XXL Nutrition

Mama van 3, bezig met de laatste kilo's !

• Topic Starter Topic Starter
hoi,

Het verdict van de huisarts.. Overbelasting.. Ik moet minder dynamisch trainen en meer statisch. Dus geen Bokwa en Insanity meer voor een tijdje. Ik baal er echt van! Knieën doen nu door de dag ook gewoon pijn. Is dit dan wat ze noemen een "springersknie"?

Straks een sessie buikspieren en daarna yoga. Voor de rest gingen ze de groepstraining voor mij aanpassen. Ik ben benieuwd.

Spiermassa was de laatste keer niet veranderd, de keren ervoor kwam ik netjes spiermassa aan.

Oja.. Van het gezonde eten kreeg ik op de koop toe ook nog een spastische darm.. Daar kreeg ik ook medicatie voor. De arts zei dat eens goed vettig eten wel deugd zou doen. De darmen moeten nu veel te hard werken om al de groenten en fruit te kneden.. Ik neem mooi de medicatie en dat vettig eten zien we later wel weer *zucht*

Ik kwam dus heel down de dokterspraktijk uit !!

Een spastische darm van teveel groenten en fruit :eek:
Hoeveel van je huidige voeding bestaat nu uit vet dan?

• Topic Starter Topic Starter
Een spastische darm van teveel groenten en fruit :eek:
Hoeveel van je huidige voeding bestaat nu uit vet dan?

Goh ja ik moet zeggen dat ik mijn eetpatroon ook drastisch had aangepast. Dit samen met een personal trainer. Sla en kip/tonijn, ei en magere yoghurt. Weinig koolhydraten en veel water..

Ondertussen heb ik dat aangepast naar een gezonde evenwichtige voeding en na de medicatie gaat dat allemaal goed.

Laten we hopen dat het zo blijft !

Terug
Naar boven