. Ik ben kok en eet waarschijnlijk meer suiker dan de gemiddelde persoon aangezien de patisserie afdeling erg interessant is.
Ik zeg alleen hoe het is. Het zijn feiten. Ook jij kan geen maand zonder suiker leven zonder de drang te voelen om suiker te vreten. Dat bedoel ik dus met onbewust verslaafd zijn. Dit was het enige wat ik duidelijk maakte.
Wat je er mee doet zal mij aan m'n reet roesten.

Stevia. Natuurlijk en gezond alternatief :D

Pak gewoon een lepel en werk het naar binnen. Als je een beetje doorduwt is het binnen 5 minuten op. 5 minuten van de 24 uur die je in een dag heb.. Is het zo erg als je daar niet van kunt genieten?

Pak gewoon een lepel en werk het naar binnen. Als je een beetje doorduwt is het binnen 5 minuten op. 5 minuten van de 24 uur die je in een dag heb.. Is het zo erg als je daar niet van kunt genieten?

Kwark is lekker, ook zonder er iets aan toe te voegen. Die Franse van de AH is heerlijk, ook die de Zaanse Hoeve.

Goh, met kwark kun je zoveel doen.

ik krijg vrijwel alles naar binnen gewerkt ook als het iets minder smaakt gewoon een beker water erbij en het gaat er vanzelf in
ben pas 1 ding tegen gekomen wat er niet ingaat en dat is die cottage cheese
ik heb het al geprobeerd met avocado of op brood met ander fruit of met een liter water
dit is het enigste wat ik niet weg krijg maar zoals hier boven ook al ergens stond
tal van andere opties

Terug
Naar boven