XXL Nutrition

Man overleden...

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
11
Hallo mensen...

Vorig weekend is er hier iemand overleden door een hartaanaval... op zijn begrafenis is bekend gemaakt dat het door de anabolen is veroorzaakt... hij was nog maar 37 ofzo...

Hoe kan het dat iemand hier dan een hartaaval van krijgt vroeg ik me af ??

Te hoog gedoseerd of niet goed gezet....?

greetzzz

er zitten nou eenmaal altijd risico's aan het gebruik van anabolen.

Hoe het nou precies komt lijkt me moeilijk te zeggen.

kan van alles zijn, het is altijd gemakkelijk om het op "anabolen" te schuiven

• Topic Starter Topic Starter
roxxe zei:
kan van alles zijn, het is altijd gemakkelijk om het op "anabolen" te schuiven

ja dat vind ik ook de fabeltjes gingen hier natuurlijk al gelijk weer rond het zal wel door de anabolen komen maar toch is het op zijn begrafenis bekend gemaakt dat dit de oorzaak was...

Ook hoorde ik dat hij smorgens zijn eigen al niet lekker voelde, de taxichauffeur had nog gevraagd moet ik doorrijden naar het ziekenhuis...?

Dat vond ie zelf niet nodig.....

AAS heeft invloed op je cholesterol levels en kan dus hartproblemen veroorzaken.

Mijn persoonlijke visie op het feit dat iemand van zo'n redelijk jonge leeftijd komt te overleiden is dat er naw al iets niet goed was, en de AAS niet direct, maar meer indirect daarvoor verantwoordelijk is geweest.

Ja is moeilijk te zeggen, je moet alles over die kerel weten om een conclusie te maken eh, als die kerel 2 pakjes sigaretten per dag rookte, 3 flessen whisky per dag dronk, 15 pakken friet per dag at en aan de drugs zou zitten is het al moeilijk om te zeggen aan wat het juist lag natuurlijk :rolleyes:

Ik sluit me dus aan bij MrJ

Wanneer je bijvoorbeeld alleen test gebruikt, daalt je HDL cholesterol.
Wanneer je dit combineert met andere roids, kan dit nog verder zakken, in combinatie met een stijging van LDL cholesterol.
Je bloeddruk zal, tenzij je een anti aromatase gebruikt, ook nog eens stijgen.

Een cocktail die in ieder geval niet bevordelijk is voor je hart. Dat mag duidelijk zijn.
Wanneer je dan ook nog in de nakuur clenbuterol gaat gebruiken........

Dan kan het zijn dat een gevoelige tikker het voor gezien houdt.
We kunnen dan wel zeggen: Hij had toch wel een zwak hart, maar aan de andere kant had die persoon met een zwak hart toch nog wel een paar decennia verder kunnen leven.

Laten we onszelf niet de ilussie voorhouden dat er geen risico's bestaan, en beseffen dat je hier permanente schade door kunt oplopen, of zelfs aan kunt overlijden.
Het is duidelijk dat dit laatste zelden zal gebeuren, maar pro's die grote hoeveelheden gebruiken, lopen wel een extreem groot risico.

Van wat ik tot nu toe heb gelezen over bijwerkingen, is het hart de grootste risico factor.

Zorg ten allen tijde dat je tijdens het kuren met je poten van verzadigd- en transvetten afblijft.
Om risico's acceptabel te houden gebruik je tijdens de kuur in ieder geval olijf- en visolie. Grote hoeveelheden thee zijn ook goed voor de tikker.
Wanneer hartproblemen in je familie voorkomen, moet je met je klauwen van de clenbuterol en ephedra afblijven.

Laten we 1 ding voorop stellen....AS is niet gezond. Dus het kan makkelijk. Of het ook door de dokter zo is onderzocht heb ik mijn vragen bij.

Lekkere begrafenis!

Onze Joep is overleden aan de gevolgen van anabolen. Lijkt me sterk een sterk verhaal.

