MuscleMeat

Review Marinol Omega3 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Omega-3 / vetten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Omega3 is essentieel voor de gezondheid, afslanken en spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 10 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke ochtend 2 voor het ontbijt
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,90 voor 180 capsules
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Mooie prijs, hoge dosering en daardoor maar 2 capsules per dag. Geen nasmaak!

Waarom is Omega3 zo belangrijk?

Omega3 is onmisbaar voor sporters - steeds meer sporters gebruiken Omega 3 om hun prestaties en gezondheid optimaal te houden. De essentiële omega 3 vetzuren zijn erg belangrijk voor het optimaal functioneren van ons lichaam: ze stimuleren de afgifte van het groeihormoon, werking van hormonen, (ver)werking van eiwitten en de energieproductie waardoor de spiergroei, de stofwisseling en het uithoudingsvermogen vergroot wordt.

Omega3 is onmisbaar bij afslanken en dieet - een vetarm dieet met een tekort aan omega 3 kan de vetverbranding juist vertragen. Het metabolisme wordt vertraagd, waardoor er minder calorieën worden verbrand. Omega 3 optimaliseert de stofwisseling, verbrandingssnelheid en energieproductie. Daarbij helpt omega 3 overtollig vocht uit de weefsels af te voeren.

Omega3 de algemene gezondheidsvoordelen - Over weinig dingen is de wetenschap zo unaniem als over Omega 3: voldoende Omega 3 innemen, is essentieel voor onze gezondheid Omega3 heeft talloze gezondheidsvoordelen. Vanaf prilste kindertijd tot op latere leeftijd.
Gezondheidsvoordelen:
-essentieel voor de groei en ontwikkeling van onze hersenen
-draagt bij tot de goede werking van hart en bloedvaten
-bevordert het mentaal evenwicht
-versterkt het immuunsysteem

Mijn review:

Ook binnen de omega's is er een brede keuze vandaar dat ik een review schrijf over Marinol Omega3.

Geconcludeerd wordt dat de EPA en DHA vetzuren uit vis ook mensen die nooit eerder hartklachten hebben gehad hoogstwaarschijnlijk aanzienlijke bescherming bieden tegen een plotselinge dood door hartstilstand!!:eek: Dit was voor mij toch wel de belangrijkste reden om voor Marinol te kiezen!

Acne ook minder de laatste week? Weet niet of de Marinol hier invloed op heeft maar ik ben er blij mee! Verder ook geen last van een nasmaak die ik bij andere supps weleens wou hebben :D
Ook omdat wij Omega 6 en 9 niet nodig hebben in capsule form (9 is niet essentieel en 6 krijgen we al genoeg binnen) is Marinol een perfecte aanvulling.

In combinatie met een multi vitamine zit je hiermee helemaal goed :)

Marinol.jpg

Laatst bewerkt:
Hoeveel caps nemen jullie per dag, de aanbevolen hoeveelheid van 1-2 caps per dag of meer?

Zit zelf ook altijd op 2 per dag. De Marinol vliegt er letterlijk uit bij ons. Zat net de reviews te lezen. Daar wordt je echt blij van.:)

• Topic Starter Topic Starter
Blij dat postNL gestopt is met staken, morgen weer me omega3! Zit al 3 dagen zonder :p

Marinol Omega-3 is met sprong ons best verkopende Omega-3 product. Wanneer mensen eenmaal onze Omega-3 geprobeerd hebben, willen ze eigenlijk niet meer anders:eek:

Bedankt voor uw bestelling
Uw referentienummer is: C1101519

Maak er wat moois van, deze zit er ook weer bij :D

Misschien een idee om nog grotere voordeelpotten te nemen? Deze visolie vliegt er bij mij echt doorheen!
Haha, we hebben al 3 formaten (100/180/360 capsules, genoeg keus):cool:

Het exclusieve Marinol® Omega3 is letterlijk in elk aspect de beste koop:
1. Productieproces en opname
2. DHA EPA gehalte
3. Zuiverheid
4. Sensationele prijs voor het allerbeste

We hebben weer een nieuwe voorraad Marinol Omega-3 capsules voorradig :) Sinds de introductie van de Marinol Omega-3 heb ik het idee dat iedereen alleen deze wil:cool:
Kwaliteit tot in perfectie:
-Exclusieve kwaliteit Marinol® Omega3!
-50% hogere biologische beschikbaarheid
-Extreem zuiver en werkzaam
-Hoger DHA- en EPA-gehalte
-Gegarandeerde Premium kwaliteit
-Essentieel voor de gezondheid
-Essentieel voor spieren en afslanken
-Betere opname
-Natuurlijke Trglyceride vorm
-Cholesterol-vrij
-1000 mg capsules

Wat zijn eigenlijk de voedingswaarden van dit product , (aantal kcal en vetten ?)

B&F is deze visolie vrij van verontreiniging zoals PCB's en zware metalen? zo ja is dit aantoonbaar dmv de zuiveringsmethode EFP™ (Environmentally Friendly Purified)? Of doet Marinol hetzelfde?

Laatst bewerkt:
B&F is deze visolie vrij van verontreiniging zoals PCB's en zware metalen? zo ja is dit aantoonbaar dmv de zuiveringsmethode EFP™ (Environmentally Friendly Purified)? Of doet Marinol hetzelfde?

Goeie vraag! Gebruik Marinol al bijna een jaar onafgebroken nu en erg tevreden :)

Goeie vraag! Gebruik Marinol al bijna een jaar onafgebroken nu en erg tevreden :)

Ben hier vrij sceptisch over omdat het een duur proces is die reiniging. Vind het een beetje overdreven allemaal dat jij er een 10 voor geeft, waar is dat op gebaseerd?en b&f doet alsof ze het wiel hebben uitgevonden. Hoop dat er op een overtuigende manier kan worden aangetoond dat deze visolie ook echt zo zuiver is als ze beweren. Gr

Laatst bewerkt:
Slaat nergens op om het product een 10 te geven.. Waarop is dit gebaseerd? dat je geen visboeren laat en dat het goedkoop is? Heb je het getest t.o.v andere omega 3 producten? echt weer het zoveelste product van B&F wat een 10 krijgt. verder niks mis met B&F, gebruik het zelf ook wel eens.

Terug
Naar boven