Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Buiten heel veel andere dingen om vind ik dat vrouwen beschikken over alle kwaliteiten om het te maken in de maatschappij. Ze zijn welbespraakt, en ze hebben oog voor detail zonder het overzicht te verliezen
Wat kunnen vrouwen? Ze kunnen samenwerken, ze hebben invoelingsvermogen. Ze hebben organisatietalent, ze kunnen veel dingen tegelijk doen. Ze kunnen zichzelf een doel stellen en daar naar toe werken ook al ligt het in de verre toekomst.Vrouwen zijn ook vaardige ruziemakers. Ze uiten hun woede, formuleren wat hen dwars zit en hebben het probleem daarna uit hun systeem. Bovendien beschikken vrouwen over een 'buikgevoel' dat hen in staat stelt mensen en situaties snel te doorgronden. Ze voelen aan wie meewerkt en wie intriges smeedt. Ze zijn daarmee de ideale leidinggever in een bedrijf.

dat is jou mening, ik vind de beatles/rolling stones ook bagger
![]()
Buiten heel veel andere dingen om vind ik dat vrouwen beschikken over alle kwaliteiten om het te maken in de maatschappij. Ze zijn welbespraakt, en ze hebben oog voor detail zonder het overzicht te verliezen
Wat kunnen vrouwen? Ze kunnen samenwerken, ze hebben invoelingsvermogen. Ze hebben organisatietalent, ze kunnen veel dingen tegelijk doen. Ze kunnen zichzelf een doel stellen en daar naar toe werken ook al ligt het in de verre toekomst.Vrouwen zijn ook vaardige ruziemakers. Ze uiten hun woede, formuleren wat hen dwars zit en hebben het probleem daarna uit hun systeem. Bovendien beschikken vrouwen over een 'buikgevoel' dat hen in staat stelt mensen en situaties snel te doorgronden. Ze voelen aan wie meewerkt en wie intriges smeedt. Ze zijn daarmee de ideale leidinggever in een bedrijf.

Sex sells.De bovengenoemde artiesten komen nog voor de tijd van de emancipatie, sindsdien is het helemaal veranderd. Als je nu naar een hitlijst kijkt zie je genoeg vrouwelijke artiesten, bijv Beyonce.
![]()
Ze kunnen zichzelf een doel stellen en daar naar toe werken ook al ligt het in de verre toekomst
Lol dat je er überhaupt nog serieus op in gaat.want dat doen mannen niet? zoals de gemiddelde man op dit forum die elke dag zichzelf in het zweet werkt om elke maand 500 gram/1 kilo kilo hoopt aan te komen. om er over 4 jaar wat buffer uit te zien.
![]()
jullie hebben mij nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen....argumenten van niks![]()
![]()
jullie hebben mij nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen....argumenten van niks![]()

Gefeliciteerd, het gaat niet om de persoonlijke smaak van één persoon. Het gaat om de algemene opinie.
Wel een erg goede plek om hierover te discussieren trouwens. Een bodybuildforum waar het gros een man is.![]()
Wel een erg goede plek om hierover te discussieren trouwens. Een bodybuildforum waar het gros een man is.![]()
Hahaha GVD waar is mijn steun..
Zit op mn werk dus..... maar kom er nog uitgebreid op terug hoor
Ben het niet met jullie eens ABSOLUUT niet.![]()
klopt
hahaEn dan nog die maatschappelijke kankergezwellen die nadat hun kinderen het huis uit zijn nog thuis blijven hangen, terwijl de man zijn kloten eraf werkt zodat zij inkopen kan doen.
+ luie bitches die elk jaar opnieuw zwanger zijn, zodat ze weer een tijd niet hoeven te werken en ze vertroeteld worden tot ze erbij neervallen.[/QUOTE]
dat soort heb ik even goed een hekel aan
---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------
gaan we schelden![]()