MuscleMeat

Mariusz drastisch afgevallen!!

benieuwd wie HH88 is...

het is in ieder geval iemand die Hitler hoog heeft zitten gezien zijn nickname

hoi alex/vincent/whoever:)

Mike, wat een zielig en hypocriet varken ben jij ook. Altijd als er ergens een anabolenvinger gewezen wordt, dan ben jij erbij om als moraalridder op te treden.

Succes met je onderhoudsdosis test.

Dank je!

Hihi, heb je nu speciaal een account aangemaakt om even lekker anoniem op mij te gaan lopen schelden.

Ik zie het al, een echte vent! :sukkeltje:

Ik vraag me soms wel eens af of iedereen hier in "real life" en bijvoorbeeld "onder het genot van een glaasje bier" ook alles durft te zeggen wat hier neergeschreven word. ;)

ach tegen maikel toch wel, is toch maar zon smalle kerel:o

Ik vraag me soms wel eens af of iedereen hier in "real life" en bijvoorbeeld "onder het genot van een glaasje bier" ook alles durft te zeggen wat hier neergeschreven word. ;)

Nou daar sla je de spijker wel mee op zijn kop. Ik ben niet voor niets met naam en eigen foto als avatar hier op het forum. Ik vind het helemaal niet erg als iemand een ongezouten uitspraak of mening heeft. Maar heb dan wel de 'cojones' om even bekend te maken wie je werkelijk bent.

Dit soort androgyne 'metro-mannetjes' waar we tegenwoordig mee overspoeld worden hebben DAT niet. Komen op een forum zonder enige bijdrage te leveren dan alleen de clown uit te hangen en overal tegen aan te schoppen.
Iets wat je van een 12, 13 jarige nog kan begrijpen, maar gasten die 19 of voor in de 20 zijn moeten lijkt me toch wel wat meer nivo hebben.

En om dan toch maar even inhoudelijk te reageren. Ik maakte die opmerking omdat veel mensen denken dat je met anabolen wel effies de sterksteman van Nederland kan worden of dat je dan op dat nivo kan presteren.
Het is al vaker gezegd. Je maakt van een fiat panda geen ferrari. Je kan em tunen, dat wel, maar een ferrari zal het nooit worden!

;)

Ik begrijp niet goed wat dit met huidige topic te maken heeft.
:

Het heeft er zoveel mee te maken dat sommige mannetjes hier met de anaboluhvinger lopen te wijzen richting Mariuz terwijl ze niet naar hun eigen vriendjes wijzen die ze vaker op wedstrijden tegenkomen. Iemand triest noemen door zijn 300 DL die eerst fors hoger lag is respectloos. Een beetje hetzelfde als als dat je over Sigmarson zegt 'kijk, nu kan hij niks meer door al zijn gebruik'. Ik denk je hier weer het verhaal van 'een vent zijn' neer kan plaatsen. Een echte vent is objectief, ook al gaat het om personen die hij kent.

Laatst bewerkt:
Wat is het toch een fantastische atleet. Om je fysiek compleet te transformeren en al je oude dingen los te laten om weer nieuwe dingen te leren. Hij laat zien dat hij niet alleen fysiek sterk is maar mentaal echt heel sterk is.

Het heeft er zoveel mee te maken dat sommige mannetjes hier met de anaboluhvinger lopen te wijzen richting Mariuz terwijl ze niet naar hun eigen vriendjes wijzen die ze vaker op wedstrijden tegenkomen. Iemand triest noemen door zijn 300 DL die eerst fors hoger lag is respectloos. Een beetje hetzelfde als als dat je over Sigmarson zegt 'kijk, nu kan hij niks meer door al zijn gebruik'. Ik denk je hier weer het verhaal van 'een vent zijn' neer kan plaatsen. Een echte vent is objectief, ook al gaat het om personen die hij kent.

Een echte vent blijft er niet zolang over door zitten te emmeren als een oud wijf. ;)

Een echte vent blijft er niet zolang over door zitten te emmeren als een oud wijf. ;)

Het maakt niet uit als je alsnog vind dat ik gelijk heb, maar geef het dan ook toe. Zo'n reactie had ik al verwacht, want eigenlijk geef je geen reactie. Het is miss moeilijk om toe te geven, maar het is tegelijkertijd ook een teken van waardering omdat je weer iets bijgeleerd hebt :)

Wat is het toch een fantastische atleet. Om je fysiek compleet te transformeren en al je oude dingen los te laten om weer nieuwe dingen te leren. Hij laat zien dat hij niet alleen fysiek sterk is maar mentaal echt heel sterk is.

Jep absoluut.
Want hoe je het ook went of keert hij heeft wel zijn ego in moeten slikken om van een beest met 144kg droog naar 116kg minder droog te gaan. Hoogstwaarschijnlijk meer dan 30kg VVM ingeleverd in korte tijd. Das absurd veel, nu ik er zo over nadenk... :eek:

Ik heb Mariusz als persoon nooit triest genoemd.

Maargoed, ik zeg gewoon wat ik ervan vind en neem ook geen blad voor de mond. Iedereen weet wie ik ben in het SM wereldje en iedereen weet me ook te vinden.

That's all folks.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik kan niet, heb elders andere verplichtingen..

Pudz is mooi wat sneller geworden. Geweldige atleet! Ben benieuwd tegenover wie hij nog meer komt te staan.

Terug
Naar boven