AndroidHealthClinic

Mariniers

Hahah, daar staan ze inderdaad bekent om maar dat komt meer uit de 80e jaren. Niet iedere Marinier is zo he:P

Ik begin zelf 13 december en doe nu alleen functionele oefeningen, squats, pull/chin ups, push ups, veel core en buikspier oefeningen. Voor conditie doe ik interval en duurloopjes. Ik zou niet te hard van stapel lopen want de jongens met de grootste lichamen vallen meestal al gauw af. Hoe zwaarder je bent hoe moeilijker je het krijgt want als je 100 kg weegt verrot je het natuurlijk om mt een rugzak van 30 kg te gaan lopen. Daar kan je behoorlijk op af knappen. Als je bij het korps wilt zou ik als ik jou was je focussen op conditie, ben ik nu ook heel erg mee bezig. Aan kracht is het perfect als je rond de 8 kan chinnen. Ongv. 50 pushups en situps rond de 80. Voor de rest komt het wel..

Onthoud dat je geen Marinier hoeft te zijn om de opleiding in te gaan, ze maken je daar een Marinier :)

Niet iedere marinier is zo? ****in hell..... het is waar, maar die ene uitzondering bevestigd toch echt de regel!!!:verneder: :D

rot toch op met die waterratten

Ik zat eens op de site te kijken wat je minimaal moet halen als je voor de keuringen daarheen gaat voor Korps Marinier (cluster 4??)

hardlopen 2400 meter in 12min
opdrukken 20 herhalingen
sit ups 30 herhalingen

ze zeggen dat de eisen zijn veranderd maar ik kan niets vinden?? weten jullie toevallig hier iets over?

Terug
Naar boven