Fitness Seller

Magere kwark

2500mg is het MAXIMALE wat een persoon aan kan. Hij eet 1500mg in alleen kwark. Zonder melk, en zijn andere eten erbij gerekend.

''aan kan'' ?
Van een 'overdosis calcium' ga je niet dood, dan krijg je bijwerkingen en last van dingetjes (volgens jouw bron).

1 glas halfvolle melk (150 ml)185 mg
1 schaaltje yoghurt (150 ml)155 mg
1 plak Goudse kaas (20 gram)225 mg

Als je dus 1500 mg extra wilt hebben moet je zo'n 8 glazen melk drinken, bijvoorbeeld.
Echt, zomaar kom je niet aan een overdosis..
En TS kan gewoon zijn kwark eten. Klaar.

• Topic Starter Topic Starter
Kwark is zo ongeveer de enigst bron van zuivel voor mij mn shakes neem ik gewoon met water, terwijl sommige daar ook liters melk doorheen klokken

1350 gram kwark????????? Zoveel kwark is niet goed neen!

gewoon eten die zooi als het kon zou ook wel kg per dag weg eten maar heb na 250gr al last, ik kap er iig wordt er gek van telkens als ik weer aan die zuivel begin zit na een week vreten weer me kop vol kleine bultjes :S

Ik zeg; lekker doen. Vermoed dat jij geen problemen hebt je eiwitquotum te halen?

Tjah, ik zou dat niet kunnen. Ik heb dan liever een shake ofzo. 3 bakken kwark....
Maar ja, als je genoeg lactase produceert en je maag neit protesteert.....gewoon blijven vreten.

Mensen zijn koppig. Zo veel kwark is gewoon slecht. Google het maar, anders horen wel over een paar jaar wanneer je constant stenen aan het pissen bent. :p

wou dat 5 bakken kwark in mijn schema paste

Vind het altijd spijtig als mijn bakje kwark in de avond op is :(

Night Protein is wel beter dan kwark, NP heeft een beter aminozurenprofiel bevat geen koolhydraten en geeft gedurende langere tijd aminozuren af aan het lichaam dan Kwark. Tevens zitten er suikers in kwark wat je niet wil in de nacht. Kwark is overigens helemaal niet slecht om te nemen voor het slapen alleen is Night Protein wel beter.

Bron: XXL

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 23:41 ----------

Night Protein is wel beter dan kwark, NP heeft een beter aminozurenprofiel bevat geen koolhydraten en geeft gedurende langere tijd aminozuren af aan het lichaam dan Kwark. Tevens zitten er suikers in kwark wat je niet wil in de nacht. Kwark is overigens helemaal niet slecht om te nemen voor het slapen alleen is Night Protein wel beter.

Tevens ben je met 5 bakken kwark nog duurder uit ??? met minder kwaliteit dus..;)

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 23:41 ----------

Tevens ben je met 5 bakken kwark nog duurder uit ??? met minder kwaliteit dus..;)

Ik eet geen 5 bakken ik eet er 3.
Dat kost my 1,95 per dag voor 128,25 gram eiwit
Per week 11,05 er vanuit gaande dat ik er in het weekend slechts 2 neem. Komt uit op 725,75 gram eiwit
Per maand 44,20 voor 2.903 gram eiwit.

Myn shake meem ik standaard sochtends en smiddags na de training 1 scoop per dosering dit is dacht ik omgeveer 20 gram eiwit de helft van een bak kwark. Dus dat zou betekenen wil ik die dezelfde hoeveelheid binnen krijgen moet ik 2 scoops nemen dat zijn dan al 4 scoops per dag en dan heb ik nog geen kwark op. Tel daar nog eens 6 scoops by op (3 bakken kwark) en dan zit ik op 10 scoops per dag.

Mijn pot whey perfection was +/- 65 euro (2500 gram) met 126 doseringen per pot (scoops van 20 gram) voor een totaal aantal eiwitten van 2.520 gram

Kwark 44,20 / 2.903
Whey 65 / 2.520

Result : met de kwark heb ik 383 gram eitwit meer en scheelt het my 20,8 aan money ( mama koopt elke dag ook een aantal bakken zodat ik ze niet altijd zelf hoef te halen dat niet eens meegerekend :) )

En de whey is misschien wel zuiverder maar ik pak gwn mn kwarkjes :D

Damn bedrijfseconomie:rolleyes:

Als je erop gaint, lekker blijven eten.

Ik haal mn kwark trouwens by de jumbo met 9,5 eiwit per bak, ben benieuwd of er bakken zijn die meer eiwitten bevatten ben ze iig nog niet tegengekomen!

Terug
Naar boven