AndroidHealthClinic

Man slaat vrouw, terecht?

Vrouwen hebben echt veel te veel rechten in de westerse wereld, dat gaat toch helemaal niet goed.

Dat hele gelul over geen vrouwen slaan, echt waar. Bullshit. Ik heb nog nooit een meid geslagen omdat ik het nooit heb hoeven doen. Maar als een chick mij slaat zal ze snel ondervinden dat ze het fysiek zal afleggen. Dan is het lights out, game over.

Hij bleef rustig en sloeg nog zachtjes. Jammer is dat. Wie met de mannetjes mee wil doen moet ook echt met de mannetjes meedoen.

Hij bleef rustig en sloeg nog zachtjes. Jammer is dat. Wie met de mannetjes mee wil doen moet ook echt met de mannetjes meedoen.

Ze kon zijn lichaamstaal goed lezen. Er zijn mannen waarbij ze zoiets niet geprobeerd hebben. Zou ze het proberen bij Vincent Urbank?

Vrouwe Bek Houwe!!

anders dicht rammen

• Like
Waarderingen: mat
Vrouwe Bek Houwe!!

anders dicht rammen

En dan ben je 41, de t*ring.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Ze kon zijn lichaamstaal goed lezen. Er zijn mannen waarbij ze zoiets niet geprobeerd hebben. Zou ze het proberen bij Vincent Urbank?

Er zijn ook zat wijven die gewoon echt niet goed wijs zijn, deze lijkt me er 1 van.

En dan ben je 41, de t*ring.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Er zijn ook zat wijven die gewoon echt niet goed wijs zijn, deze lijkt me er 1 van.

Normaal is ze zeker niet maar haar self preservation instinct zou haar er van weerhouden tegen bepaalde individuen zo te schreeuwen.

Terug
Naar boven