rinokettlebell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
honing/fruit/siroop/zoetstof/niksKiep er gewoon fruit in joh of idd honing of weetikwat :/

Ten eerste is het geen troep en ten tweede moet je je niet zo aanstellen. Gewoon grote scheppen en stauwen maar!
Jazeker wel. Dat smaakt in principe hetzelfde als suiker. Op die manier krijg je gewoon zoete kwark.geen probleem denk ik, maar vraag me af of je erxtra smaak erdoor gaat krijgen

Ja dat klopt. Ik heb daar ook naar gekeken, maar de potten die ik zag staan bezaten veel meer calorieen dan sommige pakjes met "pilletjes"...Wat denk je van zoetstof? Kan je gewoon bij elke supermarkt kopen in potten van 75g...
Jazeker wel. Dat smaakt in principe hetzelfde als suiker. Op die manier krijg je gewoon zoete kwark.
Ja dat klopt. Ik heb daar ook naar gekeken, maar de potten die ik zag staan bezaten veel meer calorieen dan sommige pakjes met "pilletjes"...

Het zal je misschien niet direct 10 kilo zwaarder maken nee, maar zeker als laatste maal voor het slapen gaan wil je in de cut (bijvoorbeeld) graag alle overbodige koolhydraten vermijden.Calorieen maakt opzich niet veel uit toch? moet je alleen rekening mee houden als je een heel nauw voeddingsschema hebt, die ene schep per dag maakt op lager niveau écht niet uit![]()

Het zal je misschien niet direct 10 kilo zwaarder maken nee, maar zeker als laatste maal voor het slapen gaan wil je in de cut (bijvoorbeeld) graag alle overbodige koolhydraten vermijden.![]()
Ik had het inderdaad ook over zoetstof... maar daar zit nogal verschil in namelijk...Ja maar anders laat ie zn kwark helemaal staan, dan maar die zoetstof.
sjezus wat een stel huilebalkjes hier! Gewoon eten kreng. Eten doe je voor voedingswaarde, niet voor het lekker. Dat doe je maar op je junkdag.
Die spieren die jullie trainen is zeker om te maskeren dat jullie eigenlijk kleine meisjes zijn die zelfs al huilie doen om de smaak van kwark? Pffff.
Niet zo stoer. Er zijn hier beginners die gezond willen eten maar krijgen nu bijv. kwark niet goed weg. Dan vragen ze tips om het lekkerder te maken en dan kom jij met je grote b**kes een beetje dom doen. En je eet nu alleen maar voor de voedingswaarde, jij vast ook niet.Sjezus wat een stel huilebalkjes hier! Gewoon eten kreng. Eten doe je voor voedingswaarde, niet voor het lekker. Dat doe je maar op je junkdag.
Die spieren die jullie trainen is zeker om te maskeren dat jullie eigenlijk kleine meisjes zijn die zelfs al huilie doen om de smaak van kwark? Pffff.
Niet zo stoer. Er zijn hier beginners die gezond willen eten maar krijgen nu bijv. kwark niet goed weg. Dan vragen ze tips om het lekkerder te maken en dan kom jij met je grote b**kes een beetje dom doen. En je eet nu alleen maar voor de voedingswaarde, jij vast ook niet.
Wat is er mis met zoetjes dan? KH 0 gram, EW 0 gram, VT 0 gram.
Jij gelooft nog steeds in de leugen die light producten heet?
Jij gelooft daadwerkelijk, dat iets EXACT als suiker kan smaken, en het niet dikmakend is. Dat het dus gelijk is aan een glas water.
Je gelooft dit echt? Onderzoeken daargelaten, als je een beetje logisch kan denken zie je in dat het gewoon een leugen is. Het is misschien iets beter dan suiker, en kankerverwekkender.
Ze zouden je handen aan elkaar moeten tapen. Man, man man wat een hoop onzin.