AndroidHealthClinic

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Die kerel heeft wel balls (lees: een compleet verkeerd wereldbeeld) dat die met zijn kop in de gazet durft komen.

Wat vreemd, maar had ik in die jongen z'n plaats geweest dan had ik gewoon voor een erg aantrekkelijke dvp gekozen. Die kunnen er nog wat van ook en zijn wrs veel vriendelijker dan zo'n filmster....maar zo'n voorstel is dan ook absoluut van de pot gerukt. Jammer dat ie de pijp uit is zonder z'n wens

hahah die laatste zin maak ook alles af XD

he kris hoe gaat het nou?! nog veranderingen?

Net terug uit de kliniek, maar nog zo stijf en mank als phuck. Ik neem nu morfine tegen de pijn, want die shit is af en toe niet uit te houden, zou je niet kunnen geloven hoe ****ing k*t dat is

maar je klinkt alweer wat optimistischer :) zo zie ik het graag. ik heb echt geloof dat je je weer er ff doorheen slaat! om van elk kleine moment te kunnen genieten.

misschien een rare vraag maar geniet je nu ook echt oprecht van elk klein ding, die 'normaal' gesproken je voor gewoon aanneemt?

maar je klinkt alweer wat optimistischer :) zo zie ik het graag. ik heb echt geloof dat je je weer er ff doorheen slaat! om van elk kleine moment te kunnen genieten.

misschien een rare vraag maar geniet je nu ook echt oprecht van elk klein ding, die 'normaal' gesproken je voor gewoon aanneemt?

Like hell I do,,,iedere wank, film, drank, game, maal, autorit, mooie meiden...Kortom all the moments are precious. Ook al ben ik down as phuck, ik geniet wel nog steeds van het wonderbaarlijke bewustzijn

mooi om te horen :) hoe kun je nou nog down zijn als je al die mooie dingen nog kunt doen!
dat was een poging tot peptalk :D

iets wat moeilijk te vinden is als je gezond bent. althans... ik geniet er niet echt van, die dingen die je net opnoemt.

Hoe gaat het met je?

Terug
Naar boven