Fitness Seller

Review Marinol Omega3 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Omega-3 / vetten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Omega3 is essentieel voor de gezondheid, afslanken en spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 10 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke ochtend 2 voor het ontbijt
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,90 voor 180 capsules
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Mooie prijs, hoge dosering en daardoor maar 2 capsules per dag. Geen nasmaak!

Waarom is Omega3 zo belangrijk?

Omega3 is onmisbaar voor sporters - steeds meer sporters gebruiken Omega 3 om hun prestaties en gezondheid optimaal te houden. De essentiële omega 3 vetzuren zijn erg belangrijk voor het optimaal functioneren van ons lichaam: ze stimuleren de afgifte van het groeihormoon, werking van hormonen, (ver)werking van eiwitten en de energieproductie waardoor de spiergroei, de stofwisseling en het uithoudingsvermogen vergroot wordt.

Omega3 is onmisbaar bij afslanken en dieet - een vetarm dieet met een tekort aan omega 3 kan de vetverbranding juist vertragen. Het metabolisme wordt vertraagd, waardoor er minder calorieën worden verbrand. Omega 3 optimaliseert de stofwisseling, verbrandingssnelheid en energieproductie. Daarbij helpt omega 3 overtollig vocht uit de weefsels af te voeren.

Omega3 de algemene gezondheidsvoordelen - Over weinig dingen is de wetenschap zo unaniem als over Omega 3: voldoende Omega 3 innemen, is essentieel voor onze gezondheid Omega3 heeft talloze gezondheidsvoordelen. Vanaf prilste kindertijd tot op latere leeftijd.
Gezondheidsvoordelen:
-essentieel voor de groei en ontwikkeling van onze hersenen
-draagt bij tot de goede werking van hart en bloedvaten
-bevordert het mentaal evenwicht
-versterkt het immuunsysteem

Mijn review:

Ook binnen de omega's is er een brede keuze vandaar dat ik een review schrijf over Marinol Omega3.

Geconcludeerd wordt dat de EPA en DHA vetzuren uit vis ook mensen die nooit eerder hartklachten hebben gehad hoogstwaarschijnlijk aanzienlijke bescherming bieden tegen een plotselinge dood door hartstilstand!!:eek: Dit was voor mij toch wel de belangrijkste reden om voor Marinol te kiezen!

Acne ook minder de laatste week? Weet niet of de Marinol hier invloed op heeft maar ik ben er blij mee! Verder ook geen last van een nasmaak die ik bij andere supps weleens wou hebben :D
Ook omdat wij Omega 6 en 9 niet nodig hebben in capsule form (9 is niet essentieel en 6 krijgen we al genoeg binnen) is Marinol een perfecte aanvulling.

In combinatie met een multi vitamine zit je hiermee helemaal goed :)

Marinol.jpg

Laatst bewerkt:
Ben hier vrij sceptisch over omdat het een duur proces is die reiniging. Vind het een beetje overdreven allemaal dat jij er een 10 voor geeft, waar is dat op gebaseerd?en b&f doet alsof ze het wiel hebben uitgevonden. Hoop dat er op een overtuigende manier kan worden aangetoond dat deze visolie ook echt zo zuiver is als ze beweren. Gr
Uiteraard kunnen wij dat aantonen. Met Marinol® pak je altijd de zuiverste kwaliteit op het gebied van Omega-3. Je betaald er ten opzichte van andere Omega-3 misschien iets meer voor, maar dat is minimaal. Je mag mijn collega's van de klantenservice altijd een mail schrijven, dan zullen ze je een analyse rapport voorleggen. Daarin hebben wij voor oa ISO22000 analyses laten uitvoeren op onze producten.
Maakt het niks uit als je ze op nuchtere maag pakt? Ik dacht ooit ergens te hebben gelezen dat het beter was samen met een maaltijd met wat vet, maar maakt dat niks uit?
Wij adviseren inderdaad ook altijd met een maaltijd. :)

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
Maakt het niks uit als je ze op nuchtere maag pakt? Ik dacht ooit ergens te hebben gelezen dat het beter was samen met een maaltijd met wat vet, maar maakt dat niks uit?

