XXL Nutrition

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

Ik heb niet elke post van je gelezen Kris, maar ik vind het een bijzondere gedachte dat je op dit moment in je leven, waarin je een einde relatief dichtbij kunt zien, dan toch nog niet het zelfvertrouwen kunt krijgen om met vrouwen aan te pappen.

Als ik mezelf in die situatie probeer te verplaatsen zou ik denken dat ik juist overal schijt aan zou hebben, omdat het allemaal zo over kan zijn. Heb jij dan niet dat je denkt: **** it all, ik gooi al m'n bezwaren aan de kant en ga gewoon gekke dingen uitproberen?

Ik heb niet elke post van je gelezen Kris, maar ik vind het een bijzondere gedachte dat je op dit moment in je leven, waarin je een einde relatief dichtbij kunt zien, dan toch nog niet het zelfvertrouwen kunt krijgen om met vrouwen aan te pappen.

Als ik mezelf in die situatie probeer te verplaatsen zou ik denken dat ik juist overal schijt aan zou hebben, omdat het allemaal zo over kan zijn. Heb jij dan niet dat je denkt: **** it all, ik gooi al m'n bezwaren aan de kant en ga gewoon gekke dingen uitproberen?

Dat zegt ie toch al, tientallen pagina's lang? Dat ie pijn heeft (mentaal/fysiek) en dat ie nergens normaal aan kan denken.
****, kan het me zelf niet voorstellen man.
Zoveel mensen lijken een beeld te hebben dat je dan een real life supermens wordt waar je nergens aan denkt en doet wat je wil. Zoveel vergeten dat je gewoon kapotgaat aan de pijn =/

Dit is buiten mijn neeslachtige stemming gesproken, maar inderdaad, ik moet me bij madruffian aansluiten. Het is niet dat je bestaansrecht ontzegt word en je plots sterven zal dat je ineens een powerboost krijgt en de mentaliteit krijgt van "hah, loop nken gek, ik doe toch wat ik wil"....ik probeer al zoveel mogelijk alles te doen wat mogelijk is en daarbuiten. En nog ben ik bereid met deze zware steen nog wat afstand af te leggen.

Maar jongens, haal aub je kop uit je reet en denk niet dat sterven een excuus is om even alpha te gaan. Ik had drugs en lekker riskante dingen willen doen, maar die zaken doen me alleen sneller en pijnlijker sterven dus die legende gaat al mooi niet op. Maar ik snap jullie boodschap wel. "Ik moet schijt hebben aan de mens en gewoon nog genieten",,,,als is dat makkelijker gedaan dan gezegd. Maar ik probeer jongens, ik ****ing hard probeer...Het eerste wat ik nog eens ga doen als ik het ziekenhuis verlaat is nog eens goed batsen. Maar voor de rest, laat me even proberen sleutelen jongens

Hoe kun je nou als kerngezond iemand een stervend iemand bekritiseren op de laatste weg die hij bewandelt? Bewaar dat soort opmerkingen lekker voor jezelf als het punt is aangebroken dat je daar zelf mee bezig bent.

Buiten dat om is het nog maar de vraag of 'alfa'-gedrag ook het gedrag is dat voor de meeste mensen het meeste plezier oplevert. 99% van de mensen zijn beta (i.e. volger), hoe je het ook wendt of keert, en de trend van de laatste paar jaar is om met z'n allen niet een beta maar een alfa te zijn. (lekker paradoxaal)

Niks moet Kris. Doe wat je wil.

