XXL Nutrition

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Laten we met heel DBB samen een terrasje pakken en SPADE dronken laten voeren. Daarna laten we hem de lekkerste h**r uit Nederland nken. Haha!

• Topic Starter Topic Starter
Net via Paypal gedoneerd, betaling is gelukt.

respect voor die kerel, zal ook een bijdrage geven

Gestort.

heb ook een bijdrage gestort, dat hij een prachtige dag mag beleven:cool:

zet mij er ook maar bij, mooi initiatief.

23 gebruiker(s) (21 leden en 2 gasten) in dit topic

:D gaat goed

Respect... ik lever met plezier een bijdrage!

Ook ik wil graag doneren.

-Edit- Donatie gemaakt. Vorige keer was denk ik me PayPal geblokkeerd vanwege te vaak verkeerd wachtwoord.

Count me in, ik overleg morgen wel met EricR hoe ik geld overschrijf. Nu slaappie tijd.

Gedoneerd via paypal, geniet van je dag spade!

Dit is trouwens eerste keer dat ik aan een goed doel heb gedoneerd.

Zoiets als dit is altijd een mooi gebaar. Direct naar de persoon, zonder tussenkomst van gekke organisaties. Sowieso vind ik het een bazenactie, en bazenacties moeten ondersteund worden. Ik doe mee, op de ouderwetse manier bij gebrek aan paypal. Ik zie de gegevens wel verschijnen.

Laten we met heel DBB samen een terrasje pakken en SPADE dronken laten voeren. Daarna laten we hem de lekkerste h**r uit Nederland nken. Haha!

Leuk idee, maar ik kan me voorstellen dat dit een peroonlijkemavond wordt met een klein select groepje van zijn dichtsbijzijnde vrienden.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 23:52 ----------

Ah hell what do i care, als die baas maar de dag van zijn leven heeft!

Tot wanneer kan je doneren? Ik heb net internetbankieren opnieuw aangevraagd, dus kan op dit moment geen donatie doen.

• Topic Starter Topic Starter
Tot wanneer kan je doneren? Ik heb net internetbankieren opnieuw aangevraagd, dus kan op dit moment geen donatie doen.

Wat mij betreft ronden we dit binnen twee weken af, Kris had zelf het plan om begin november een dag te plannen. Maar hij mag zelf aangeven of twee weken te ruim of te krap is.

Terug
Naar boven