AndroidHealthClinic

Man met "zeer uitdrukkelijke "six pack voor artistieke duo-shoot

-

Laatst bewerkt:
hahah getxxl standaard fotoshoot-zin XD

breekbare sensualiteit wil zeggen dat ze nog maagd is in tenminste 1 gaatje.

Iedere x vragen om fotoshoots en dan geen beloning. Beetje vreemd en daardoor erg succesvol. Denk dat er weinig zijn die hun tijd kwijt willen zijn, moeten reizen en dan niets er tegenover zien staan. Reiskostenvergoeding? Ik zeg veel suc6.:rolleyes:

Iedere x vragen om fotoshoots en dan geen beloning. Beetje vreemd en daardoor erg succesvol. Denk dat er weinig zijn die hun tijd kwijt willen zijn, moeten reizen en dan niets er tegenover zien staan. Reiskostenvergoeding? Ik zeg veel suc6.:rolleyes:

Ik denk dat dat meisje waar je de shoot mee doet een deel van de vergoeding is. Zo had ik het alleszins toch begrepen.

Dus het gaat om een fotoshoot waar op de fotos enkel silhouetten te zien zijn, maar tattoos mogen niet en het is ook zeer belangrijk dat het naakt gebeurt ??? Vreemd.

Dit. Als Schwarzenegger look-alike (:rolleyes:) ga ik dat dus mooi niet doen! :)

Wat laat jou denken dat ik zo hard bezig ben met mijn studie? Verder lust ik geen donuts, drink ik nog wel drank en heb ik de laatste tijd weinig goesting in video games.

Goesting?
Goesting?
Goesting?

Je bent een Nederlander toch?

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig zijn jullie niet allemaal kandidaat , want met één model heb ik natuurlijk genoeg .
Jammer genoeg is neef Yusuf buiten categorie , het vrouwelijke model wordt niet graag geplezierd en of ze maagd zou zijn doet voor de shoot niet echt terzake :)
Tatoes zijn niet verboden hoor , alleen wil er niet teveel omdat dit een datering aan de foto geeft.
Onderaan staat een link met een voorbeeld van een silhouette in low key belichting .
Afhankelijk van de hoek zouden grote of veel tatoes het beeld dus toch te veel kunnen beïnvloeden.
En dat net terwijl het om het silhouette gaat .

Wat de vergoeding betreft , meewerken aan iets moois is voor sommige mensen al de moeite waard .
Los daarvan was er natuurlijk nog de persoonlijke shoot .

http://www.worldofstock.com/slides/PAB3512.jpg

Toch bedankt voor jullie opmerkingen hoor .

Grts
Jones@rt

foto's van de slanke dame?

Terug
Naar boven