MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

ik wacht nog op gegevens :)

Spade jij geile beer, ik ga jou zeker doneren.

Moet nog even kijken welk bedrag, aangezien ik zelf krap bij kas zit.

• Topic Starter Topic Starter

Heb nog geen bankgegevens van Kris maar die zullen er wel aankomen. Kan overigens ook via Paypal donaties doen als leden aangeven dat ze op mijn rekening een bedrag willen storten. Na ontvangst bedrag doneer ik dan het bedrag via Paypal.

Heb ook geen paypal, dus wordt bankoverschrijving naar EricR.

Ik ben niet helemaal mee met dit concept denk ik.

Wie is Jochem, want je hebt als gast gedoneerd. Ook met eCheck, dus je donatie zal pas binnen paar dagen verschijnen.

Ik zou ook graag iets overschrijven via pc banking.

I'm in, net een donatie gedaan via paypal. Hoop dat we met zijn allen Kris een fantastische avond kunnen geven :)

Heb een beetje door het topic gelezen, sad story, kan je duidelijk maken wat hij allemaal wil doen op deze laatste dag?

Kan mss wel een kleine bijdrage doen om men goed hart te laten zien, veel zal het niet zijn want zit zelf krap bij kas sinds ik men vorige job kwijt ben.

Bedankt, maar als het moeilijk voor je is hoeft dat echt niet hoor :) Ik ben al blij dat je mijn verhaal kent.

meh, ik heb al voor zinlozere dingen geld uitgegeven, dus pm maar:)

prik die bishes voor het vaderland spade! voor vorst, voor vrijheid en voor recht!

Prikken zal ik, genieten zal ik !!

Rob, ik moet nog even met Kris de details kortsluiten voor zijn bankgegevens. Als ik deze in bezit heb dan ben ik graag de intermedair. Ik zal je mijn gegevens PM-en als ik de gegevens van Kris heb. Spreekt voor zich dat ik naar eer en geweten iedere bijdrage volledig doorsluis naar Kris.

Ik stuur je morgen mijn gegevens door, ik ben net thuis zie je en ik moet dat even opzoeken.

Had het al gezegd in je topic dat ik hierbij zeker wil helpen. Bij deze verwacht ik je bank gegevens :) Het enige wat ik terugvraag (indien je dat uiteraard zelf ziet zitten) is een uitgebreid verslag over je dag en eventueel wat foto's :D

I'm in, verwachten we wel een uitgebreid verslag!

Ik zal proberen alles zorgvuldig te documenteren :) maar foto's weet ik niet echt of dat zal lukken (allez, toch niet van een prostituéé). Ik moest eigenlijk vandeweek dan maar eens beginnen te plannen :)

Laten we met heel DBB samen een terrasje pakken en SPADE dronken laten voeren. Daarna laten we hem de lekkerste h**r uit Nederland nken. Haha!

Ik heb niets tegen een meet :)

Leuk idee, maar ik kan me voorstellen dat dit een peroonlijkemavond wordt met een klein select groepje van zijn dichtsbijzijnde vrienden.

---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 23:52 ----------

Ah hell what do i care, als die baas maar de dag van zijn leven heeft!

Dat weet ik nog zo niet. Merendeel van m'n vrienden zit vast aan school of werk dus tijd zullen die niet echt hebben. Ik moet het hen natuurlijk eerst eens vragen. Ik heb in alle geval wel een tweede persoon nodig voor die trip zodat ik effectief foto's kan hebben :) Want zo de hele tijd onhandig met de zelfontspanner werken is bullcrap :)

Dat spreekwoord staat in het teken van jezelf zoveel mogelijk weelde toe-eigenen mijns inziens. Damn ben dronken :)

Wil wel wat geven aan een landgenoot maar dan persoon tot persoon, Spade van waar ben je bra

Ik ben van de kanten van AALST

Eric, als ik je gegevens heb zal ik het even op je rekening storten.

ik zou ook wel wat willen storten, eric stuur jij jouw gegeven via pm of gewoon hier in het topic?

Verder hoop ik dat je gaat genieten SPADE ben niet heel actief geweest in je topic maar ik leef wel met je mee bro!

ik ken je niet echt spade, maar dit vind ik nou een toffe actie i'm in.

Ik zal inventariseren wie een overboeking wil doen op mijn rekening en daarna de gegevens per PM doorsturen. Bij het overboeken dan het DBB-alias in de omschrijving zetten zodat ik de lijst kan bijwerken qua betalingen.

Only dbb, een terminale zijn laatste keer naar een t*ring lekkere h**r laten gaan. Ik vind het epic. Net wat gestuurd via paypal (ook mijn eerste donatie)

EricR, stuur je gegevens aub, maak ik het naar jou over.

Veel plezier gewenst man!

Heb je trouwens breaking bad gezien? Daarin wordt op deze manier geld witgewassen. :p

Edit: En er komt wel een update over die avond he.

Terug
Naar boven