Hoge bloeddruk is te voorkomen! You heard it from me!

twizzle2711 zei:
Hallo mensen...

Vorig weekend is er hier iemand overleden door een hartaanaval... op zijn begrafenis is bekend gemaakt dat het door de anabolen is veroorzaakt... hij was nog maar 37 ofzo...

greetzzz

hoe kan synthetisch testosteron slecht zijn?

• Topic Starter Topic Starter
ik d8 er zelf ook al aan dat er al wat langer iets niet goed was want het lijkt mij ook niet dat je zomaar ineen keer dood neervalt....

Waarom uitgaan van een enkel kuurtje ??? Misschien heeft deze man al meerdere kuren gedaan en naarmate steeds "te" zwaar(der) gedosseerd.

haazebr zei:
Waarom uitgaan van een enkel kuurtje ??? Misschien heeft deze man al meerdere kuren gedaan en naarmate steeds "te" zwaar(der) gedosseerd.

Sluit me hierbij aan! Zal echt niet van een enkel kuurtje komen.. Waarschijnlijk een combinatie van aanleg, levenstyle etc etc..

twizzle2711 zei:
Hallo mensen...

greetzzz

waar is dit gebeurd? als ik me niet vergis is het hier 5min vandaan...kom met regelmaat in die gym omdat veel bekende er trainen. is tevens niet de eerste keer dat dit hier gebeurd. het komt daar best vaak voor dat er iemand met een hartaanval neergaat.

mensen moeten wat de schuld geven... als je rookt komt het daardoor als je drinkt dan is het ook niet goed....tuurlijk het is allemaal niet goed maar lijk me sterk dat het alleen daardoor komt...

Val ik uit de lucht als ik niet weet over wie het gaat?

Spijtige zaak

Innige deelneming :(

Dr. Worf zei:
Sluit me hierbij aan! Zal echt niet van een enkel kuurtje komen.. Waarschijnlijk een combinatie van aanleg, levenstyle etc etc..

Eerst mijn innige deelneming :( . Ik sluit mij aan bij DR.Worf , gezien hij al 37j is en waarschijnlijk een pro builder .
Zal hij wel straffer spul genomen hebben (groeih, underground labs(niet te betrouwen )

Maar al bij al is dit een heel spijtige zaak en wens ik zijn familie het beste toe .

:( -Xer-

Kijk anders eens rond op ergogenics:
http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=hart

En soms gaan mensen gewoon zomaar dood: Roken, stress, overgewicht, zwak hart, verhoogde cholesterol en nog wat genetische afwijkingen, allemaal factoren die bijdragen . Het feit dat iemand aan bodybuilding doet maakt hem niet noodzakelijkerwijs gezonder of ongezonder. (al zullen mega-dosis AAS ongetwijfeld zo hun bijwerkingen hebben)

hey,

aas kan de doodsoorzaak makkelijk zijn geweest je weet niet hoeveel hij heeft gebruikt en hoe hij leefde je nieren je lever alles raakt belast door aas zo ook je hart op gegeve moment zegt je hart gewoon dag ik stop met tikken omdat het te veel werk moet verrichten, risico van niet verstandig met aas omgaan

MrJ zei:
AAS heeft invloed op je cholesterol levels en kan dus hartproblemen veroorzaken.

Mijn persoonlijke visie op het feit dat iemand van zo'n redelijk jonge leeftijd komt te overleiden is dat er naw al iets niet goed was, en de AAS niet direct, maar meer indirect daarvoor verantwoordelijk is geweest.

Een ouwe maat van mn stiefpa was ook een beer van een BBer. Is alleen op zn 50e al aan een hartaanval overleden.

Ik kan niet zeggen of het aan de AAS heeft gelegen, maar weet dat die gast zwaar gebruikt heeft.

Ik vindt het dan ook wel stronttoevallig dat overleden mensen die AAS hebben gebruikt, vaak toch wel op vrij jonge leeftijd 'toevallig' aan een hartaanval zijn overleden.

Terug
Naar boven