- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike, wat een zielig en hypocriet varken ben jij ook. Altijd als er ergens een anabolenvinger gewezen wordt, dan ben jij erbij om als moraalridder op te treden.
Succes met je onderhoudsdosis test.

Ik vraag me soms wel eens af of iedereen hier in "real life" en bijvoorbeeld "onder het genot van een glaasje bier" ook alles durft te zeggen wat hier neergeschreven word.![]()

Jawel, maar er zijn hier toch ook flinke gasten aktief...ach tegen maikel toch wel, is toch maar zon smalle kerel![]()

ach tegen maikel toch wel, is toch maar zon smalle kerel![]()

Jawel, maar er zijn hier toch ook flinke gasten aktief...![]()

Ik vraag me soms wel eens af of iedereen hier in "real life" en bijvoorbeeld "onder het genot van een glaasje bier" ook alles durft te zeggen wat hier neergeschreven word.![]()

Ik begrijp niet goed wat dit met huidige topic te maken heeft.
:
Het heeft er zoveel mee te maken dat sommige mannetjes hier met de anaboluhvinger lopen te wijzen richting Mariuz terwijl ze niet naar hun eigen vriendjes wijzen die ze vaker op wedstrijden tegenkomen. Iemand triest noemen door zijn 300 DL die eerst fors hoger lag is respectloos. Een beetje hetzelfde als als dat je over Sigmarson zegt 'kijk, nu kan hij niks meer door al zijn gebruik'. Ik denk je hier weer het verhaal van 'een vent zijn' neer kan plaatsen. Een echte vent is objectief, ook al gaat het om personen die hij kent.

Een echte vent blijft er niet zolang over door zitten te emmeren als een oud wijf.![]()

Wat is het toch een fantastische atleet. Om je fysiek compleet te transformeren en al je oude dingen los te laten om weer nieuwe dingen te leren. Hij laat zien dat hij niet alleen fysiek sterk is maar mentaal echt heel sterk is.

Omdat eerdere gepostte filmpjes verwijderd zijn.
Nogmaals een super afgetrainde en fitte Mariusz!!