Fitness Seller

Man slaat vrouw, terecht?

Dit lijkt me een kerel. Slaan dus.

Dat is geen vrouw.. fakking troll

Dit is uitlokking, ze wil gewoon een klap krijgen zodat ze het op video heeft staan.

Feminisme is toch wat ze willen? Gelijke behandeling? Nouhja, wie lang genoeg om klappen vraagt, krijgt ze gewoon :D

K*t wijf!

Wat een meevaller, een keer geen black vs white of iets in die trend in de titel.

Ik had de hoop dat ze nog mooi k.o. zou gaan maar helaas, hier bleef het bij.

meneer reageerde goed vind ik

noem je dat slaan ?

Had hij haar maar geslagen.

gaat ook echt weer helemaal nergens over dit

Benieuwd hoe dit zal uitdraaien in de Amerikaanse rechtbank. Het zou haar nog eens heel wat geld kunnen kosten want ze is hem duidelijk aan het provoceren en sommige staten hebben de wet "stand your ground". Ik denk dat vele rechters dit als wettige zelfverdediging zullen zien. Zij valt hem aan dus zal zij mss moeten betalen.
Dit moeten we opvolgen.

Ik denk dat ik haar een harde mep met de vlakke hand zou geven. En dan zou ze wel al wat kalmer zijn.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit niet als zelfverdediging gezien zou worden. Het was trouwens duidelijk dat ze die klappen aan het uitlokken was precies om hem te kunnen vervolgen. Ik hoop dat ze daarvoor een straf krijgt.

Inderdaad. Ze vraagt niet voor niets steeds of het op film staat en dat andere wijf staat ook klaar met een telefoon voor zijn gezicht.

wat een raar wijf
spoort totaal niet volgens mij :roflol:

Wat een k*twijven, die met haar camera had ook wel een stoot gekregen voor haar irritant gedrag.
Net 2 kinderen van de basisschool. crazy bitches.

Kerel had het volle recht om te slaan , hij heeft meermaals haar proberen ontwijken en gezegt dat ze weg van hem moest gaan.

Verbale agressie, duwen en een steek in zijn oog zijn veruit goede gronden voor iemand een klap te geven.

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit niet als zelfverdediging gezien zou worden. Het was trouwens duidelijk dat ze die klappen aan het uitlokken was precies om hem te kunnen vervolgen. Ik hoop dat ze daarvoor een straf krijgt.

Jup want zodra ze een tik had gekregen was ze "blij" en liep ze weg terwijl ze zei: "did you get it,...it'sover for you".Dus ik denk ook dat het was om geld te krijgen via de rechtbank. Ik denk niet dat ze daar mee lachen in de VS. Het zou haar wel eens een flinke duit kunnen kosten.

Heb het filmpje niet gezien want heb er weinig mee.

Maar ben het wel mee eens dat vrouwen zo nu en dan een 'corrigerende tik' nodig hebben. Sommige vrouwen denken alles te kunnen doen en laten doordat ze vrouw zijn, en dan heb je het m.i. is.

en zo is het maar net butch

Terug
Naar boven