MuscleMeat

Aankondiging Make a wish, DBB-edition. Help mee om Kris (Spade VI) een mooie dag te laten beleven

dokter: chris ik heb slecht nieuws voor je, je hebt een soa

chris: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

kop op baas! het is nooit te laat. wie weet is dit gewoon een zware periode.
en ook al is dit echt het begin van het einde, je bent een ****ing eind baas! de grootste eindbaas die ik ooit in mijn hele leven op het internet heb mogen ontmoeten. een eindbaas die velen de ogen heeft geopend en wellicht daardoor hun leven hebben gebeterd. en wat ook te wachten staat voor je na de dood, het kan niet goed genoeg zijn voor zo n eindbaas! eeuwig bitches nken bro! :hedbang:

Ach, ik hoef er geen tientallen te doen, misschien dat ik dat hier op aarde nog flik, maar daarboven ben ik al meer dan tevreden als ik iemand zou kunnen zien zoals ik dat meisje hier nu op aard zie, maar iemand die dan niet zo oppervlakkig ïs

SPADE VI, vind het bijzonder om te lezen hoe oprecht je om dat meisje geeft. Ze moet vast heel bijzonder zijn. Je hebt het hart op de juiste plaats jongen. :thumbup:

Hoop doet leven en je lichaam zal zodra jou hoop weg is niet lang meer leven. Het is nu aan jou.

Dit klopt helaas wel. Mijn oom had op een geven moment ook niet meer de kracht/zin om te leven. Het is daarna snel gegaan... :(

Laatst bewerkt:
Ik snap wel waarom je levenslust op is overigens als je alles opsomt heb je eigenlijk nog weinig om voor te leven behalve de dag zelf en als je dan ook nog eens zo depressief bent is het egt k*t. Je zou eigenlijk een doel nodig hebben. Iets om voor te leven.

Ik snap wel waarom je levenslust op is overigens als je alles opsomt heb je eigenlijk nog weinig om voor te leven behalve de dag zelf en als je dan ook nog eens zo depressief bent is het egt k*t. Je zou eigenlijk een doel nodig hebben. Iets om voor te leven.

Een epic reis bijvoorbeeld? :)
Sowieso kom je daar wat 'gewone' meisjes tegen, en dus geen h**ren.
Je hoeft ze zelf niet te nken, gewoon een paar leuke avonden, praten, drinken, roken, ..

Hoe gaat die ondertussen, Kris?

Kris ik vind jouw echt een zwakke beta mannetje. Waar heb je het steeds over die depressieve onzin over dat chick waar je geen eens iets mee hebt gehad. Beetje kinder liefde fase ben je blijven hangen lijkt het wel. Man man man ga eens ff een wijf scoren want dit gaat echt nergens over. Iedereen heeft wel bij zijn eerste liefde het gevoel alsof zij alles is en zonder haar de wereld niets meer voorstelt. Maar dat uitgroei je en de eerst volgende chick die je hebt ben je haar al lang vergeten. Zo duurde het bij mij ook 2 jaar voordat ik over mijn eerste liefde die een domme stoephoer was vergat. Achteraf kan ik alleen nog maar van lachen. Zelfs mijn huidige vriendin waar ik nu al 3 jaar mee heb en met kop en schouders in elke punt uitsteekt vergelijken met mijn andere relaties. Die na mijn ouders de belangrijkste persoon op de wereld voor me is. Al zou ik haar kwijt raken, zou ik het wel heel jammer vinden en balen en mischien zelfs een tijdje depri zijn. Maar zeker niet lang. Er zijn te veel k*tjes op de wereld waar je van kan genieten.

Je moet natuurlijk HE-LE-MAAL niks. Maar hoe je je ook voelt en wat je ook doet, als je maar beseft dat jij de baas bent! De depressie is een manier waarop die ziekte met je ****t kerel, een deel is mss echt van jezelf, maar een deel ook zeker door die ziekte. De liefde voor je meisje vind ik heel mooi. Ik hoop wel dat het niet het enige is waar je mee blijft zitten nu. Zo'n dof grijs gevoel is niet de manier waarop ik hoop dat je gaat. Pak een ritme op, ga dingen doen die als ze niks voor jou betekenen mss wel wat kunnen betekenen voor de mensen die om je geven. Haal daar eer uit of voldoening. Kom op man! het beste zijn dat je kunt zijn, dat is toch mooi, dat is toch een super mooie afsluiting.
Waar je ook voor kiest. Ik hoop echt dat je de touwtjes zelf ik handen kan houden en een waardige, eervolle tijd hebt.

