apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Lol Kwas maar aan t fokken.
En zoveel kijk ik t niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zoveel kijk ik t niet.

Dan hadden we één keer per maand crisis.Als een vrouw aan de top was geweest hadden we nu geen crisis !
DUS....
Wow vergeet je de Dolly Dots niet?Kijk ook even op de filmsites naar de gemiddelde top 10. Zie je een film waarin een vrouw de hoofdrol opzich neemt? Ik zie ze niet.
Daarnaast heb je nog muziek, waar vrouwen ook niet aan de top staan. Ik noem legendes als Michael Jackson, Elvis Presley, Johnny Cash en natuurlijk nog de bands zoals The Beatles, Rolling Stones.
Kijk ook even op de filmsites naar de gemiddelde top 10. Zie je een film waarin een vrouw de hoofdrol opzich neemt? Ik zie ze niet.
Daarnaast heb je nog muziek, waar vrouwen ook niet aan de top staan. Ik noem legendes als Michael Jackson, Elvis Presley, Johnny Cash en natuurlijk nog de bands zoals The Beatles, Rolling Stones.
. Als je nu naar een hitlijst kijkt zie je genoeg vrouwelijke artiesten, bijv Beyonce.De bovengenoemde artiesten komen nog voor de tijd van de emancipatie, sindsdien is het helemaal veranderd. Als je nu naar een hitlijst kijkt zie je genoeg vrouwelijke artiesten, bijv Beyonce.

Puur genetisch zijn vrouwen sterker. 2 X-chromosomen waardoor ze minder gevoelig zijn voor bv afwijkingen. Ook leven ze gemiddeld 5% langer dan mannen. Vroeger werd gedacht dat dat kwam omdat mannen zwaardere arbeid verrichten maar die stelling is al lang onderuit gehaald.
De discussie wat betreft andere factoren is zinloos, het is gewoon een kwestie van interpretatie. Wat zijn de criteria?

Ik had het over goede muziek, niet over bagger top 40.