MuscleMeat

Marciano's Powerlog: -83kg = undefined;

Bezoekers in dit topic

ProudPizza : Denk ik ook, voelde echt wel pittig aan :') Heb ook weer lekkere soreness in mijn glutes pfffff.
En op dit moment wel wat spierpijn in mijn onderrug, maar weer geen stijfheid, erg raar.

Op vakantie was het eigenlijk weg. Ik ben de vakantie wel wat licht actief geweest, geen gym, maar wel wat zwemmen etc. Ik vermoed dat door de warmte ik daar een betere bloedsomloop had. Voelde af en toe wat stijf in de ochtend maar daarna was het weg. Het was echt de laatste dag op de terugreis dat ik het weer voelde ineens.

Starx6673 : En er zat nog meer in!! Op naar 3x5x110 :cool:


------

Overigens hier wat stats:

Gewicht:

- Ochtend: 85,3kg
- Avond: 87-88kg

(Ben in de vakantie niks aangekomen)

Squat:
3x5RM: 152,5kg (mei 2017)
5RM: 165kg (april 2017)
3x3RM: 170kg (mei 2017)
3RM: ??

Paused bench:
3x5RM: 107,5kg (augustus 2017)
5RM: 112,5kg (ergens in 2017)
3x3RM: 115kg (augustus 2017)
3RM: 120kg (ergens 2017)

Deadlift
3x5RM: ???
5RM: 200kg (april 2017)
3x3RM: 205kg (april 2017)
3RM: 210kg (december 2016)
 
Laatst bewerkt:
Kan goed door de warmte komen. Dat is een van de redenen dat veel oudjes lekker naar het buitenland verhuizen :p

Fysiobezoek kan zeker niet kwaad. Ben daar nu zelf ook achter. Wie weet is de oplossing simpel voor je klachten, maar zie je het zelf niet.

Edit: mooie wilks kan je neerzetten daarmee. Als er niks geks gebeurt tijdens de SBD heb je ook de plaatsing wel binnen!
 
Kan goed door de warmte komen. Dat is een van de redenen dat veel oudjes lekker naar het buitenland verhuizen :p

Fysiobezoek kan zeker niet kwaad. Ben daar nu zelf ook achter. Wie weet is de oplossing simpel voor je klachten, maar zie je het zelf niet.

Edit: mooie wilks kan je neerzetten daarmee. Als er niks geks gebeurt tijdens de SBD heb je ook de plaatsing wel binnen!


Haha precies :P

Nee dat denk ik ook niet. Heb in iedergeval contact met ze opgenomen, dus hopelijk kan ik deze week terecht voor in iedergeval een diagnosebehandeling.

Ik hoop het wel! Het duurt nu niet lang meer, de tijd gaat echt snel, dus de PRs moeten nu wel vallen denk ik zo :P

Overigens nu wel echt last van spierpijn. Het is niet minder dan gisteren. Ik hoop echt dat het maandag minder is zodat ik fatsoenlijk trainen kan...
 
De PR's moeten zeker gaan komen! Hoeveel weken voor aanvang ben jij van plan openers te testen?

Balen van de spierpijn :(
 
De PR's moeten zeker gaan komen! Hoeveel weken voor aanvang ben jij van plan openers te testen?

Balen van de spierpijn :(

Ik hoop van wel!
Ik denk ergens mid september. Rustig de intensiteit omhoog gooien en werken naar sets/reps van 1x2. Dat zullen waarschijnlijk mijn openers worden.
En wanneer ga jij dat doen? #30 is al een intensity block toch?
 
Ik hoop van wel!
Ik denk ergens mid september. Rustig de intensiteit omhoog gooien en werken naar sets/reps van 1x2. Dat zullen waarschijnlijk mijn openers worden.
En wanneer ga jij dat doen? #30 is al een intensity block toch?

Mijn 1x2's zullen ook openers worden. Wil denk ik wel weer zoals afgelopen keer op de 1x2-dag gewoon alle beurten proberen. Dan sta ik zekerder in de wedstrijd en weet ik nog beter wat ik kan halen en wat niet.