Kris ik vind jouw echt een zwakke beta mannetje. Waar heb je het steeds over die depressieve onzin over dat chick waar je geen eens iets mee hebt gehad. Beetje kinder liefde fase ben je blijven hangen lijkt het wel. Man man man ga eens ff een wijf scoren want dit gaat echt nergens over. Iedereen heeft wel bij zijn eerste liefde het gevoel alsof zij alles is en zonder haar de wereld niets meer voorstelt. Maar dat uitgroei je en de eerst volgende chick die je hebt ben je haar al lang vergeten. Zo duurde het bij mij ook 2 jaar voordat ik over mijn eerste liefde die een domme stoephoer was vergat. Achteraf kan ik alleen nog maar van lachen. Zelfs mijn huidige vriendin waar ik nu al 3 jaar mee heb en met kop en schouders in elke punt uitsteekt vergelijken met mijn andere relaties. Die na mijn ouders de belangrijkste persoon op de wereld voor me is. Al zou ik haar kwijt raken, zou ik het wel heel jammer vinden en balen en mischien zelfs een tijdje depri zijn. Maar zeker niet lang. Er zijn te veel k*tjes op de wereld waar je van kan genieten.

We kunnen niet allemaal zo alfa zijn als jij, Kukishu :(

Hij heeft ergens wel gelijk en dit is één van de manieren om het over te brengen, ik denk dat hij voor deze manier heeft gekozen om het door te laten dringen.

Kris, jij was altijd degene die sterk was en positief in het leven stond. En dat konden velen hier waarderen, maar nu ben je jezelf onnodig naar beneden aan het halen. Vechten moet je.

Iemand die al zo veel ellende heeft door staan kun je natuurlijk niet gaan uitmaken voor "zwakke beta mannetje"
Maar met sommige delen van de post ben ik het wel eens.
Die meid ken je amper dus dit is geen echte liefde.
Verliefd wordt je pas egt als je een persoon goed kent.
Maar ik kan me in Kris zijn beleving wel goed voorstellen dat in deze situatie een nieuwe liefde zoeken en beantwoord krijgen moeilijk is.
Daarom valt hij terug op deze kalverliefde omdat dat de enige vorm van liefde is die hij ooit gekend heeft en hij toch behoefte heeft aan liefde hebben en geliefd worden.

Probleem is dat hij door dit meisje niet geliefd wordt dus wordt hij depressief en de kanker helpt daar niet bij aangezien zijn kracht die hij had uit zijn sterke karakter komt en deze depressie zijn sterke karakter schade aanbrengt en hem misschien fataal gaat worden als dit aanhoudt.

Ik denk dat het er niet echt goed uit ziet voor Kris.
Maandag postte hij dit op zijn facebookgroep

"Boek misschien in gevaar om totaal niet af te geraken, daar we nu richting hospitaal vertrekken.
Onnoemelijk veel pijn, fysiek als mentaal. Geen enkele drive meer dus we zullen zien of m'n lichaam dit trekt via medicatie en al die zeik."

Sindsdien niets meer van hem gehoord. hoop dat ie het goed maakt.

Vanmiddag was hij nog op dbb volgens zijn profiel informatie.

"Laatste activiteit: Vandaag 14:21"

Iemand die al zo veel ellende heeft door staan kun je natuurlijk niet gaan uitmaken voor "zwakke beta mannetje"
Maar met sommige delen van de post ben ik het wel eens.
Die meid ken je amper dus dit is geen echte liefde.
Verliefd wordt je pas egt als je een persoon goed kent.
Maar ik kan me in Kris zijn beleving wel goed voorstellen dat in deze situatie een nieuwe liefde zoeken en beantwoord krijgen moeilijk is.
Daarom valt hij terug op deze kalverliefde omdat dat de enige vorm van liefde is die hij ooit gekend heeft en hij toch behoefte heeft aan liefde hebben en geliefd worden.

Probleem is dat hij door dit meisje niet geliefd wordt dus wordt hij depressief en de kanker helpt daar niet bij aangezien zijn kracht die hij had uit zijn sterke karakter komt en deze depressie zijn sterke karakter schade aanbrengt en hem misschien fataal gaat worden als dit aanhoudt.

Ik wil natuurlijk hier niet de bitcb lopen uithangen. Ik snap de situatie van die jongen ook wel en heb ook deels begrip van hoe hij denkt. Maar imo blijft die hier toch echt te lang nu in hangen. En ik heb ook geen enkel poging ooit van hem gezien om actie te ondernemen richting andere vrouwen en dat vind ik juist zwak. en ik snap best dat het moeilijk is om in zijn situatie zijn liefde beantwoordt te krijgen. Maar gast ga je uitleven man. Desnoods loop je maar een week mee of een maand. Je kan in die periode toch ook vet veel plezier hebben. Is altijd nog beter dant dit negatieve gedoe nu. Ga eens achter wijven aan man. Regel eens wat telefoonummers. al helemaal in jouw situatie, je moet je nog voortplanten anders verlies je strijd :d als ik jou was had al 3 tienermoeders zwanger gemaakt

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 17:06 ----------

Hij heeft ergens wel gelijk en dit is één van de manieren om het over te brengen, ik denk dat hij voor deze manier heeft gekozen om het door te laten dringen.

Kris, jij was altijd degene die sterk was en positief in het leven stond. En dat konden velen hier waarderen, maar nu ben je jezelf onnodig naar beneden aan het halen. Vechten moet je.

Wat te laten doordringen? Bij die meisje? Nou die ligt er echt niet wakker van hoor. Of bedoel je bij hem zelf, dan snap ik het alsnog niet want hij heeft er duidelijk geen vrede mee. Echt waar als hij zo de wereld verlaat ga ik pas dagen wakker liggen. Doodzonde dit.

