XXL Nutrition

Man met "zeer uitdrukkelijke "six pack voor artistieke duo-shoot

bodyfans

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
74kg
Goedenavond allemaal .
Ik ben een Antwerpse vrijetijdsfotograaf en ben op zoek naar een stoere gast die toch van kunst houdt.
Ik hou van silhouetten , schaduwen en beelden die nog iets aan de inspiratie overlaten.
Voor een duo-shoot , Low key artistiek onherkenbaar naakt , ben ik nog op zoek naar de mannelijke helft van het duo.
Low key wil zeggen dat er zeer weinig licht gebruikt wordt waardoor je op een zwarte achtergrond mooie silhouetten krijgt.
Onherkenbaar is exact wat het woord betekend . U bent wel zichtbaar , maar niemand kan u herkennen.
Naakt is ook vrij duidelijk , u bent beide naakt tijdens het uitoefenen van de verschillende poses.
U werkt samen met een zeer slank vrouwelijk model van ongeveer 49 kilo.

Enkel reactie van "ernstige" kandidaten aub !!!

Buiten de reeds in de titel vermelde en "uitdrukkelijk aanwezige six-pack" beschikt u tevens over een zeer hoge lenigheid en een mooi ontwikkeld en gespierd lichaam .
U mag gerust erg gespierd zijn , maar ik ben niet echt op zoek naar een wereldkampioen , gewoon erg stevig gespierd is prima . Liefst geen te grote tatoes :)
U bent in staat het vrouwelijk model in verschillende poses op te tillen en vast te houden.
Tijdens de shoot worden een groot aantal poses doorlopen.
U werkt bij iedere pose “zeer” nauw samen met het vrouwelijke model.
Dit mag dan ook geen probleem voor u betekenen . U weet hier tevens discreet en respectvol mee om te gaan.
De resultaten mogen geenszins coïtus of erotiek uitstralen , maar eerder een breekbare sensualiteit.
U hoeft niet noodzakelijk ervaring te hebben , doch de wil om ernstig mee te werken aan een mooi project.
Indien u bijkomende informatie of voorbeelden van het project wenst lees ik dat graag in uw mailtje.
Voor uw medewerking is geen geldelijke beloning voorzien , maar u krijgt een mooie selectie van de shoot als aandenken , en bovendien krijgt u er een persoonlijke shoot met uw poses naar keuze bovenop.

groeten van Jones@rt

ikjohan@msn.com

Ik heb ernstig interesse, zie de avatar onder mijn naam voor mijn lichaam

Ik snap dat je misschien direct voor Tommieee en zijn goddelijke coïtusspek wil gaan, maar we hebben op DBB ook een andere serieuze kandidaat: Leroy 'loco lolo' Kaklay.

Ik zou hem toch zeker een PM sturen. Hij heeft ook een gieter en ik weet niet of Tom dat heeft.

Hallo,

Ik wil wel meedoen maar alleen als een andere gespierde man met een sixpack tijdens het shooten pindakaas op mn armen en schaamstreek smeert.
PM me als dit mogelijk is

groeten,

Jan

Ik wil meedoen, maar mijn sixpack staat in de koelkast???

• Topic Starter Topic Starter
Nou , jullie hebben allemaal wel een bijzonder leuke zin voor humor hier op DBB :) super !!! Houden zo .

Ik neem aan dat mijn ware kandidaat wel even een mailtje stuurt en niet alles hier te grabbel gooit ...
Zo dringend is het ook weer niet dat ik hier vanavond moet beslissen hoor :)

neem rustig je tijd .

@sjors26 , wat is een gieter ?

Jones@rt

ikjohan@msn.com

Heb je ook een foto van het slanke model.
Zo kan ik van te voren inschatten of ik moeite zal hebben bij het aannemen van bepaalde poses.
Want echt ontspannen zal er niet inzitten:p
En ja dat ben ik in mijn avatar ;)

Zeer uitdrukkelijk, die sixpack.

:roflol:

Hallo, ik voldoe aan alle gestelde eisen. Graag zou ik willen figureren in de artistieke duo-shoot! Ik ben een winner.