Zoals Ralf zegt is het beter om ze bij een maaltijd te nemen. Met een nuchtere maag is er meer kan op opboeren etc :)

Uiteraard kunnen wij dat aantonen. Met Marinol® pak je altijd de zuiverste kwaliteit op het gebied van Omega-3. Je betaald er ten opzichte van andere Omega-3 misschien iets meer voor, maar dat is minimaal. Je mag mijn collega's van de klantenservice altijd een mail schrijven, dan zullen ze je een analyse rapport voorleggen. Daarin hebben wij voor oa ISO22000 analyses laten uitvoeren op onze producten.

Wij adviseren inderdaad ook altijd met een maaltijd. :)

Ralf

Is het ok als ik het testrapport hier plaats?

Ik gebruik nu nog steeds die van now foods maar mijn huid wordt er wel steviger van en minder droog. Maar merk wel bij inname van 2 per dag dat me huid er wat onzuiverder van wordt, kleine puistjes etc..

Zou het kunnen dat bij deze niet krijg of zou dit weinig verschil uitmaken.

Zoals ik in het andere topic volgens mij ook al verteld heb, gebruik ik Marinol al heel erg lang en heb nergens last van :)
Zit per dag op 3 capsules.

Ik gebruik nu nog steeds die van now foods maar mijn huid wordt er wel steviger van en minder droog. Maar merk wel bij inname van 2 per dag dat me huid er wat onzuiverder van wordt, kleine puistjes etc..

Zou het kunnen dat bij deze niet krijg of zou dit weinig verschil uitmaken.
Marinol is topkwaliteit en zeker een verstandige keus. Ik verwacht niet dat je het met deze zal hebben. Marinol is scherp geprijsd, zuiver van kwaliteit en zeker de moeite waard om te nemen. :thumbs:
marinollabel2.jpg

Ralf

Gebruik het nu al een aantal maanden iedere ochtend 2 capsuletjes op de lege maag!
En ben er zeer tevreden over:)

Gebruik het nu al een aantal maanden iedere ochtend 2 capsuletjes op de lege maag!
En ben er zeer tevreden over:)
Dankje. Met Marinol heb je altijd de beste keus :)

Met Marinol® Omega3 koop je het allerbeste. Een uitzonderlijk hoog DHA- en EPA-gehalte (zeer belangrijk), het meest zuivere product en 50% hogere biologische beschikbaarheid! Kwaliteit tot in perfectie.

Zijn dit erg grote capsules?
Multivitaminen krijg ik nog wel weg, maar het moet niet veel groter worden.:P

Ga deze ook maar eens toevoegen aan mijn standaart supp stack.

Toch belangrijk product.

En? Goeie omega3 toch en makkelijk in te nemen capsules :thumb:

Ik krijg ze prima weg.:)

Wanneer ik ze slik lijkt het alsof mijn hartslag omhoog gaat, tevens ook tintelingen in mijn lichaam. in mijn benen bijvoorbeeld.
Heb het echt alleen wanneer ik deze capsules neem.:S
Wat is dit precies, kan iemand mij dat vertellen?

Laatst bewerkt:
Zie hem net in de aanbieding bij jullie staan voor €2.50

Volgens mij kost het bij "De Tuinen" 10 a 15 euro ofzo :D
Super he! De scherpst geprijsde Omega-3 op de markt. We hebben een heel zuiver en goed product weten te brengen. Absoluut een aanrader voor iedereen die twijfelt :) Tevens hebben we het groot en scherp in kunnen komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie hem net in de aanbieding bij jullie staan voor €2.50

Volgens mij kost het bij "De Tuinen" 10 a 15 euro ofzo :D

De Tuinen zijn ook afzetters... Je koopt hier 5x zoveel voor hetzelfde geld :D
Zelf ook weer potje Marinol-3 besteld gister!

Terug
Naar boven