XXL Nutrition

Mariniers

Ja afgemaakt heeft ie hem sowieso. Mocht ook wel, hijs beester dan ik. :D Heb hem goed afgericht qua trainen.

Haha nee sorry, hij blijft prive. ;)

Flauw :(

Geen foto's van jezelf op je fan page en nu dit....

- KARMA!!!! :P

Word het niet eens tijd dat je ook wat nuttigs gaat doen en je land dienen! :p

in een topic over mariniers hoort er geen praat over die vieze smerige roze baret!!!!!!!!
dat jullie t even weten!;)

Volgens mij zou ik nooit worden toegelaten.:(

Maatje van mij zat vorig jaar ook in opleiding bij het korps en hij heeft ook niet gesport in het weekend. Hij is wel 'Best Men' geworden... Maar dat ter zeide

Van die verhalen die ik gehoord heb van paar uur slaap per week zou ik echt geen zin/kracht hebben om nog te sporten in het weekend.

Beter hou je gewoon je rust... ;)

Maatje van mij zat vorig jaar ook in opleiding bij het korps en hij heeft ook niet gesport in het weekend. Hij is wel 'Best Men' geworden... Maar dat ter zeide

Van die verhalen die ik gehoord heb van paar uur slaap per week zou ik echt geen zin/kracht hebben om nog te sporten in het weekend.

Beter hou je gewoon je rust... ;)

paar uur slaap per week dat zijn echt van die broodje aap verhalen wat ook het best men verhaal(wat niet teveel voorstelt)al doet betwijfelen.

ze zijn verplicht je een +-6 uur slaap per nacht te geven op enkele ingecalculeerde of bijzondere uitzonderingen na(inclusief bivak).

paar uur slaap per week dat zijn echt van die broodje aap verhalen wat ook het best men verhaal(wat niet teveel voorstelt)al doet betwijfelen.

ze zijn verplicht je een +-6 uur slaap per nacht te geven op enkele ingecalculeerde of bijzondere uitzonderingen na(inclusief bivak).

Nou de FINEX is de eindweek van de opleiding. Daar mag je blij zijn met 1 of 2 powernaps.. daar slaap je dus bijna niet.

Je zal maar bijna iedere week op bivak moeten... :o

je hebt wel gelijk dat je buiten die bivaks de gelegenheid hebt om vroeg te gaan slapen. Heb ik ook altijd gedaan tijdens mijn opleiding. Dikwijls zelfs al rond 20h. Maar die bivaks duren wel altijd van maandag tot vrijdag. En je hebt er toch minstens één per maand. Het commandokamp van één maand (laatste maand van de opleiding) in Marche Les Dames daar sliepen we maar één of twee dagen per week 8 uur. De andere dagen gemiddeld 4 uur per nacht. En dan moest je tijdens de dag klimmen of was je op dropping. Tijdens die maand ging ik bijna niet uit tijdens het weekend. En sporten was er ook alleszins niet bij. Na de opleiding heb je natuurlijk een heel ander leven behalve tijdens de manoevers. Ideaal om dan 's avonds te gaan trainen.

je hebt wel gelijk dat je buiten die bivaks de gelegenheid hebt om vroeg te gaan slapen. Heb ik ook altijd gedaan tijdens mijn opleiding. Dikwijls zelfs al rond 20h. Maar die bivaks duren wel altijd van maandag tot vrijdag. En je hebt er toch minstens één per maand. Het commandokamp van één maand (laatste maand van de opleiding) in Marche Les Dames daar sliepen we maar één of twee dagen per week 8 uur. De andere dagen gemiddeld 4 uur per nacht. En dan moest je tijdens de dag klimmen of was je op dropping. Tijdens die maand ging ik bijna niet uit tijdens het weekend. En sporten was er ook alleszins niet bij. Na de opleiding heb je natuurlijk een heel ander leven behalve tijdens de manoevers. Ideaal om dan 's avonds te gaan trainen.

jup.
ik had zelf t eerste deel van de opleiding dat je een soort van avond programma hebt dat duurt tot een uur of 11 en dan kun je nee moest je slapen en er dan weer rond 6e uit en later kreeg je wat meer vrijheid en kon je idd bij wijze van gewoon om 20h lekker je bunkertje in.
bivakken zijn idd ook een ander verhaal ja alles wat je pakken kan moet je pakken want je krijgt niet veel verder nee.

Dit word afgeraden omdat ze bij defensie een opbouw schema handteren Dus ze willen dat hun mensen in het weekend hun rust houden om overtraining / Blesuures te voorkomen omdat er dan geen opbouw meer komt.

Nette bump.

Terug
Naar boven