MuscleMeat

Magere Kwark

ik doe het met honing of ahornsiroop
ook doe ik er whey in

je kan er fruit bijdoen en ofchocolade

soms rozijnen of noten is ook nog lekker

in februari 2011 was je 75kg @ 9% en nu ben je 90kg @ 9%. doe je knap!!

Magere Kwark, Ik kan moeilijk van die zure troep naar binnen krijgen, Maar ik heb het wat geprobeerd met siroop en dat wou wel alleen doe ik er te veel siroop in. Ik koop dus nu een blender en zou graag wat meer samenstellingen willen krijgen wat ik er dan bij in kan gooien om hem gewoon makkelijk te kunnen consumeren. Graag een precies aantal (Eetlepels etc)

Alvast bedankt, Mvg Marc

Typ in de zoekfunctie: Magere kwark en je vindt 12171856821517 topics over dit onderwerp...

Ik doe gewoon 10 gr pure cacao erbij en paar straaltjes zoetstof (gram of 2-3) en dan is het wel weg te kanen.

Misschien eens kijken naar alle 9382 eerdere onderwerpen hierover?

kwark even laten uitlekken en dan samen met wat melk en een banaan (of een schep eiwitpoeder) in de blender. Over het algemeen is het dan wel weg te drinken

dat was ik nog vergeten
samen met sojamelk doe ik het ook.

Snap het eigenlijk niet dat mensen dit niet lekker vinden! Eet dit al een tijdje, in het begin wel met suiker of zoetstof om te wennen. Maar nu heb ik het binnen 90 sec weg.

Gewoon wennen!

Ik meng door men kwark, een theelepeltje kaneel.
Best lekker! ;)

Ten eerste is het geen troep en ten tweede moet je je niet zo aanstellen. Gewoon grote scheppen en stauwen maar!

Je wil toch een grote jongen worden?

Gewoon opeten die kwark! ;)

• Topic Starter Topic Starter
-

Reden: -
Laatst bewerkt:
Wat denken jullie van zoetjes er doorheen? 3 kleine zoetjes fijnmalen (verpulveren) en vermengen met je kwark. Die dingen bezitten 16 cal. per 100 gram. 3 van die zoetjes weegt nog geen geen gram hoor! :)

canderel erin doen (=zoetstof)

Wat denken jullie van zoetjes er doorheen? 3 kleine zoetjes fijnmalen (verpulveren) en vermengen met je kwark. Die dingen bezitten 16 cal. per 100 gram. 3 van die zoetjes weegt nog geen geen gram hoor! :)
geen probleem denk ik, maar vraag me af of je erxtra smaak erdoor gaat krijgen

Ik doe er zelf zoetstof in, is gewoon lekker zoet en je zal er niet dikker door worden. Ookal zijn er wat onderzoeken geweest die aantonen dat zoetstof schadelijk is (en net zoveel die dit juist weer niet aantonen).

Terug
Naar boven