AndroidHealthClinic

Review Marinol Omega3 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Omega-3 / vetten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Omega3 is essentieel voor de gezondheid, afslanken en spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 10 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke ochtend 2 voor het ontbijt
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,90 voor 180 capsules
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Mooie prijs, hoge dosering en daardoor maar 2 capsules per dag. Geen nasmaak!

Waarom is Omega3 zo belangrijk?

Omega3 is onmisbaar voor sporters - steeds meer sporters gebruiken Omega 3 om hun prestaties en gezondheid optimaal te houden. De essentiële omega 3 vetzuren zijn erg belangrijk voor het optimaal functioneren van ons lichaam: ze stimuleren de afgifte van het groeihormoon, werking van hormonen, (ver)werking van eiwitten en de energieproductie waardoor de spiergroei, de stofwisseling en het uithoudingsvermogen vergroot wordt.

Omega3 is onmisbaar bij afslanken en dieet - een vetarm dieet met een tekort aan omega 3 kan de vetverbranding juist vertragen. Het metabolisme wordt vertraagd, waardoor er minder calorieën worden verbrand. Omega 3 optimaliseert de stofwisseling, verbrandingssnelheid en energieproductie. Daarbij helpt omega 3 overtollig vocht uit de weefsels af te voeren.

Omega3 de algemene gezondheidsvoordelen - Over weinig dingen is de wetenschap zo unaniem als over Omega 3: voldoende Omega 3 innemen, is essentieel voor onze gezondheid Omega3 heeft talloze gezondheidsvoordelen. Vanaf prilste kindertijd tot op latere leeftijd.
Gezondheidsvoordelen:
-essentieel voor de groei en ontwikkeling van onze hersenen
-draagt bij tot de goede werking van hart en bloedvaten
-bevordert het mentaal evenwicht
-versterkt het immuunsysteem

Mijn review:

Ook binnen de omega's is er een brede keuze vandaar dat ik een review schrijf over Marinol Omega3.

Geconcludeerd wordt dat de EPA en DHA vetzuren uit vis ook mensen die nooit eerder hartklachten hebben gehad hoogstwaarschijnlijk aanzienlijke bescherming bieden tegen een plotselinge dood door hartstilstand!!:eek: Dit was voor mij toch wel de belangrijkste reden om voor Marinol te kiezen!

Acne ook minder de laatste week? Weet niet of de Marinol hier invloed op heeft maar ik ben er blij mee! Verder ook geen last van een nasmaak die ik bij andere supps weleens wou hebben :D
Ook omdat wij Omega 6 en 9 niet nodig hebben in capsule form (9 is niet essentieel en 6 krijgen we al genoeg binnen) is Marinol een perfecte aanvulling.

In combinatie met een multi vitamine zit je hiermee helemaal goed :)

Marinol.jpg

Laatst bewerkt:
Mijn broer koopt deze ook, non lifter, ik ben nog bezig met de oude van Now foods en schakel dan over op deze. Heel misschien dat ik een verschil merk...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn broer koopt deze ook, non lifter, ik ben nog bezig met de oude van Now foods en schakel dan over op deze. Heel misschien dat ik een verschil merk...

Lekker man ik had hetzelfde ook eerst NF en nu deze. Neem er elke ochtend 2 voor het ontbijt :)

Als je de onderzoeken op internet leest zou ik geen reden kunnen bedenken waarom je geen omega-3 zou supplementeren. Jong, oud, dik, dun, gespierd. En als je dan marinol van B&F kiest, hoger gedoseerd dan de gemiddelde en erg goedkoop :p

ik heb een pot besteld

Als je de onderzoeken op internet leest zou ik geen reden kunnen bedenken waarom je geen omega-3 zou supplementeren. Jong, oud, dik, dun, gespierd. En als je dan marinol van B&F kiest, hoger gedoseerd dan de gemiddelde en erg goedkoop :p

ik heb een pot besteld

Heel slim! Heb niet voor niets een review geschreven ;)

ik heb een pot besteld
Bedankt voor jullie complimenten mannen. De Marinol® Omega-3 is verreweg het zuiverste en kwalitatief de beste keus kwa Omega-3 op de markt. De zuiverheid en kwaliteit is echt ongekend. Omega-3 is eigenlijk voor iedereen essentieel, aangezien je vaak hiervan te weinig krijgt. Verreweg prijs/kwaliteit een enorm goede keus. Marinol® Omega-3 is niet voor niets de meest verkochte omega-3 op de markt.

®alf:D

We merken dat erg veel mensen overschakelen van andere merken naar de Marinol Omega-3. Een keuze voor (hogere) kwaliteit. :)

marinollabel2.jpg

Vergeleken met de Now Foods bevallen de Marinol vele malen beter! Geen vieze oprispingen meer.

Geen probleem! Als het een goed product is dan mag iedereen dat weten en dat is dit gewoon :cool:

Zeker, bij ons pak je toch een extra stukje kwaliteit en zekerheid met het Marinol label. Het is niet eens duurder dus dan is voor veel mensen de keuze snel gemaakt.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het exclusieve Marinol® Omega3 is letterlijk in elk aspect de beste koop:
1. Productieproces en opname
2. DHA EPA gehalte
3. Zuiverheid
4. Sensationele prijs voor het allerbeste

Hoop dat deze snel weer binnenkomt! Is een automatisme geworden deze omega3 dagelijks voor het ontbijt :)

360 capsules voor 19,90 > komt deze weer terug of?

360 capsules voor 19,90 > komt deze weer terug of?

Ja, 100%. Zoals met meer producten hebben we simpelweg moeite om de vraag bij te houden momenteel. Het is TE druk:D Maar serieus, ik hoop ze eind volgende week weer te hebben, ik hou jullie hier natuurlijk helemaal op de hoogte.:)

Al meer over bekend?

Dit is mijn favo omega3 supp sinds de intro dus wil weer inslaan :D
De 360 caps zijn weer te verkrijgen.
Dankje!

Weer ruim voorradig:
Marinol® Omega3
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kwaliteit tot in perfectie:
-Exclusieve kwaliteit Marinol® Omega3!
-50% hogere biologische beschikbaarheid
-Extreem zuiver en werkzaam