#30 is inderdaad high intensity dus daar zit ik nu middenin :) hierna doe ik #32 waaebij de eerste week een testdag bevat en daarna deloaden.
 
Mijn 1x2's zullen ook openers worden. Wil denk ik wel weer zoals afgelopen keer op de 1x2-dag gewoon alle beurten proberen. Dan sta ik zekerder in de wedstrijd en weet ik nog beter wat ik kan halen en wat niet.

#30 is inderdaad high intensity dus daar zit ik nu middenin :) hierna doe ik #32 waaebij de eerste week een testdag bevat en daarna deloaden.

Ohja inderdaad :) Heb je ook al een idee van wat je openers zullen gaan worden? Ik zelf nog niet echt. Maar ik hoop in iedergeval 5kg meer op de squat, minimaal 2.5kg op de bench en 5kg op de deadlift!
 
Ohja inderdaad :) Heb je ook al een idee van wat je openers zullen gaan worden? Ik zelf nog niet echt. Maar ik hoop in iedergeval 5kg meer op de squat, minimaal 2.5kg op de bench en 5kg op de deadlift!

Dat zou netjes zijn! Heb het idee dat je misschien wel 7.5 op deadlift kan pakken of niet? Is natuurlijk even aanvoelen aankomende weken :)

Ik denk squat exact hetzelfde als wat ik gepland had op de beginnerswedstrijd. Bench +2.5 en deadlift +5 denk ik voor beurt 1 en 2. Moet haalbaar zijn als ik er nu over nadenk!
 
De training van maandag moeten verplaatsen naar vandaag, pff ik had nog teveel last van spierpijn. Niet echt mijn dag. Vandaag zelfs ook nog last, wel wat minder maar het was steeds aanwezig. Daarnaast was de focus er ook niet. Heb de training doorstaan maar het was geen pretje. Ik denk dat ik de training na de vakantie wat te hard ben gegaan waardoor ik nu nog steeds last heb. Verkeerde inschatting.

Gelukkig ging het vanaf het deadliften wel beter en had ik minder last.

Nu gaan puzzelen hoe ik het beste de andere trainingen kan gaan doen.

squat
5x 60
5x 70
5x 110
4x 130
3x 145
2x 152,5
2x 160
2x 160


commentaar
Squat was zwaar door die soreness. 2x152,5 hoorde er eigenlijk niet tussen, maar doordat het zo moeizaam voelde allemaal heb ik voorzichtig verhoogd. Eigenlijk moest ik 3x2x160. Zat er prima in normaal gesproken maar aan een 3e set heb ik me maar niet gewaagd omdat squatten geen pretje is op deze manier. Daarnaast had ik 2x152,5. Lichtpuntje: Barspeed was oke, en zelfs met deze soreness dit volume draaien ben ik al redelijk blij mee.

paused bench press
5x 60
5x 60
5x 90
4x 105
2x 120
2x 120
2x 120

commentaar
Ging opzich goed, maar moeizamer dan normaal.


deficit deadlift
5x 70
5x 120
4x 150
3x 170
2x 180 soepel, en volgens mij gewoon een PR
2x 180
2x 180

comment
Ging nog best goed!

block pulls
3x140
3x180
3x190
3x190

stretch

------

Weet nog niet wanneer ik nu trainen ga. Waarschijnlijk gewoon donderdag en dan vrijdag omdat ik zaterdag ook niet kan. Even zien.
 
Dat zou netjes zijn! Heb het idee dat je misschien wel 7.5 op deadlift kan pakken of niet? Is natuurlijk even aanvoelen aankomende weken :)

Ik denk squat exact hetzelfde als wat ik gepland had op de beginnerswedstrijd. Bench +2.5 en deadlift +5 denk ik voor beurt 1 en 2. Moet haalbaar zijn als ik er nu over nadenk!

Ik hoop het! Ik weet het op dit moment bog niet. Vanavond gingen deadlifts opzich wel lekker, maar daarvoor matig. Ik zie het de komende weken.

Dat moet haalbaar zijn, zeker de squat!! Hoeveel heb je dan totaal? Ook 300 wilks of heb je daar nog meer voor nodig?
 
