Fitness Seller

Man VS Vrouw

• Topic Starter Topic Starter
:D
Buiten heel veel andere dingen om vind ik dat vrouwen beschikken over alle kwaliteiten om het te maken in de maatschappij. Ze zijn welbespraakt, en ze hebben oog voor detail zonder het overzicht te verliezen
Wat kunnen vrouwen? Ze kunnen samenwerken, ze hebben invoelingsvermogen. Ze hebben organisatietalent, ze kunnen veel dingen tegelijk doen. Ze kunnen zichzelf een doel stellen en daar naar toe werken ook al ligt het in de verre toekomst.Vrouwen zijn ook vaardige ruziemakers. Ze uiten hun woede, formuleren wat hen dwars zit en hebben het probleem daarna uit hun systeem. Bovendien beschikken vrouwen over een 'buikgevoel' dat hen in staat stelt mensen en situaties snel te doorgronden. Ze voelen aan wie meewerkt en wie intriges smeedt. Ze zijn daarmee de ideale leidinggever in een bedrijf.

Sorry, ik heb de bron gemist...:rolleyes:

Buiten heel veel andere dingen om vind ik dat vrouwen beschikken over alle kwaliteiten om het te maken in de maatschappij. Ze zijn welbespraakt, en ze hebben oog voor detail zonder het overzicht te verliezen
Wat kunnen vrouwen? Ze kunnen samenwerken, ze hebben invoelingsvermogen. Ze hebben organisatietalent, ze kunnen veel dingen tegelijk doen. Ze kunnen zichzelf een doel stellen en daar naar toe werken ook al ligt het in de verre toekomst.Vrouwen zijn ook vaardige ruziemakers. Ze uiten hun woede, formuleren wat hen dwars zit en hebben het probleem daarna uit hun systeem. Bovendien beschikken vrouwen over een 'buikgevoel' dat hen in staat stelt mensen en situaties snel te doorgronden. Ze voelen aan wie meewerkt en wie intriges smeedt. Ze zijn daarmee de ideale leidinggever in een bedrijf.

HAhahaha :roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

De bovengenoemde artiesten komen nog voor de tijd van de emancipatie, sindsdien is het helemaal veranderd:(. Als je nu naar een hitlijst kijkt zie je genoeg vrouwelijke artiesten, bijv Beyonce.
Sex sells.

Laatst bewerkt:
Ze kunnen zichzelf een doel stellen en daar naar toe werken ook al ligt het in de verre toekomst

want dat doen mannen niet? zoals de gemiddelde man op dit forum die elke dag zichzelf in het zweet werkt om elke maand 500 gram/1 kilo kilo hoopt aan te komen. om er over 4 jaar wat buffer uit te zien.

Vrouwen formuleren nooit wat ze dwarszit, ze draaien er altijd omheen en zeggen het anders omdat ze denken dat de man het vanzelf wel snapt.

Wat niet gebeurt en er dus ruzie ontstaat omdat de vrouw niet gewoon zegt wat dr daadwerkelijk dwarszit en de man er geen geen fl**ker van snapt.

:yarly:

Vrouwen die hun woede uiten. :roflol: Als je bedoelt achter de rug van een ander om elkaar zwart maken heb je gelijk.

jullie hebben mij nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen....argumenten van niks :sukkeltje:

Schattig dat je het probeert lieverdje maar nee...Vrouwen nemen geen rationele besluiten maar gaan op hun emoties af.
Vrouwen zijn niet capabel genoeg om een kort en bondig verhaal neer te zetten zonder daarbij uit te wijken.

Wel een erg goede plek om hierover te discussieren trouwens. Een bodybuildforum waar het gros een man is. :D

jullie hebben mij nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen....argumenten van niks :sukkeltje:

Eerst en vooral, ik heb al een post gedaan in het voordeel van de vrouwen, dus schiet me niet af. ;)
Ik denk dat vrouwen zich nog wel even mogen bewijzen wat betreft leidinggeven en samenwerken in het bedrijfsleven. Wat dat betreft doen mannen het zeker niet slechter als dat jij beweert dat vrouwen het zouden kunnen. Dus dat maakt vrouwen al helemaal niet beter, hooguit even goed.

Het EQ van veel vrouwen ligt misschien wel hoger dan bij de gemiddelde man, maar dat kan ook aangeleerd gedrag zijn waardoor het EQ beter gestimuleerd wordt. Van mannen wordt het uiten van gevoelens, empathie, ... veel minder verwacht dan van vrouwen waardoor de ontwikkeling misschien minder hoog ligt. EQ kan trouwens evengoed een nadeel zijn.

Ik zeg maar wat. Deze discussie is sowieso zinloos zonder duidelijke afbakeningen van criteria, dit zeg niets...

Gefeliciteerd, het gaat niet om de persoonlijke smaak van één persoon. Het gaat om de algemene opinie.

Sterker nog, men kan naar het schijnt van bepaalde muziek (voornamelijk klassiek?) gewoon wetenschappelijk aantonen dat het goed of slechte muziek is. Weet er verder het fijne niet van.

Hahaha GVD waar is mijn steun..:roflol:
Zit op mn werk dus..... maar kom er nog uitgebreid op terug hoor :D
Ben het niet met jullie eens ABSOLUUT niet. :p

Hahaha GVD waar is mijn steun..:roflol:
Zit op mn werk dus..... maar kom er nog uitgebreid op terug hoor :D
Ben het niet met jullie eens ABSOLUUT niet. :p

Dat begrijp ik...voor vrouwen duurt het ook een tijdje voordat het realiteitsbesef doordringt dat de gehele emancipatie eigenlijk één grote grap is.
Neemt niet weg dat ik je gewoon zou doen hoor!

En dan nog die maatschappelijke kankergezwellen die nadat hun kinderen het huis uit zijn nog thuis blijven hangen, terwijl de man zijn kloten eraf werkt zodat zij inkopen kan doen.

+ luie bitches die elk jaar opnieuw zwanger zijn, zodat ze weer een tijd niet hoeven te werken en ze vertroeteld worden tot ze erbij neervallen.

En dan nog die maatschappelijke kankergezwellen die nadat hun kinderen het huis uit zijn nog thuis blijven hangen, terwijl de man zijn kloten eraf werkt zodat zij inkopen kan doen.

+ luie bitches die elk jaar opnieuw zwanger zijn, zodat ze weer een tijd niet hoeven te werken en ze vertroeteld worden tot ze erbij neervallen.[/QUOTE]
dat soort heb ik even goed een hekel aan ;)

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

gaan we schelden :mad:

Terug
Naar boven