Fitness Seller

Contest Log (v) Marieke's Contest Log

net even heel snel klein uurtje rug getraind... zou eigenlijk met mn maatje naar de 24/7 gym gaan, maar hij liet t op laatste moment afweten, dus ik snel naar de normale gegaan die maar tot half 11 open was... Pas weggegaan toen ze de muziek uit hadden gezet haha :P morgen rustdagje dan kan ik zaterdag lekker knallen, wil ook geen modderfiguur slaan :) :P

Daaamn jij bent ook nog laat wakker
Gelukkig kon je nog naar de normale, hoop dat je zaterdag geen spierpijn hebt in je rug :D
anders heb je dat zondag wel :trollface:

he marieke ben jij ook nog zo laat wakker

groetjes

mark

• Topic Starter Topic Starter
Daaamn jij bent ook nog laat wakker

he marieke ben jij ook nog zo laat wakker

groetjes

mark

ja ietsje te lang op de whatsapp gebleven haha :o:D

Gelukkig kon je nog naar de normale, hoop dat je zaterdag geen spierpijn hebt in je rug :D
anders heb je dat zondag wel :trollface:

heb niet zo snel spierpijn in mijn rug dus dat zal wel loslopen :) voel wel mn tietentraining nog van eergister haha :roflol:

tijd voor weer eens een update :cool:

Zaterdag getraind met skyblazer. Maar heb het niet meer zo goed onthouden, we hebben vanalles door elkaar gedaan omdat ik graag goede tips wilde :) Dus front squats, deadlifts, bechpress, flys, pull down, shoulder press, BOR. Gewichten niet onthouden.

Omdat ik mijn muscle meat kip bij diaephi in de auto was vergeten ben ik die gister op gaan halen en meteen daar getraind :)

Bench press 40kg
military press 30 kg
push press 30 kg
fly 7,5 en 8,5 kg
front raises met schijf 5kg en minuut vast blijven houden
fat DB row 17 kg
biceps curl 22,5 kg
chin ups, maar ging me nog niet zo goed af :roflol: kwam net 2x omhoog. Dus toen gesprongen en langzaam laten zakken tot 8x

Ik heb ook geen idee meer van de training afgelopen zaterdag :roflol:

Lekker presses :) Binnenkort lukken die chinups je ook makkelijk!

Meeting overleefd zie ik! ;)

Hoop een volgende meet mee te gaan. Maybe zien we elkaar dan eens. Najaar ofzo.

Goed getraind gister !

moet ook wel met mijn begeleiding :D

Samen trainen heb ik gemerkt is inderdaad fijn. Je sleept elkaar net erdoorheen op het moment dat als je alleen bent je denkt nee het gaat niet! Das echt zo fijn! :D

dat klopt zeker wel ja! Ik train ook vaker samen dan alleen om die reden, merk echt verschil daarin :)

Samen trainen heb ik gemerkt is inderdaad fijn. Je sleept elkaar net erdoorheen op het moment dat als je alleen bent je denkt nee het gaat niet! Das echt zo fijn! :D

Marieke kan veel meer aan dan ze zelf denkt, en heeft blijkbaar iemand nodig om haar dat te vertellen :rolleyes: en dat werkte goed

dat klopt zeker wel ja! Ik train ook vaker samen dan alleen om die reden, merk echt verschil daarin :)
Ik zou dat ook wel willen.. maar ja... helaas...
Misschien in de nieuwe gym volgende maand dat dat ooit gaat lukken als ik iemand zo gek krijg. :o

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 21:26 ----------

Marieke kan veel meer aan dan ze zelf denkt, en heeft blijkbaar iemand nodig om haar dat te vertellen :rolleyes: en dat werkte goed
das vaak zo he! ;)

haha ja dat is wel zo! :p

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 19:34 ----------

Ik zou dat ook wel willen.. maar ja... helaas...
Misschien in de nieuwe gym volgende maand dat dat ooit gaat lukken als ik iemand zo gek krijg. :o

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 21:26 ----------

das vaak zo he! ;)

ja ik heb daar geluk mee gehad hoor, een vriend van me trainde al dus daar ga ik sindsdien vaak mee :)

Terug
Naar boven