Fitness Seller

Man slaat vrouw, terecht?

Heb het filmpje niet gezien want heb er weinig mee.

Maar ben het wel mee eens dat vrouwen zo nu en dan een 'corrigerende tik' nodig hebben. Sommige vrouwen denken alles te kunnen doen en laten doordat ze vrouw zijn, en dan heb je het m.i. is.

Sla je niet een beetje door? We stemmen met z'n allen PVV omdat we niet accepteren dat moslims hun vrouwen meppen, maar na het zien van het filmpje met dat vreselijke wijf, kan het opeens wel. ?????????

filmpje niet gekeken maar terecht

zo eentje moe je gewoon kapot slaan, volgass!

Haha dat hij weer roept "get away from me" en zij dan "rwhwaahr wrhwaahr". The hell?

Slaan sowieso een teken van zwakte. Maar wordt je fysiek aangevallen zoals in dit filmpje? Tuurlijk wel. Had haar graag k.o. willen horen snurken op de grond.

Meermaals gewaarschuwd en niet luisteren.

Hij deed overigens ook niks tot zij begon te slaan, meer dan terecht dus.
Had precies hetzelfde gedaan.

Haha dat hij weer roept "get away from me" en zij dan "rwhwaahr wrhwaahr". The hell?

Slaan sowieso een teken van zwakte. Maar wordt je fysiek aangevallen zoals in dit filmpje? Tuurlijk wel. Had haar graag k.o. willen horen snurken op de grond.

lees: ik voel me geintimideerd doordat jij op autoritaire manier zegt "get away from me" maar probeer dit te verdoezelen door je gedrag (althans hoe ik dat gedrag opvat) te imiteren en banaliseren.

Ironisch genoeg maakt ze daardoor net kenbaar dat ze m vanbinnen schijt en gewoon stoer probeert te doen, want die vent zei het helemaal niet met de intentie haar te intimideren:roflol:
kortom: overcompensatie omwille van een diepgeworteld minderwaardigheidscomplex, typisch feministengedrag:o

Laatst bewerkt:
Sommigen vrouwen (als je het vrouwen kan noemen) verdienen het dan ook dubbel en dwars,
gewoon omdat ze bloed irritant zijn van zichzelf.

Sla je niet een beetje door? We stemmen met z'n allen PVV omdat we niet accepteren dat moslims hun vrouwen meppen, maar na het zien van het filmpje met dat vreselijke wijf, kan het opeens wel. ?????????

Zwaar kort door de bocht:
1) we stemmen niet allemaal PVV
2) zij die stemmen voor de PVV doen dat niet altijd of enkel omdat moslims zogezegd op hun vrouw meppen
3) dat moslims (lekker generaliseren nietwaar) op hun vrouw meppen is gebaseerd op...? Doen ze dit meer dan de doorsnee Europeaan die zich in dezelfde sociale klasse bevindt?
4) deze vrouw mept de man en houdt niet op terwijl hij er om vraagt, dus hij had geen andere keus.

Verwachte nog een KO aan het einde :( wat een dwerg

Vond het ook wel een beetje vreemd hoe de man zichzelf verdedigde door achteruit te lopen met de vuisten klaar om te meppen. Alsof er een zware tegenstander was.

Terecht. Die gast heeft al meerdere keren gezegd dat ze maar moet oprotten en als ze dan blijft doorgaan krijgt ze terecht gewoon klappen...

---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 17:07 ----------

Pfffffffffffffffff hoe dat wijf op het einde lacht in die camera wauw. Die had ik echt de hersens in geslagen.

Wie is eigenlijk de f**got die het allemaal staat te filmen. Hij hoort bij dat wijf, is een man en doet niks. Alleen maar dom filmen. Wat een beta ben je dan.

Die man die het filmt hoort gewoon bij die negert hoor...

---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 17:11 ----------

ps: volgens mij is dit de Amerikaanse Sjors26

Nee want er is geen gedichtjesbattle aan te pas gekomen

Gewoon weglopen, zulke mensen zijn je tijd niet waard.

Terug
Naar boven