AndroidHealthClinic

Mariniers

IxXxI

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m92
Heb een vraag, ik zit nu al 20 weken in opleiding voor het korps mariniers maar als ik vrijdag thuis kom ga ik vrijdag en zaterdag nog fitnesse (terwijl dat wordt afgeraden). Heeft dat wel zin om te gaan fitnesse en om whey te gebruiken of is die whey gewoon geld verspilling en fitnesse alleen maar afbraak?

Heb een vraag, ik zit nu al 20 weken in opleiding voor het korps mariniers maar als ik vrijdag thuis kom ga ik vrijdag en zaterdag nog fitnesse (terwijl dat wordt afgeraden). Heeft dat wel zin om te gaan fitnesse en om whey te gebruiken of is die whey gewoon geld verspilling en fitnesse alleen maar afbraak?

Het wordt je al afgeraden dus waarom zou je het dan doen? Ik neem aan dat je al genoeg aan training doet op de opleiding. En als je niet elke dag whey neemt is het imo een beetje verspilling. Dagelijks voldoende en genoeg normale voeding is veel en veel belangrijker. Whey is maar een aanvulling.

Ik denk dat je op de korps al genoeg traint, je rust kun je wel gebruiken in het weekend :)

Waarom word het afgeraden?
Als je korte sessies doet, kan het misschien geen kwaad.
Plus train je doordeweeks niet al op de kazerne?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom word het afgeraden?
Als je korte sessies doet, kan het misschien geen kwaad.
Plus train je doordeweeks niet al op de kazerne?
Train al op kazerne minimaal 2uur per dag o.a. hardlopen,hindernisbaan,marsen,KT etc.
Het wordt afgeraden omdat je in het weekend moet herstellen geen risico's lopen met blessure's.

beter na je opleiding de draad weer oppakken,opleiding is zwaar genoeg toch?!

Als je beetje logisch nadenkt lijkt mij het advies om in het weekend je rustig te houden zeker aan te bevelen. Als je door de week iedere dag 2+ uur traint zou ik idd in het weekend wat rustiger aan doen ivm wat zei al noemen blessures.

Je kan beter niet trainen. Als het wordt afgeraden en je doet het wel, en je hebt straks een blessure dan baal je ervan. En dan nog. Meer spiermassa dan normaal hebben is niet echt handig bij de mariniers. Je krijgt het nog zwaar genoeg.

Je wordt blijkbaar door de weeks niet hard genoeg afgebeuld. Misschien maar overstappen na kct?

Ik snap niet waarom je nog wilt fitnessen. Dat is toch nergens voor nodig? Kan je misschien beter weer doen als je eenmaal marinier bent;) De finex is al zowat in zicht dus zou als ik jou was geen gekke dingen doen. Veel succes met de laatste 10 weken;)

Zeker niet doen, want in het korps mariniers mag jij je opleiding niet voortzetten, of in het slechtste geval niet afmaken door middel van een blessure.

Dude, ik had er de puf niet eens voor! Maar er waren wel meer die dat deden, is gewoon persoonlijk, als je er geen last van hebt kan het prima elk lichaam is anders, en je bent al bijna klaar met de opleiding.. misschien in de laatste weken ivm met de Finex even kalm aan.

Als je bij het korps zit moet je in het weekend uitgaan, zuipen en zoveel mogelijk vrouwen uitwonen. Anders ben je geen echte.

Serieus: bodybuilding is geen weekend sport, dus laat het varen tot het moment dat je het weer serieus op kan pakken. Focus je nu op je opleiding, en geef je daar helemaal voor.

kben zzelf ook van plan naar het korps mariniers te gaan einde van dit school jaar mijn idee was om tijdens heel mijn training een pouze te nemen van body building wat ik sinds ik begonnen ben NOG NOOIT heb gedaan en dan waneer je je baret heb pas weer te gaan body builden

dit doe ik omdat ik het idee heb dat je daar al genoeg traint en hoogstens wat massa verlies kan krijgen maar waarschijnlijk geen kracht,
het risico dat je een blesure maakt je aardig kan naaien
je daar waarschijnlijk niet genoeg energie over heb om minimaal 3 dagen in de week een goeie training te doen

Terug
Naar boven