Dat zegt ie toch al, tientallen pagina's lang? Dat ie pijn heeft (mentaal/fysiek) en dat ie nergens normaal aan kan denken.
****, kan het me zelf niet voorstellen man.
Zoveel mensen lijken een beeld te hebben dat je dan een real life supermens wordt waar je nergens aan denkt en doet wat je wil. Zoveel vergeten dat je gewoon kapotgaat aan de pijn =/

+1 alsof je zomaar die chronische pijnscheuten ff op tafel zou kunnen leggen en zeggen "**** it ik ga me nu de t*ring amuseren".
Dat hele alpha gedoe werkt enkel wanneer je een redelijk gezonde conditie vertoefd, sommigen kijken hier imo teveel films en beseffen niet hoe een ziekte een mens mentaal volledig kan slopen en zelfs bij de sterkste mens het kleinste deeltje wilskracht uit het lichaam zuigt.

+1 alsof je zomaar die chronische pijnscheuten ff op tafel zou kunnen leggen en zeggen "**** it ik ga me nu de t*ring amuseren".
Dat hele alpha gedoe werkt enkel wanneer je een redelijk gezonde conditie vertoefd, sommigen kijken hier imo teveel films en beseffen niet hoe een ziekte een mens mentaal volledig kan slopen en zelfs bij de sterkste mens het kleinste deeltje wilskracht uit het lichaam zuigt.

Natuurlijk in de situatie onmenselijk, feit blijft wel dat er 2 keuzes zijn opgeven of doorzetten, dus in zelfmedelijden zitten of er toch het beste van maken en dan ook je angsten aangaan, hoe moeilijk ook.

Natuurlijk in de situatie onmenselijk, feit blijft wel dat er 2 keuzes zijn opgeven of doorzetten, dus in zelfmedelijden zitten of er toch het beste van maken en dan ook je angsten aangaan, hoe moeilijk ook.

Sowieso, maar sommigen zijn hier bezig over Spade's falen bij de vrouwen, zijn doorzettingsvermogen kan zich nu het best op andere zaken focussen.

Sowieso, maar sommigen zijn hier bezig over Spade's falen bij de vrouwen, zijn doorzettingsvermogen kan zich nu het best op andere zaken focussen.

Dat falen is op angsten gebasseerd, denk je zelf niet dat SPADE veel gelukkiger zal gaan als hij die angsten overwonnen heeft?
Iig er vrede mee krijgt, dat bedoel ik met alfa, de strijd aangaan, de angst overwinnen.

Veel mensen zeggen hier dat het beta is om zelfmedelijden te hebben, maar **** it, als ik terminaal ziek ben vervloek ik de wereld en wentel me in foetushouding in zelfmedelijden.

images?q=tbn:ANd9GcR8zWFIDIxpbsXI-IxLM9nj0ypsvNJgWxJ1OQHmblgISh23q4eZgkMbMR9O.png

Hoe kun je nou als kerngezond iemand een stervend iemand bekritiseren op de laatste weg die hij bewandelt? Bewaar dat soort opmerkingen lekker voor jezelf als het punt is aangebroken dat je daar zelf mee bezig bent.

Buiten dat om is het nog maar de vraag of 'alfa'-gedrag ook het gedrag is dat voor de meeste mensen het meeste plezier oplevert. 99% van de mensen zijn beta (i.e. volger), hoe je het ook wendt of keert, en de trend van de laatste paar jaar is om met z'n allen niet een beta maar een alfa te zijn. (lekker paradoxaal)

Hier op DBB is 99% alfa.

alfa/beta is gewoon dikke bullshit, lekker infantiel om daarin te geloven en lekker relevant ook wanneer je dood nadert... het is gewoon belachelijk dat zelfs dit topic vervuild wordt met die DBB "wees alfa" nonsens.

Heel stoer van Kikishu om z'n mening hier zo te ventileren, maar wat kom je nu eigenlijk lullen met je 24 jaar? Net of jij weet hoe alles in elkaar steekt en dat jij weet hoe je om moet gaan met het feit om te weten dat je binnenkort doodgaat, en dat je je dan echt als een alfa man moet gedragen. Ik ben eerlijk, Kris is 23 jaar en de manier hoe hij er mee omgaat betekent dat hij z'n ballen dikker heeft dan 99% van DBB. En dan hem een beetje gaan aanvallen en zeggen dat hij een beta is omdat hij een liefde niet goed kan verwerken? Misschien als je zelf in z'n schoenen zou staan zou je alleen maar je kussen vol kwijlen van zelf medelijden en je broek volschijten van angst en naar je mammie roepen, je weet het niet! (ik gun het je overigens niet hoor) ik stoor me alleen een beetje aan je stoere gelul.

