AndroidHealthClinic

Man gezocht voor fotoshoot voor vrijgezellendag

2050 ??? Dit staat op zijn profiel:

Hoi!

ik las dat je interesse toonde voor de vrijgezellendag. Het gaat om een 12-tal dames waarmee je op de foto zou moeten gaan. Professionele fotograaf en visagiste zullen aanwezig zijn.

Heb je een prijs in gedachten of kan het eventueel gratis?

Groeten.
Karen & Kenny

Hoi!

ik las dat je interesse toonde voor de vrijgezellendag. Het gaat om een 12-tal dames waarmee je op de foto zou moeten gaan. Professionele fotograaf en visagiste zullen aanwezig zijn.

Groeten.
Karen & Kenny
:bukkake:

Wie is de gelukkige?

Hoi!

Groeten.
Karen & Kenny

idd wtf!
fkng sl*t waarom heeft ze mij niet gepikt! :mad:

2050 is toch een knulletje van 17 die 70kg weegt:roflol:?

gevonden!

----
Hallo!

op zaterdag 8 mei zal Stéphanie haar vrijgezellendag doorgaan. Wij organiseren een fotoshoot voor haar en haar vriendinnen en zijn op zoek naar een gespierde gast (tussen 18 en 30) die model wil zijn.

Ervaring als model is niet noodzakelijk!

De shoot gaat door in de regio Lede/Aalst, tussen 13u en 17u.

Geïnteresseerden, laat snel van je horen!! ;-)

Groeten,
- en -

----

2050 gespierd :rolleyes: ?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/na-1jaartje-stoppen-weer-1maand-bezig-238985/

een dikke faal van de topic starter zie je al wat gemiddelde mens gespierd vind.

Jezus dat gassie is gewoon een spijker dat noemt men dan gespier yeah right wat ben ik dan niet in hun ogen de hulk ckrr man o man de maatschappij

ik zou maar uitkijken als ik die jongetje was! straKS wordt gayfeestje..

Terug
Naar boven