AndroidHealthClinic

Man VS Vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Ik had eigenlijk wat heftige argumenten van Greetje verwacht. Of ben je die aan googlen?:D

Zonder vrouw geen leven jwt.

Puur genetisch zijn vrouwen sterker. 2 X-chromosomen waardoor ze minder gevoelig zijn voor bv afwijkingen. Ook leven ze gemiddeld 5% langer dan mannen. Vroeger werd gedacht dat dat kwam omdat mannen zwaardere arbeid verrichten maar die stelling is al lang onderuit gehaald.

De discussie wat betreft andere factoren is zinloos, het is gewoon een kwestie van interpretatie. Wat zijn de criteria?

Als een vrouw aan de top was geweest hadden we nu geen crisis !
DUS....

Kijk ook even op de filmsites naar de gemiddelde top 10. Zie je een film waarin een vrouw de hoofdrol opzich neemt? Ik zie ze niet.

Daarnaast heb je nog muziek, waar vrouwen ook niet aan de top staan. Ik noem legendes als Michael Jackson, Elvis Presley, Johnny Cash en natuurlijk nog de bands zoals The Beatles, Rolling Stones.

en de film top 10?

Kijk ook even op de filmsites naar de gemiddelde top 10. Zie je een film waarin een vrouw de hoofdrol opzich neemt? Ik zie ze niet.

Daarnaast heb je nog muziek, waar vrouwen ook niet aan de top staan. Ik noem legendes als Michael Jackson, Elvis Presley, Johnny Cash en natuurlijk nog de bands zoals The Beatles, Rolling Stones.
Wow vergeet je de Dolly Dots niet?

• Topic Starter Topic Starter

De bovengenoemde artiesten komen nog voor de tijd van de emancipatie, sindsdien is het helemaal veranderd:(. Als je nu naar een hitlijst kijkt zie je genoeg vrouwelijke artiesten, bijv Beyonce.

De bovengenoemde artiesten komen nog voor de tijd van de emancipatie, sindsdien is het helemaal veranderd:(. Als je nu naar een hitlijst kijkt zie je genoeg vrouwelijke artiesten, bijv Beyonce.

Ik had het over goede muziek, niet over bagger top 40.

Puur genetisch zijn vrouwen sterker. 2 X-chromosomen waardoor ze minder gevoelig zijn voor bv afwijkingen. Ook leven ze gemiddeld 5% langer dan mannen. Vroeger werd gedacht dat dat kwam omdat mannen zwaardere arbeid verrichten maar die stelling is al lang onderuit gehaald.

De discussie wat betreft andere factoren is zinloos, het is gewoon een kwestie van interpretatie. Wat zijn de criteria?

Mannen hebben meer plezier in het leven dus **** die 5% :D
Als ik de hele dag erover moest nAdenken welke tas bij welk outfit past. Oh en de schoenen natuurlijk niet te vergeten. Ik ga lopen op 10cm hakken, loopt voor geen meter, na 50 meter heb je al pijn aan je poten, maar ze zien er o zo goddelijk uit. voor maar 200 euro. "schat die schoenen zijn echt mooi" en dan met puppy oogjes kijken. Wij mannen zijn alleen goed voor ons geld. Maar ze willen wel onafhankelijk zijn.

Mannen zijn beter, punt.

:D
Buiten heel veel andere dingen om vind ik dat vrouwen beschikken over alle kwaliteiten om het te maken in de maatschappij. Ze zijn welbespraakt, en ze hebben oog voor detail zonder het overzicht te verliezen
Wat kunnen vrouwen? Ze kunnen samenwerken, ze hebben invoelingsvermogen. Ze hebben organisatietalent, ze kunnen veel dingen tegelijk doen. Ze kunnen zichzelf een doel stellen en daar naar toe werken ook al ligt het in de verre toekomst.Vrouwen zijn ook vaardige ruziemakers. Ze uiten hun woede, formuleren wat hen dwars zit en hebben het probleem daarna uit hun systeem. Bovendien beschikken vrouwen over een 'buikgevoel' dat hen in staat stelt mensen en situaties snel te doorgronden. Ze voelen aan wie meewerkt en wie intriges smeedt. Ze zijn daarmee de ideale leidinggever in een bedrijf.

jullie hebben mij nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen....argumenten van niks :sukkeltje:

Terug
Naar boven