Fitness Seller

Man gezocht voor fotoshoot voor vrijgezellendag

Rare jongens hier.
Beulen zich zelf 3-6x per week af in de gym,
gaan nooit op stap
drinken nooit.
Dan kunnen ze een keer een avond lang in het midden van de belangstelling staan,en dan wil niemand..
Waarom ga jij eigenlijk niet, Elvis?
Dan doe je een paar van die flitsende bewegingen met je heupen, ik denk dat de vrouwtjes allemaal aan je voeten liggen.
Vooral als je daarbij je zangtalenten ook nog eens de vrije loop gaat laten, dan zit het helemaal snor. :)

ik zou t doen als ik gespierd was

Reltechnisch gezien is dit een topic met een uitermate hoog faal gehalte.

@vrijgezellendag:

hoe moet ik die fotoshoot zien? zijn het actiefoto's met een stijve houding en op het einde een climax? en waar vindt die shoot plaats. hebben jullie een speciale ruimte daarvoor ingericht?

Waarom ga jij eigenlijk niet, Elvis?
Dan doe je een paar van die flitsende bewegingen met je heupen, ik denk dat de vrouwtjes allemaal aan je voeten liggen.
Vooral als je daarbij je zangtalenten ook nog eens de vrije loop gaat laten, dan zit het helemaal snor. :)

gehe omdat ik in een overgangsfase zit.
Ik ga van de Elvis in 1977 naar de Elvis tijdens de 68 comeback special,maar zit nu ergens in 1972 zeg maar!

Mods is het niet mogelijk om nieuwe leden een minimaal aantal post te laten hebben voordat ze in bepaalde delen van het forum mogen posten...?

zijn er bepaalde voorwaarden voor de snikkel?

Goed topic! Maar er is geen hond die dit doet zonder;
a) een leuke vergoeding
b) de garantie dat er na het tafereel keihard gedoet kan worden met het bruidsmeisje (wat uiteraard een mooie meid moet zijn)
c) beide!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben wel heel gespierd en knap en $exiiY etc. en wil het wel doen maar:

1. vergoeding in euro's
2. ik moet wel nken

En ik heb een kleine derde been is dat een probleem?

www.superdudes.nl/skld voor meer contact

:sd:

Nou zijn wij allemaal wel heeeeel benieuwd wie het geworden is natuurlijk ;)

nou ik ben het iig niet geworden :P
lijkt me ook zeer sterk dat ze serieus iemand gevonden hebben.

sluit het topic maar jongens, ik ben het geworden

Terug
Naar boven