Na de vakantie weer starten is gegarandeerd spierpijn als je je programma meteen weer oppakt! :D
 
Na de vakantie weer starten is gegarandeerd spierpijn als je je programma meteen weer oppakt! :D

Verschrikkelijk, in iedergeval als het je trainingen dwarsboomt! Nu gelukkig al veel minder last van en voel me een stuk beter hersteld. :D
 
Ik hoop het! Ik weet het op dit moment bog niet. Vanavond gingen deadlifts opzich wel lekker, maar daarvoor matig. Ik zie het de komende weken.

Dat moet haalbaar zijn, zeker de squat!! Hoeveel heb je dan totaal? Ook 300 wilks of heb je daar nog meer voor nodig?

Je hebt goede begeleiding dus heb het vertrouwen erin dat je goede beslissingen kan gaan maken!

Als ik een 105/67.5/132.5 weet te pakken kom ik op 305 totaal met een wilks van 308.5. Er vanuit gaande dat ik een halve kilo aankom deze vakantie :roflol:

Na de vakantie weer starten is gegarandeerd spierpijn als je je programma meteen weer oppakt! :D

Kan ik maar al te goed bevestigen!
 
Je hebt goede begeleiding dus heb het vertrouwen erin dat je goede beslissingen kan gaan maken!

Als ik een 105/67.5/132.5 weet te pakken kom ik op 305 totaal met een wilks van 308.5. Er vanuit gaande dat ik een halve kilo aankom deze vakantie :roflol:



Kan ik maar al te goed bevestigen!


Dat denk ik ook wel!

Oh dat is heel netjes en haalbaar! Die 95kg squat zag er wel soepeltjes uit van de week :) Enne, hou je dan maar strict aan je 'dieet' deze vakantie :D

Ik hoop zelf op 175/122,5-125/215-220
 
Training van gister.
Ging redelijk. Was een beetje misselijk, had teveel gegeten voor de training en ging redelijk snel daarna trainen. Onderrug begon wel weer te zeureb.

Moest overigens twee trainingen samenvoegen.

squat
5x60
5x70
5x100
5x130
5x145
5x145

Paused squat
5x125
5x125
5x125

paused bench press
5x60
5x60
5x80
5x90
5x107,5
5x107,5
5x107,5
5x107,5 vpr -- setje extra omdat ik woensdag niet kon benchen

board press
3x115
3x122,5
3x122,5
3x122,5

deadlift
5x70
5x120
3x170
3x170
1x180
1x180
1x180
1x180
1x180
1x180

comment
tussen de 180s max anderhalve minuut rust

bent over row
6x72,5
6x72,5
6x75

biceps tot slot
 
Te dicht op training eten is nooit relaxt.
Training ziet er nog netjes uit ondanks je rug. Paused squats zijn ook echt killing.
 
Dat denk ik ook wel!

Oh dat is heel netjes en haalbaar! Die 95kg squat zag er wel soepeltjes uit van de week :) Enne, hou je dan maar strict aan je 'dieet' deze vakantie :D

Ik hoop zelf op 175/122,5-125/215-220

Aankomende maandag heb ik weer singles met 95 en die moeten minstens net zo hard gaan!

Geen dieet voor mij op vakantie. Vakantie is ook voor een groot deel lekker eten en drinken uitproberen :D

Dat zijn mooie cijfers! Je squats gaan ook altijd hard op film, ookal voelt het niet altijd zo :)

Ik ben nog nooit maar een halve kilo aangekomen na de vakantie. :o

We gaan het zien! Als ik maar onder de 3,1 kg blijf voor de 300+ wilks :o
 
Te dicht op training eten is nooit relaxt.
Training ziet er nog netjes uit ondanks je rug. Paused squats zijn ook echt killing.

Klopt, ik had liever langer gewacht maar basic fit ging om half 11 al weer dicht :( en had aardig wat op het programma dus wist al dat het een lange training zou gaan worden.
Was ook wel blij toen ik klaar was met skwats!

Had zelf gehoopt dat ik er meer uit had kunnen halen in de periode tussen mijn eerste wedstrijd en de sbd cup maar misschien ben ik wat gretig. En we zien het wel op de dag zelf!
 
Back
Naar boven