Hier wat foto's uit mijn portfolio:
of8xab.jpg

Ook een pak staat mij goed:
idgefp.jpg

En ik heb zelfs speciaal een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kVYJCtWxuYc

Ik hoop snel van u te horen!

Groet,
Leroy Kakiay.

PS ik ben beroemd.
PPS dat buikje gaat er zo af hoor!
2d1vhxl.jpg

Christus, wat zonde man die laatste foto in vergelijking met zijn 1 na eerste foto :sad:

Ik had net pindakaas gegeten dus.

Aha, vandaar...Dusssss

---------- Post added 1 October 2013 at 01:47 ----------

GetXXXL, wat motiveert jou om zo hard bezig met jouw studie te zijn? Waarom ga je gewoon niet de hele dag donuts eten, drank drinken en video games spelen?

Aha, vandaar...Dusssss

---------- Post added 1 October 2013 at 01:47 ----------

GetXXXL, wat motiveert jou om zo hard bezig met jouw studie te zijn? Waarom ga je gewoon niet de hele dag donuts eten, drank drinken en video games spelen?
Wat laat jou denken dat ik zo hard bezig ben met mijn studie? Verder lust ik geen donuts, drink ik nog wel drank en heb ik de laatste tijd weinig goesting in video games.

Mag ik het vrouwelijk model zijn die ietwat te zwaar is? M'n penis valt nooit zo op en tietjes heb ik ook al.

Goedenavond allemaal .
Ik ben een Antwerpse vrijetijdsfotograaf en ben op zoek naar een stoere gast die toch van kunst houdt.
Ik hou van silhouetten , schaduwen en beelden die nog iets aan de inspiratie overlaten.
Voor een duo-shoot , Low key artistiek onherkenbaar naakt , ben ik nog op zoek naar de mannelijke helft van het duo.
Low key wil zeggen dat er zeer weinig licht gebruikt wordt waardoor je op een zwarte achtergrond mooie silhouetten krijgt.
Onherkenbaar is exact wat het woord betekend . U bent wel zichtbaar , maar niemand kan u herkennen.
Naakt is ook vrij duidelijk , u bent beide naakt tijdens het uitoefenen van de verschillende poses.
U werkt samen met een zeer slank vrouwelijk model van ongeveer 49 kilo.

Enkel reactie van "ernstige" kandidaten aub !!!

Buiten de reeds in de titel vermelde en "uitdrukkelijk aanwezige six-pack" beschikt u tevens over een zeer hoge lenigheid en een mooi ontwikkeld en gespierd lichaam .
U mag gerust erg gespierd zijn , maar ik ben niet echt op zoek naar een wereldkampioen , gewoon erg stevig gespierd is prima . Liefst geen te grote tatoes :)
U bent in staat het vrouwelijk model in verschillende poses op te tillen en vast te houden.
Tijdens de shoot worden een groot aantal poses doorlopen.
U werkt bij iedere pose “zeer” nauw samen met het vrouwelijke model.
Dit mag dan ook geen probleem voor u betekenen . U weet hier tevens discreet en respectvol mee om te gaan.
De resultaten mogen geenszins coïtus of erotiek uitstralen , maar eerder een breekbare sensualiteit.
U hoeft niet noodzakelijk ervaring te hebben , doch de wil om ernstig mee te werken aan een mooi project.
Indien u bijkomende informatie of voorbeelden van het project wenst lees ik dat graag in uw mailtje.
Voor uw medewerking is geen geldelijke beloning voorzien , maar u krijgt een mooie selectie van de shoot als aandenken , en bovendien krijgt u er een persoonlijke shoot met uw poses naar keuze bovenop.

groeten van Jones@rt

ikjohan@msn.com

veel geluk :roflol: :roflol:

---------- Post added 1 October 2013 at 07:52 ----------

Mag ik het vrouwelijk model zijn die ietwat te zwaar is? M'n penis valt nooit zo op en tietjes heb ik ook al.

gyno telt niet :mad:

Terug
Naar boven