MuscleMeat

Man met "zeer uitdrukkelijke "six pack voor artistieke duo-shoot

ik heb foto's gezien van het model.

Gelukkig zijn jullie niet allemaal kandidaat , want met één model heb ik natuurlijk genoeg .
Jammer genoeg is neef Yusuf buiten categorie , het vrouwelijke model wordt niet graag geplezierd en of ze maagd zou zijn doet voor de shoot niet echt terzake :)
Tatoes zijn niet verboden hoor , alleen wil er niet teveel omdat dit een datering aan de foto geeft.
Onderaan staat een link met een voorbeeld van een silhouette in low key belichting .
Afhankelijk van de hoek zouden grote of veel tatoes het beeld dus toch te veel kunnen beïnvloeden.
En dat net terwijl het om het silhouette gaat .

Wat de vergoeding betreft , meewerken aan iets moois is voor sommige mensen al de moeite waard .
Los daarvan was er natuurlijk nog de persoonlijke shoot .

http://www.worldofstock.com/slides/PAB3512.jpg

Toch bedankt voor jullie opmerkingen hoor .

Grts
Jones@rt
Waarom huilt die man op de foto? Heeft hij geen geld meer voor shakies door de recessie?

2s1oujc.jpg

:trollface:

Only on DBB :D

Wow, zo'n harde bewijzen Kevin :p

keineig makker

lol 49 kilo does she even lift man come on

when is she gonna start lifting

ik ga niet graag met ecto's om. Overigens zou ik ook een stijve krijgen als ik naast een naakte vrouw sta

Hoe hung moet je zijn.

lol 49 kilo does she even lift man come on

when is she gonna start lifting

ik ga niet graag met ecto's om. Overigens zou ik ook een stijve krijgen als ik naast een naakte vrouw sta

ben ik ook wel bang voor ;$ Als je dat lichaam ziet kan dat wel eens gebeuren, althans bij de foto's scheelde het niet veel ;$$$

Terug
Naar boven