- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
XerXoX zei:Zal hij wel straffer spul genomen hebben (groeih, underground labs(niet te betrouwen )
Wat kan een mens toch onzin lullen zeg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XerXoX zei:Zal hij wel straffer spul genomen hebben (groeih, underground labs(niet te betrouwen )
Leviathan zei:Een ouwe maat van mn stiefpa was ook een beer van een BBer. Is alleen op zn 50e al aan een hartaanval overleden.
Ik kan niet zeggen of het aan de AAS heeft gelegen, maar weet dat die gast zwaar gebruikt heeft.
Ik vindt het dan ook wel stronttoevallig dat overleden mensen die AAS hebben gebruikt, vaak toch wel op vrij jonge leeftijd 'toevallig' aan een hartaanval zijn overleden.

Mr. B.I.G. zei:Dit gaat waarschijnlijk om iemand uit R'daal! Ik had gehoord dat ie nog maar 31 jaar was! Hij werkte in een kledingwinkel, het was sluitingstijd en hij sloot de winkel af en viel dood neer! De verhalen gaan idd erg snel rond, maar het lijkt mij heel erg sterk dat ze op een begrafenis van iemand zulke uitspraken doen!