- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook geen paypal, dus wordt bankoverschrijving naar EricR.
heb ook geen paypal, dus wordt bankoverschrijving naar ericr.

Heb een beetje door het topic gelezen, sad story, kan je duidelijk maken wat hij allemaal wil doen op deze laatste dag?
Kan mss wel een kleine bijdrage doen om men goed hart te laten zien, veel zal het niet zijn want zit zelf krap bij kas sinds ik men vorige job kwijt ben.
Ik ben al blij dat je mijn verhaal kent.meh, ik heb al voor zinlozere dingen geld uitgegeven, dus pm maar
prik die bishes voor het vaderland spade! voor vorst, voor vrijheid en voor recht!
Rob, ik moet nog even met Kris de details kortsluiten voor zijn bankgegevens. Als ik deze in bezit heb dan ben ik graag de intermedair. Ik zal je mijn gegevens PM-en als ik de gegevens van Kris heb. Spreekt voor zich dat ik naar eer en geweten iedere bijdrage volledig doorsluis naar Kris.
Had het al gezegd in je topic dat ik hierbij zeker wil helpen. Bij deze verwacht ik je bank gegevensHet enige wat ik terugvraag (indien je dat uiteraard zelf ziet zitten) is een uitgebreid verslag over je dag en eventueel wat foto's
![]()
maar foto's weet ik niet echt of dat zal lukken (allez, toch niet van een prostituéé). Ik moest eigenlijk vandeweek dan maar eens beginnen te plannen 
Laten we met heel DBB samen een terrasje pakken en SPADE dronken laten voeren. Daarna laten we hem de lekkerste h**r uit Nederland nken. Haha!

Leuk idee, maar ik kan me voorstellen dat dit een peroonlijkemavond wordt met een klein select groepje van zijn dichtsbijzijnde vrienden.
---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 23:52 ----------
Ah hell what do i care, als die baas maar de dag van zijn leven heeft!
Want zo de hele tijd onhandig met de zelfontspanner werken is bullcrap 
Dat spreekwoord staat in het teken van jezelf zoveel mogelijk weelde toe-eigenen mijns inziens. Damn ben dronken![]()
Wil wel wat geven aan een landgenoot maar dan persoon tot persoon, Spade van waar ben je bra