XXL Nutrition

Man met "zeer uitdrukkelijke "six pack voor artistieke duo-shoot

bodyfans

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
74kg
Goedenavond allemaal .
Ik ben een Antwerpse vrijetijdsfotograaf en ben op zoek naar een stoere gast die toch van kunst houdt.
Ik hou van silhouetten , schaduwen en beelden die nog iets aan de inspiratie overlaten.
Voor een duo-shoot , Low key artistiek onherkenbaar naakt , ben ik nog op zoek naar de mannelijke helft van het duo.
Low key wil zeggen dat er zeer weinig licht gebruikt wordt waardoor je op een zwarte achtergrond mooie silhouetten krijgt.
Onherkenbaar is exact wat het woord betekend . U bent wel zichtbaar , maar niemand kan u herkennen.
Naakt is ook vrij duidelijk , u bent beide naakt tijdens het uitoefenen van de verschillende poses.
U werkt samen met een zeer slank vrouwelijk model van ongeveer 49 kilo.

Enkel reactie van "ernstige" kandidaten aub !!!

Buiten de reeds in de titel vermelde en "uitdrukkelijk aanwezige six-pack" beschikt u tevens over een zeer hoge lenigheid en een mooi ontwikkeld en gespierd lichaam .
U mag gerust erg gespierd zijn , maar ik ben niet echt op zoek naar een wereldkampioen , gewoon erg stevig gespierd is prima . Liefst geen te grote tatoes :)
U bent in staat het vrouwelijk model in verschillende poses op te tillen en vast te houden.
Tijdens de shoot worden een groot aantal poses doorlopen.
U werkt bij iedere pose “zeer” nauw samen met het vrouwelijke model.
Dit mag dan ook geen probleem voor u betekenen . U weet hier tevens discreet en respectvol mee om te gaan.
De resultaten mogen geenszins coïtus of erotiek uitstralen , maar eerder een breekbare sensualiteit.
U hoeft niet noodzakelijk ervaring te hebben , doch de wil om ernstig mee te werken aan een mooi project.
Indien u bijkomende informatie of voorbeelden van het project wenst lees ik dat graag in uw mailtje.