Fitness Seller

Magere melk?

• Topic Starter Topic Starter
Nee mijn vader heeft er aardig veel verstand van. Alleen hij bekijkt het denk ik via een heel andere kant, namelijk de gezonde kant. Maar hij leest er veel over en heeft ook een boek (weet niet meer hoe hij heet) over alle fabeltjes in de wereld als het gaat over eten. Zo stond er bijvoorbeeld (correct me if im wrong) in dat je beter een broodje kroket kan eten dan een broodje kaas.

Nee mijn vader heeft er aardig veel verstand van. Alleen hij bekijkt het denk ik via een heel andere kant, namelijk de gezonde kant. Maar hij leest er veel over en heeft ook een boek (weet niet meer hoe hij heet) over alle fabeltjes in de wereld als het gaat over eten. Zo stond er bijvoorbeeld (correct me if im wrong) in dat je beter een broodje kroket kan eten dan een broodje kaas.

Bijde zijn not done beter eet je broodje met kippenwit!

??? waar slaat dat op dan...

beide is slecht maar een kroket is ook nog eens gefrituurt daar zullen dus ook wel transvetten in zitten.

Zeg tegen je pa dat hij een goed boek moet gaan lezen: burn the fat, feed the muscle!

Genoeg andere producten waar je vet uit kunt halen. Alleen oppassen voor transvetten oftewel (gedeeltelijk) gehard vet, zit vaak in margarine, koekjes, gebak, kant en klaar producten, gefrituurd.
Gewoon altijd ingrediënten lezen.

• Topic Starter Topic Starter
Het ging om het boek:

Wat is nu gezond van prof. dr. martijn b. katan
volgens mij ging het ook om kroket in plantaardig frituurvet (?)
maar dat doet er voor de rest ook allemaal niet toe

Terug
Naar boven