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Een waardig en spetterend einde zit er nu eenmaal sowieso niet in :(

Zou ook niet weten waarom je aan alles schijt moet hebben, als dat niet in je natuur ligt. Daar word je dan ook niet gelukkiger van.

Denk wel dat je moet stoppen met nadenken over die ene liefde en hoe het had kunnen zijn. Daar schiet niemand wat mee op. Hetzelfde geldt voor andere gevoelens van spijt en gemiste kansen. Het enige dat je kunt veranderen is het nu anders doen, in de tijd die je nog rest en met de mogelijkheden die je nog hebt.

Als jij graag dat boek af wilt maken, steek je daar toch je energie in!

Laatst bewerkt:
Inderdaad. Een waardig en spetterend einde zit er nu eenmaal sowieso niet in :(

Zou ook niet weten waarom je aan alles schijt moet hebben, als dat niet in je natuur ligt. Daar word je dan ook niet gelukkiger van.

Denk wel dat je moet stoppen met nadenken over die ene liefde en hoe het had kunnen zijn. Daar schiet niemand wat mee op. Hetzelfde geldt voor andere gevoelens van spijt en gemiste kansen. Het enige dat je kunt veranderen is het nu anders doen, in de tijd die je nog rest en met de mogelijkheden die je nog hebt.

Als jij graag dat boek af wilt maken, steek je daar toch je energie in!

Mja inderdaad niet. Maar ik besef zelf ook dat ik haar uit m'n hoofd moet zetten, want zelf zal ze er ook wel niet naar omkijken. Maar het moeilijke punt is dat de ziekte en zij een centrale rol spelen in het boek. Ik denk dat ik nu gewoon echt terug moet focussen op wat belangrijk is...het boek, eten, familie en vrienden, en (geen onrespect naar de vrouwen bedoeld maar gewoon nken met prostituéés, want een vaste relatie is ook verleden toekomstmuziek)...ik walg er nog een beetje van maar goed, Ik moet maar boete doen na dit alles...nu moet ik het er gewoon nog van pakken...hopelijk is de pijn niet echt al tever en kan ik nog wat lekker nken en eten...

Mja inderdaad niet. Maar ik besef zelf ook dat ik haar uit m'n hoofd moet zetten, want zelf zal ze er ook wel niet naar omkijken. Maar het moeilijke punt is dat de ziekte en zij een centrale rol spelen in het boek. Ik denk dat ik nu gewoon echt terug moet focussen op wat belangrijk is...het boek, eten, familie en vrienden, en (geen onrespect naar de vrouwen bedoeld maar gewoon nken met prostituéés, want een vaste relatie is ook verleden toekomstmuziek)...ik walg er nog een beetje van maar goed, Ik moet maar boete doen na dit alles...nu moet ik het er gewoon nog van pakken...hopelijk is de pijn niet echt al tever en kan ik nog wat lekker nken en eten...

Kris, hoe goedbedoeld mijn post ook was, was het wel naief van me. Ik besef me nu dat ik me niks kan voorstellen bij je situatie en dus ook niks kan zeggen of raad of advies kan geven aan iemand zoals jij.

De rest van mn gelul bewaar ik wel voor een andere keer :) Zoals je zelf zei; je bent er nog gewoon.

Kun je meer vertellen over je boek? Kunnen we al ergens wat lezen mss zelfs?

Veel sterkte!!!

Laatst bewerkt:
Klop klop!

Haha wat een bericht joh.

Terug
Naar boven