Laatst bewerkt:
Ik wil natuurlijk hier niet de bitcb lopen uithangen. Ik snap de situatie van die jongen ook wel en heb ook deels begrip van hoe hij denkt. Maar imo blijft die hier toch echt te lang nu in hangen. En ik heb ook geen enkel poging ooit van hem gezien om actie te ondernemen richting andere vrouwen en dat vind ik juist zwak. en ik snap best dat het moeilijk is om in zijn situatie zijn liefde beantwoordt te krijgen. Maar gast ga je uitleven man. Desnoods loop je maar een week mee of een maand. Je kan in die periode toch ook vet veel plezier hebben. Is altijd nog beter dant dit negatieve gedoe nu. Ga eens achter wijven aan man. Regel eens wat telefoonummers. al helemaal in jouw situatie, je moet je nog voortplanten anders verlies je strijd :d als ik jou was had al 3 tienermoeders zwanger gemaakt

Snap jou gedachtegang erover ook wel en heb zelf ook het idee dat ik er zo mee om zou gaan als ik in die situatie zou komen.
Maar Kris is denk ik gewoon los van de kanker niet het soort persoon met de zelfverzekerdheid om dat te doen?
Heel veel mensen denken dat als ze weten dat ze over 2 maanden dood gaan ze schijt hebben aan de wereld mezelf inclusief.
Realiteit is denk ik dat kanker je nog minder zelfverzekerd maakt dus als je nooit heel zelfverzekerd bent geweest je niet op eens een superheld wordt.

Ik weet niet precies of dit alles op Kris slaat want ik ken hem niet maar ik denk dat ik genoeg van hem gelezen heb om te weten dat hij niet het type jongen is wat 3 tienermoeders wil en te lang heeft nagedacht over dingen en het nu te laat voor hem is.
De afgelopen tijden waren voor hem vooral een sleur van ziekenhuis naar ziekenhuis.
Je komt daar vaak omdat je pijn hebt of klachten dus dan wordt het in het leven ook een stuk moeilijker om er op uit te gaan en meisjes te ontmoeten etc.

ja als je nu zo zegt is het wel te laat ja. Maar de zelfde preek had ik hem meer dan een jaar terug ook al gegeven. Sommige dingen in het leven heb je niet zelf in de hand zoals zijn ziekte, maar aan dingen als zelfverzekerheid hij echt wel kunnen werken.

Maar goed laat maar zitten, ik vermijd verdere discussie aangezien ik alweer boze berichten binnenkrijg dat ik onrespectvol ben :rolleyes: De waarheid had ook wel een keer gezegd mogen worden kris en imo ben je zelf ook wel deels schuldig aan bepaalde dingen.

I ain't dead yet. Ik heb wel enorm veel pijn en mentaal ben ik gewoon een wrak. Ik heb jullie posts gelezen en snap jullie redenering wel. Echter moet er niet altijd iets geweest zijn om liefde te verantwoorden en zoiets als spontane liefde of liefde op het eerste gezicht bestaat werkelijk nog, ook al denkt iedereen dat zulke zaken dood zijn.

IK probeer halstarrig een nieuwe weg te vinden want ik besef ook, als dit aanhoudt ben ik wel degelijk op weg naar de dood. Tis echter niet gemakkelijk om uit de put te kruipen. Ik heb het reeds talloze keren gedaan en zag altijd nieuwe wegen. Nu is het me echter in de schoenen gezakt en vrees ik voor de zaak. Mede dat ik aan m'n boek bezig ben herbeleef ik ook alles en is het vrij moeilijk om al die zaken te kanaliseren.

Dat je me een zwak beta mannetje vind moet jij maar weten, maar dan heb jij duidelijk mijn bazenmoves o.a. in de winkel en in Gent bij die zeven vrouwen gemist (alhoewel dat in Gent niet telt daar ik dronken als **** was). Plus als ik h**ren neuk en m'n pieleman nog recht kan krijgen terwijl ik zo zwaar depressief ben, telt dat ook wel voor iets, niet?:)

Maarja, het is wat men hier zegt... Ik heb het zelfvertrouwen niet om iemand aan te spreken met oog op geflirt of meer...Dat ontbeert me en dat vind ik gewoon jammer.

Kuki, je moet je niks van een ander aantrekken je hebt gewoon gelijk en het is juist goed dat je daar eerlijk in bent.

Zelfmedelijden is beta gedrag, hoe gerechtvaardigd ook, maar niemand word gelukkiger van zelfmedelijden en denk dat Kuki je dat wilt meegeven en extra wilt benadrukken.( zoek het geluk en dwing het af)
Vind jou als persoon geen beta, maar je moet met me eens zijn dat deze weg je geen geluk zal brengen.

Daarom hoop ik dat je keuzes maakt waarin angst geen of nauwelijks een rol zal spelen en als je overlijd dit niet met spijt zal zijn met de gedachtes "had ik nog maar dit en dat gedaan"

Terug
Naar boven